soldiership

  • ۰
  • ۰

بازتاب

" برخی از نا امیدی به این دلیل است که فرآیند حرکت کالاهای خانگی آنقدر بخش‌بندی می‌شود که شما باید با چند نفر تماس بگیرید که محموله شما در مسیر دید و حل مشکلات قرار دارد .

سالیوان گفت : " هدف از این کار , کمک به وضعیت در اوج فصل تابستان امسال است . "

گروهبان سرگرد ارتش دن , سربازان و اعضای خانواده را بر آن داشت تا پیش از این حرکت کنند . او پرسنل را تشویق کرد تا بازخورد را به ارائه دهندگان حمل و نقل تحویل دهند و اگر خواستار بازرسی کیفیت کیفیت باشند تماس بگیرند .

وی گفت : " اگر آن‌ها می‌خواهند به دنبال بازرسی تضمین باشند , ما آن‌ها را به آنجا خواهیم برد . "

همسران نظامی نگرانی خود را نسبت به خصوصی‌سازی ابراز نگرانی کردند و اینکه آیا این اصلاحات قبل از خصوصی‌سازی انجام خواهد شد یا خیر. مگان فاکس , یک کهنه سرباز و همسر , در این فکر بود که هزینه این سیستم چه خواهد بود .

آیا مطالعه‌ای برای حمایت از پرداخت پول مالیات دهندگان در چنین تغییرات بزرگ مقیاس انجام شده‌است ? او پرسید

مقامات گفتند در حال بررسی همه گزینه‌ها است .

رومانی مراقبت غربال خاطرنشان اتلافی نسخه منسوخ

مارک تونر , دبیر کل ارتش , نیز گفت که او در حال ایجاد وب سایت جدید برای برقراری ارتباط با بسیاری از سیاست‌های جدید است که ارتش در حال پیوستن به همسران است . این وب سایت بر روی مسائل متمرکز خواهد بود .

او گفت : " شما می‌توانید مسائلی را ببینید که من در جاده جمع می‌کنم , پاسخ‌های ما و نحوه برخورد ما با آن‌ها چیست . " " ما می‌توانیم آگاهی از جامعه بزرگ‌تر ارتش , خانواده ارتش گسترده‌تر مان را افزایش دهیم تا به شما بگویم که چه کار می‌کنیم , و به شما می‌گوییم که چه چیزی را انجام می‌دهیم و به شما می‌گوییم که چه چیزی ممکن است کمی طول بکشد زیرا شامل کنگره می‌شود . "

فرمانده گردان : من از اعلامیه عقب‌نشینی سوریه آگاه نبودم .

جوزف یوزف دوم , رئیس فرماندهی مرکزی فرماندهی مرکزی , در یک جلسه کمیته خدمات مسلح مجلس سنا در " کپیتول هیل " , واقع در واشنگتن , شهادت داد . ( عکس از آسوشیتدپرس / اندرو مک گری )

۲۹ فوریه

نوشته ریچارد کان

فرمانده ارتش , یوزف دوم , فرمانده نیروهای مسلح در خاورمیانه , روز سه‌شنبه گفت که رئیس‌جمهور " دونالد ترامپ قبل از اعلام آمادگی , با او مشورت نکرده است . "

به گزارش کمیته خدمات مسلح مجلس سنا , " من از اعلامیه ویژه آگاه نبودم . " اما او اضافه کرد که او و دیگران در فرماندهی عالی از نظر کلی " میل و تمایل ترامپ در گذشته برای ترک عراق و ترک سوریه " می‌دانستند . "

دکتر آنگوس کینگ , من - مین , پرسید : " پس قبل از اعلام این تصمیم با هم مشورت نکردید ? "

او پاسخ داد , " ما با هم مشورت نکردیم . "

روز پس از آن که رئیس‌جمهور بیانیه عقب‌نشینی سوریه را اعلام کرد , وزیر دفاع جیم تسلیم استعفا داد و اظهار داشت ترامپ به عنوان فرمانده‌کل باید یک وزیر دفاع داشته باشد که دیدگاه‌های آن‌ها " بهتر " با خودش است .

به نظر می‌رسد این اولین تایید در مورد ثبت از هر کسی در فرماندهی عالی باشد که فرمان ترامپ برای خروج از سوریه مورد حمله ارتش در ماموریت خود برای تحمیل یک شکست پایدار بر دولت اسلامی است .

به نظر می‌رسد که رئیس سابق فرماندهی عملیات ویژه مشترک , با ترامپ بر تاب آوری داعش و توانایی این گروه تروریستی برای افزایش دوباره نیروهای نظامی, در تضاد است .

ترامپ در ماه دسامبر در تویی‌تر نوشت : " ما داعش را در سوریه شکست داده‌ایم , تنها دلیل اینکه در دوره ریاست‌جمهوری ترامپ آنجا بودم . "

او از آن زمان گفته بود که عقب‌نشینی تدریجی خواهد بود و برخی از سربازان فرانسوی در سوریه دوباره به عراق اعزام می‌شوند در حالی که سایرین به آمریکا باز می‌گردند . تاکنون گزارشی مبنی بر ترک سوریه در سوریه گزارش نشده است .

در پاسخ به سوالات کمیته که در ماه‌های آینده پس از سال‌ها خدمت کناره‌گیری خواهد کرد , گفت که نبرد علیه داعش در سوریه پایان‌یافته است . او هیچ جدول زمانی برای تکمیل ماموریت نداد .

منبع سایت

سندروم کلیدی دست ساز معافیت کفالت سربازی شامل چه کسانی می شود نتایج آزمون قضاوت شوراهای حل اختلاف سال ۹۶ اعلام شد
  • ۹۷/۱۲/۱۱
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی