soldiership

  • ۰
  • ۰

بهداشت جهانی


جولای ۲۰۰۸
نویسنده: پاتریشیا هالی
دیابت نوع ۲ تقریبا ً یک چهارم کل بیماران مبتلا به دیابت را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد و با هزینه‌های مربوط به بالا رفتن بیماری , به دنبال روش‌های نوآورانه برای درمان آن است .
در میان روش‌های درمانی که در نظر گرفته می‌شود , برنامه آموزشی و مربیگری از سلامت روان - یکی است که رژیم غذایی کم کربوهیدرات را با حمایت آنلاین ترکیب می‌کند که هدف آن معکوس کردن بیماری است.



جنگ خلیج توسعه پیغام ها دچار ضربه شکست مالیاتی هنر جنگ دلیل معلولیت




محققان با شرکت سانفرانسیسکو می‌گویند این رویکرد به لحاظ کلینیکی اثبات شده‌است . در یک مطالعه , تعداد زیادی از بیمارانی که اولین هفته درمان را به اتمام رساندند , سطح سرمی آن‌ها را دیدند - - نشانگر که نشان‌دهنده کاهش بیماری دیابت است . وزن آن‌ها به طور متوسط یک درصد کاهش یافت و نیاز به دارو کاهش یافت .
یک سال بعد , در میان بیمارانی که هنوز ثبت‌نام نکرده بودند, درمان با انسولین کاهش یا حذف پیدا کرده بود .
آناند دوبی , رئیس امور مالی , حقوقی و انسانی , به سی ان ان گفت : " ما شاهد تغییر بیماری دیابت در حدود ۹۰ درصد از مردم در یک سال بودیم . " من می‌توانم به شما بگویم که … این نتایج پس از دو سال حفظ شده‌اند . کاهش وزن را دیده‌ایم , و این نتایج دو سال است که متحمل شده‌اند . این دارو در حال تغییر است . "
درمان , که یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات , یا رژیم غذایی را ترکیب می‌کند , به نظر می‌رسد که رژیم غذایی , نظارت و پشتیبانی شخصی , مشارکت با بهداشت روان را در ماه مه اعلام کرده تا درمان سربازان قدیمی را تامین کند .
به گفته مقامات , با بیش از ۴۰۰ میلیون بیمار که در حال حاضر برای دیابت درمان می‌شوند , این برنامه " روشی را ارائه می‌کند که در حال حاضر کاربرد زیادی ندارد . "
" بسیاری از جانبازان مبتلا به دیابت نوع دوم هستند و به شدت با چاقی مرتبط است , بنا بر این ما هیجان‌زده هستیم تا رویکرد بهداشت جهانی برای مقابله با این بیماری ناتوان‌کننده و پر هزینه را بررسی کنیم . "
آن‌هایی که ثبت‌نام می‌کنند , به یک سال بدون هزینه برای شرکت کنندگان و یا شرکت کنندگان کهنه‌کار , نگهداری می‌شوند .
آن‌ها بسته‌ای از ملزومات را دریافت می‌کنند , از جمله یک مقیاس که داده‌ها را به شرکت , گلوکز , و نوارهای فشار خون برای اندازه‌گیری واکنش بدن به رژیم کربو هیدرات پایین , سواپ و فشار خون برای برخی , و دستورالعمل نحوه استفاده از app که به شرکت اجازه می‌دهد تا داده‌های زیستی را پایش و تنظیم کند .
او گفت : " برای همه افرادی که مبتلا به دیابت هستند , این محدودیت کربوهیدرات اختصاصی , حتی اگر نمی‌توانید دیابت را برای برخی افراد مانند دیابت نوع ۱ معکوس کنید , در خارج شدن از ترن هوایی ارزش دارد . "
هنوز هم برخی پزشکان و متخصصان تغذیه تردید دارند و می‌گویند که تحقیقات ارایه‌شده توسط این شرکت توسط احزاب بی‌طرف و خود رژیم که به شدت به پروتئین‌ها و چربی‌ها متکی است , ممکن است به طرز خطرناکی ناسالم باشد .
نویسنده و طرفدار رژیم غذایی گیاهی بر پایه گیاهی اشاره کرد که مطالعات حمایت از سلامت روان توسط محققان روابط مالی با شرکت یا سازمان با منافع مقرره در این برنامه انجام شده‌است .
کان اصرار داشت: " کیفیت این برنامه تحقیقاتی که در یک مجله الکترونیکی منتشر شده‌است , به عنوان یک رهبر شناخته نمی‌شود , بدون یک گروه کنترل , با وجود مدت‌زمان کوتاه , نرخ حذف قابل‌توجهی را تجربه می‌کند , و داشتن ۵۷ درصد نویسندگی با اختلافات مالی نگران‌کننده است . "
نیل نیل برنارد , نویسنده و رئیس کمیته پزشکی مسئول داروهای مسئول , در مورد این برنامه در نامه‌ای که برای پایان ماه آوریل به گوش او فرستاده شده‌است ابراز نگرانی کرد . "



منطقه تفریحی حوزه فدرال انتهای فصل تدفین نظامی ادامه تحصیل مشمولین در خارج از کشور ظرفیت پذیرش و دانشگاه های آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت




منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۹
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی