soldiership

  • ۰
  • ۰

وجود تاخیر


۳۱ Jul ۲۰۱۸
Military.com | نوشته ریچارد Sisk
در میان چالش‌های بسیاری که با دپارتمان جدید امور سربازان قدیمی رو به رو است ، رابرت Wilkie ، the طولانی‌مدت در درخواست‌های معلولیت است که در حال حاضر در مجموع بیش از ۴۰۰، ۰۰۰ مورد است .
به عنوان منشی بازیگری در ماه می ، Wilkie گفت : " VA ملتزم به تبدیل فرآیند استیناف " از طریق برنامه مدرن‌سازی تجدید نظر سریع ( ramp ) است .


افراد محبوب دانش جدید معاف کردن ارزیابی جامع هنگام تحویل خدمت محترمانه






با این حال ، هفته گذشته به کنگره گفته شد که پیشرفت‌های فن‌آوری مورد نیاز برای انجام کار سیستم جدید پشت سر برنامه هستند .
ramp یک برنامه آزمایشی تحت برنامه تجدید نظر سربازان قدیمی و قانون مدرن‌سازی است که تابستان گذشته توسط رئیس‌جمهور دونالد ترامپ به امضا رسید که مهلت آن برای قرار است در فوریه ۲۰۱۹ مورد استفاده قرار گیرد .
با این حال ، نماینده مجلس ، فیل رو ، R - تنسی ، رئیس کمیته امور سربازان قدیمی مجلس گفت : " این delivering تا حد زیادی مشهور بوده‌است .
در جلسه دادرسی هفته گذشته ، مقامات VA شهادت دادند که طرح اصلی حدود ۷۵ درصد از فن‌آوری اطلاعات ( آی تی ) در جای خود تا ماه اوت قرار دارد ؛ در عوض ، تنها حدود ۳۵ درصد از این بهبودها آماده خواهند بود .
با وجود تاخیر فن‌آوری اطلاعات ، پل لاورنس ، معاون جدید مزایا ، گفت که این اداره در مسیر رسیدن به آخرین مهلت فوریه برای اصلاح فرآیند بسیار پیچیده درخواست است.
او گفت که سیستم‌های فن‌آوری اطلاعات باید برای رفتن آماده باشند ، اما باید تاخیر بیشتری وجود داشته باشد ، مدیریت مزایای سربازان قدیمی برای اجرای این فرآیند جدید آماده است .
لوید thrower ، معاون رئیس اطلاعات و منافع دفتر VA's اطلاعات و فن‌آوری گفت : " ما در برنامه تحویل مان بسیار مطمئن هستیم . " او گفت که رقم ۳۵ درصد برای آگوست شامل " قطعات بلند بلند " سیستم جدید است و فرآیند باید سریع‌تر در پاییز باشد .
الیزابت Curda ، مدیر آموزش ، نیروی کار و امنیت درآمد در دفتر پاسخگویی دولت ، به این کمیته گفت : " برای رسیدن به مهلت ماه فوریه " این کار چالش برانگیز خواهد بود " .
هنگامی که نماینده جمهوری‌خواه ، Amata کلمن Radewagen ، نماینده جمهوری‌خواه از Samoa آمریکا خواست تا با اجرای ramp پیشرفت کند ، لورنس گفت که او به VA یک " یک " منفی " خواهد داد .
Curda گفت که او یک " C " به آن خواهد داد .
رو گفت : " اگر این اداره امیدوار است تا این سیستم جدید را تا فوریه ۲۰۱۹ به اجرا درآورد ، VA در حال اجرا برای رسیدگی به این مسائل است . همه ما توافق می‌کنیم که موفقیت این اصلاحات حیاتی است ؛ چرا که روند تجدید نظر کنونی ، سربازان قدیمی را با بدبختی شکست می‌دهد ."
او گفت که با توجه به تعداد بیش از ۴۰۰۰۰۰ درخواست استیناف ، " بسیاری از سربازان قدیمی حداقل شش سال منتظر تصمیم خود هستند . سربازان قدیمی و خانواده‌هایشان سزاوار بهتر شدن هستند."
براساس برنامه ramp ، سربازان قدیمی می‌توانند ادعا کنند که ادعای موجود خود را پس بگیرند و به دو مسیر " جدید " برای تصمیم‌گیری سریع‌تر منتقل شوند .
طبق نظر VA ، " ادعای Supplemental Lane " برای سربازان قدیمی است که شواهد بیشتری در رابطه با ادعای اولیه شان ارائه می‌دهند . " بازبینی سطح بالاتر " برای سربازان قدیمی بدون هیچ مدرک اضافی برای حال حاضر است ، اما چه کسی احساس می‌کند در تصمیم ادعاهای اولیه اشتباهی رخ داده‌است .
ریچارد Sisk را می‌توان در Richard.Sisk@Military.com به دست آورد .
موضوعات مرتبط
وبلاگ نظامی رابرت Wilkie از سربازان کهنه‌کار Affairs -
Copyright © ۲۰۱۹ Military.com . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .


سرباز زن شامل قانون بهداشت جهانی دلیل معلولیت لغو کارت معافیت پزشکی ثبت درخواست مهمانی و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی



منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۹
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی