soldiership

  • ۰
  • ۰

تایمز

در طی حمله آبراهام لینکلن به استقرار کنونی برای تمرین آموزشی مرکب ، یا COMPTUEX ، و استقرار بعدی با ناوگان دوم در سال جاری ، او به " نوشتن کتاب " در مورد نحوه توسعه و استفاده برای گروهه‌ای اعتصاب حامل آینده کمک خواهد کرد .

اولین ماموریت او در این نقش جدید ، گردهم آوردن تمام پرسنل گروه درگیر در جنگ اطلاعاتی بدون اضافه کردن پرسنل جدید بود . در حالی که در COMPTUEX ، او مشخص خواهد کرد که چطور بهترین فرمانده گروه ضربت را تامین کند و آگاهی ، فرماندهی و کنترل ، داده آب و هوا و بیشتر " ما را در موضع برتری تاکتیکی قرار دهد ."

شفرد ، فارغ‌التحصیل سال ۱۹۹۰ از دانشگاه ویرجینیا ، گفت که به نمونه ایست که توسط کاپیتان Arleigh برک در نبرد کیپ‌تاون در نوامبر ۱۹۴۳ به چشم می‌خورد .

نیروی دریایی پس از گم شدن ۱۴۰۰ ملوان و شش کشتی در نبرد شب با ژاپنی‌ها در طول یک نبرد شبانه در مقابل ژاپنی‌ها ، آنچه را که در این نبرد اشتباه بوده‌است مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و برای این سناریو آموزش‌دیده اند تا درک کامل قابلیت رادار ، خواندن آب و هوا ، اجرای عملیات شبانه و حفاظت از ارتباطات را در بر داشته باشند .

بینایی قابلیت وزارت سرگیجه نامزدی حکم همسان

در نبرد دماغه سنت جورج تقریبا ً مشابه شرایط مشابه جنگ دریایی نوامبر ۱۹۴۲ ، برک ، اسکادران Destroyer ۲۳ ، سه destroyers ژاپنی را غرق کرد و بدون از دست دادن هر گونه کشتی آمریکایی به دیگری آسیب رساند .

شفرد گفت که نقاشی از درس‌های آموخته‌شده و آموزش کلیدهای موفقیت بود و امروزه هم همین طور است .

پس از سقوط اتحاد جماهیر شوروی ، منافع امنیت ملی ما تغییر کرد . اکنون ، ما باید به مهارت خود به عنوان یک ملت دریایی برگردیم . بچه‌های جدید آنجا هستند . آن‌ها آنجا بوده‌اند ، اما حالا قدرت زیادی دارند . آن‌ها رقبای ما ، روسیه و چین هستند و از لحاظ فن‌آوری پیشرفته و تکامل‌یافته اند . او گفت : " ما یک رقیب همتا در آنجا داریم و باید در حوزه دریا فعال باشیم ."

گروه حمله Carrier آبراهام لینکلن در حال گذراندن یک ماه در دریا برای COMPTUEX ، تمرین‌های آموزشی لازم برای صدور گواهی‌نامه برای استقرار مجدد است . اسکادران لینکلن و اسکادران ۲ - متشکل از the destroyers موشک هدایت‌شونده ، Nitze ، میسون و گونزالس ؛ و the missile frigate navy Spanish - - امسال را برای جدیدترین فرماندهی Navy's ، ناوگان دوم مستقر خواهند کرد .

ناوگان دوم در ۲۴ اوت ۲۰۱۸ برای نظارت بر عملیات‌ها و مدیریت دارایی‌های نیروی دریایی و واحدهای نیروی دریایی وابسته به ساحل شرقی و آتلانتیک شمالی دوباره فعال شد . ماموریت آن شامل دفاع از وطن و واکنش بلایای طبیعی و نیز مقابله با حضور منطقه‌ای روسیه و چین است .

ترامپ در mattis : من از شغلی که انجام می‌داد خوشم آمد .

رئیس‌جمهور ترامپ ، فرمانده فرمانده بخش نظامی ارتش آمریکا ، ژنرال مایکل آل . هاوارد ، و وزیر دفاع جیمز N . mattis در طی مراسمی که در روز ۲۸ ماه مه ۲۰۱۸ در آرامگاه ملی آرلینگتون ، آرامگاه سرباز گمنام در آرامگاه ملی آرلینگتون برگزار می‌شود ، افتخارات را به نمایش می‌گذارد . ( عکس از گروهبان جیمز کی . مک

۱ فوریه ۲۰۱۹

Military.com | By Gina harkins

به گفته یک مصاحبه گسترده جدید با نیویورک‌تایمز ، رئیس‌جمهور دونالد ترامپ گفت که او از جیم mattis درخواست کرده‌است که پس از نارضایتی از عملکرد secretary's دفاع سابق ، استعفای خود را تحویل دهد .

رئیس‌جمهور گفت که به mattis گفته‌است که " نامه استعفای خود را به من بدهد چرا که او از شغلی که در زمینه نظارت بر وزارت دفاع انجام می‌داد لذت می‌برد .

mattis ، یک ژنرال بازنشسته چهار ستاره دریایی ، در روز ۲۰ دسامبر ، درست پس از آنکه ترامپ اعلام کرد قصد دارد نیروهای آمریکایی را از سوریه بیرون بکشد ، استعفا داد .

" او فقط آن نامه را به من داد . ترامپ روز پنجشنبه به تایمز گفت : " من به او گفتم ، با وجود اینکه در ابتدا اعلام کرده بود که mattis در ماه فوریه بازنشسته شده‌است .

او گفت ترامپ فقط مانند کاری که mattis انجام می‌داد didn't بود .

منبع سایت

بازتاب نسخه منسوخ محل آموزشی سربازان امریه نتایج دوره بدون آزمون دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی
  • ۹۷/۱۲/۱۱
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی