soldiership

  • ۰
  • ۰

همسان

۳ فوریه ۲۰۱۹

MLive.com ، واکر ، Mich . | توسط الیسون الیسون

OSCODA ، Mich . - سناتور دموکرات ایالات‌متحده ، گری پیترز ، از نیروی هوایی ایالات‌متحده برای اتخاذ یک موضع تهاجمی و تدافعی " با وضعیت میشیگان مربوط به پاک‌سازی آلودگی سمی در یک پایگاه سابق در شمال میشیگان انتقاد می‌کند .

در نامه‌ای سی و یکم ژانویه ، پیترز از نیروی هوایی هدر ویلسون بازدید کرد تا از جامعه of بازدید کند که در آن مواد شیمیایی PFAS که از پایگاه نیروی هوایی Wurtsmith former می‌آیند ، چاه‌های آب آشامیدنی ، دریاچه‌ها ، رودخانه‌ها را آلوده کرده و باعث افزایش آلودگی آب دریاچه می‌شود .

این نامه یک گزارش MLive را دنبال می‌کند مبنی بر اینکه نیروی هوایی از مطابقت با مقررات دولتی که مقدار PFOS ، یک ترکیب شناخته‌شده در خانواده PFAS را محدود می‌سازد، به ۱۲ بخش در هر تریلیون ( ppt ) در آب‌های زیرزمینی که وارد بدنه‌های آبی سطح می‌شوند را محدود می‌کند .

پس از اعلامیه نقض قوانین زیست‌محیطی در میشیگان ، نیروی هوایی در ماه دسامبر به دولت گفت که هیچ اقدام جدیدی برای ریشه‌کن کردن جریان آلودگی که وارد یک تالاب به نام Clark's Marsh در نزدیکی پایگاه سابق می‌شود انجام نخواهد داد .

نیروی هوایی اعلام کرد که به دلیل مصونیت پادشاه فدرال از دولت یا قوانین محلی ، مجبور به پیروی از مقررات دولت نبوده است .

پیترز ، دموکرات رتبه‌بندی مجلس سنا و کمیته امور دولتی ، ابراز نگرانی کرد که نیروی هوایی " با حسن‌نیت کار نمی‌کند " و گفت که کنگره مصونیت پادشاه فدرال را برای حفاظت از محیط‌زیست لغو کرده‌است .

پیترز با معاون وزیر نیروی هوایی ، جان هندرسون ، که در آن هندرسون گفته می‌شود نیروی هوایی " فعال " است ، با قانون فدرال سازگار است نه انتظار یک رویکرد میانجی گری یا فرآیند قضایی برای دستور اقدام اصلاحی .

پراکنده صندوق اقدامها نوار کاپیتان بازتاب نسخه

پیترز نوشت : " این وضعیت تهاجمی و دفاعی در میان فرآیند حل اختلاف ادامه‌دار با دولت در بهترین حالت بی‌ثمر است ، و به من مربوط می‌شود که از زمان تایید PFAS در سال ۲۰۱۰ در Wurtsmith انجام شده‌است . "

" امتناع Force's ایر برای برآورده کردن وضعیت استانداردهای کیفیت آب Michigan's تنها برای تقویت حس من است که کنگره باید به سرعت اقدام کند تا اداره حفاظت از محیط‌زیست را به منظور ایجاد enforceable و استانداردهای فدرال حفاظت کند ."

ارجاع به فقدان استانداردهای EPA در این هفته در Politico گزارش شده‌است مبنی بر اینکه این آژانس حداکثر میزان آلودگی را برای ترکیبات PFOS و PFOA تحت قانون آب آشامیدنی سالم به وجود نخواهد آورد ، که می‌خواهند دولت فدرال استانداردهای آب آشامیدنی را برای مواد شیمیایی PFAS اجرا کند .

سازمان بودجه بی شرمانه این گزارش را انکار نکرد ، اما با گفتن اینکه برنامه مدیریت ملی forthcoming هنوز در حال نهایی شدن است ، واکنش نشان داد . Politico گزارش داد که این برنامه شامل طبقه‌بندی PFOS و PFOA به عنوان مواد خطرناک تحت قانون صندوق فدرال می‌شود که به سازمان حفاظت از محیط‌زیست اجازه می‌دهد تا cleanups را در مکان‌هایی که مواد مخدر آلوده شده‌است هدایت کند .

There's فشار زیادی بر EPA از کنگره برای اقدام بر آلودگی PFAS داشته‌است . گروهی دوحزبی از قانونگذاران در این ماه یک گروه ضربت PFAS به ریاست دان Kildee ، D - فلینت ، را تشکیل دادند تا به آموزش قانونگذاران همسان در مورد مواد شیمیایی ، پیش‌نویس قانون ، ملاقات با جوامع آسیب‌دیده و مبارزه برای تامین بودجه بیشتر کمک کنند .

Kildee یک فعال PFAS را از Oscoda ، کتی Wusterbarth از گروه اکنون ( نیاز به آب ما ) دعوت می‌کند تا در تاریخ ۵ فوریه شرکت کند . State of the Union .

میشیگان یکی از چندین ایالت است که با آلودگی PFAS در آب‌های سطحی و آب‌های زیرزمینی مورد استفاده برای نوشیدن الکل سروکار دارد. مواد شیمیایی توسط صنایع متعدد مورد استفاده قرار می‌گیرند و در فوم آتش‌نشانی کلاس B قرار دارند که ارتش به شدت برای دهه‌ها استفاده می‌شده‌است .

منبع سایت

منسوخ سندروم کلیدی معافیت ایثارگری سربازی شامل چه کسانی می شود معرفی رشته گیاه پزشکی بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی
  • ۹۷/۱۲/۱۱
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی