soldiership

  • ۰
  • ۰

حکم

نیروی دریایی آمریکا "یو اس اس " در "چارلستون " راه‌اندازی خواهد شد .

اسپانسر Ship's ، شارلوت رایلی ، یک بطری شام پانی را در طول مراسم غسل تعمید ، در طول مراسم غسل تعمید کشتی یو اس یو، "چارلستون" ( lcs ۱۸ ) ، ۲۶ اوت ۲۰۱۷ ، درهم می‌شکند . ( عکس از نیروی دریایی ایالات‌متحده / آرماندو گونزالس )

۵ فوریه ۲۰۱۹

آسوشیتد پرس

CHARLESTON ، S.C. - مراسم راه‌اندازی یکی از جدیدترین کشتی‌های جنگی Navy's در ماه آینده در کارولینای جنوبی برگزار می‌شود .

مقامات "چارلستون " در یک خبر منتشر شده در روز دوشنبه اعلام کردند که " اس اس اس " در طی مراسمی در ۲ مارس تحویل داده خواهد شد .

It's نفر ششم را به نام "چارلستون " در تاریخ دریایی ارسال می‌کند .

شارلوت رایلی ، همسر شهردار سابق چارلزتون ، جو رایلی ، دو سال پیش هنگامی که در آلاباما نامگذاری شد یک بطری شراب درخشان را شکست .

چارلزتون یک کشتی جنگی ساحلی است که شبیه کشتی جنگی است . این کشتی در حدود ۴۰۰ فوت ( ۱۲۰ متر ) طول دارد و دارای بیش‌ترین سرعت بیش از ۴۶ مایل بر ساعت است ( ۷۴ متر مکعب ) . قیمت آن حدود ۴۴۰ میلیون دلار است .

جدیدترین ناو آمریکایی " چارلستون" یک کشتی باری در طول جنگ ویتنام بوده‌است .

قاضی دادگاه نیروی دریایی پس از استخدام در کنار جسد عراق یک جرم نبود .

اپراتور جنگاوری نوین ، ادوارد Gallagher ( تصویر : LinkedIn )

ندامت مستعمر پوند سابق مطرح همسان بازتاب

۵ فوریه ۲۰۱۹

سان دیگو Union - تریبون | توسط اندرو دایر

یک قاضی دو اتهام علیه یک افسر نیروی دریایی که با یک پی‌گرد جنایی با پروفایل بالا مواجه است را از دست داده‌است .

کاپیتان نیروی دریایی آرون Rugh ، قاضی دادگاه نظامی دادگاه نظامی ، ادوارد آر . Gallagher ۳۹ ساله ، دو تن از اتهامات را علیه تیم SEAL از دست داد و یکی از آن‌ها مربوط به دوره بعدی اش در کنار بدن یکی از مبارزان نوجوان در حال شام و شام است و دیگری به او مربوط می‌شود که بدون سرنشین بر روی جسد کار می‌کند .

اتهامات دیگر پابرجا هستند.

 "Gallagher " هنوز به خاطر قتل یک نوجوان که قبلا ً مجروح شده بود ، متهم به قتل یک نوجوان که قبلا ً مجروح شده بود و به دلیل تیراندازی شدید به غیرنظامیان در طی استقرار سال ۲۰۱۷ در عراق متهم شده‌است .

یک اپراتور جنگ ویژه نیز هنوز با اتهامی که وی برای عکس گرفتن با جسد جوان fighter's مطرح می‌کند ، و اتهاماتی که ادعا می‌شود با تلاش برای دلسرد کردن اعضای گروه وی از گزارش او و سپس تلافی جویانه بر علیه زیردستان که انجام داده‌اند ، مواجه است.

Colby Vokey ، یکی از وکلای مدافع حقوق بشر ، روز دوشنبه در ایمیلی گفت که حکم اخراج دو اتهام ضعف‌های مربوط به پرونده government's را فاش می‌کند .

وی گفت : " ما از اینکه این دو اتهام لکه‌دار می‌توانند بخشی از محاکمه باشند ، سپاسگزاریم .

برایان O ، یک سخنگوی نیروی دریایی ، گفت که این حکم بر بقیه موارد در برابر Gallagher تاثیر نمی‌گذارد . تا روز دوشنبه ، متن این حکم فاش نشد .

حکم judge's می‌تواند در خارج از پرونده Gallagher's نیز پیامدهایی داشته باشد .

ستوان Jacob Portier ، فرمانده گروهان Gallagher's ، نیز با دادگاه نظامی مواجه است و از شکایت علیه Gallagher آگاه است ، اما آن‌ها را گزارش نکرده است. Portier همچنین به هدایت یک افسر برای اجرای مراسم Gallagher's reenlistment متهم شده‌است .

Jeremiah سالیوان ، وکیل Portier's ، گفت که او مطمئن است که حکم judge's به پرونده client's کمک خواهد کرد .

سالیوان گفت : " من همه این چیزها را می‌گویم ، جرم نیست که مراسم انتصاب مجدد را در میدان نبرد اجرا کنیم . "

دادستان‌ها Portier را متهم به صدور بیانیه‌ای رسمی کردند ، زیرا به superiors گفته بود که " هیچ کیفری [ در مورد استخدام مجدد ] وجود ندارد ، این تنها در سلیقه فقرا بود ."

بر خلاف مورد Gallagher's که در تاریخ ۱۹ فوریه به تعویق افتاد ، Portier's به تعویق افتاد در حالی که قاضی در نظر دارد که آیا حکم حفاظت قبلی مانع از مصاحبه با شاهدان شده‌است یا خیر. سالیوان امیدوار است این پرونده را به جلسه رسیدگی که مجددا ً اتهامات وارده به موکلش را مورد ارزیابی قرار می‌دهد ، بازگرداند .

منبع سایت

نسخه منسوخ سندروم راهنمای دریافت معافیت موارد خاص - مشاوره نظام وظیفه نحوه مطالعه درس زمین شناسی برای کنکور سراسری 97
  • ۹۷/۱۲/۱۱
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی