soldiership

  • ۰
  • ۰

دلیل معلولیت

۱۷ دسامبر ۲۰۱۸
ستاره‌ها و نوارها : By Wentling
واشنگتن - - طرح پیشنهادی صرفه‌جویی در هزینه‌ها که منجر به واکنش شدید از سربازان قدیمی در سال ۲۰۱۷ شد ، در گزارش دفتر بودجه کنگره جدید ، به عنوان گزینه‌ای برای کمک به کاهش کسری بودجه فدرال ، دوباره ظاهر شد .
این گزارش پیشنهاد می‌کند که در ۱۰ سال آینده در حدود ۲۳۵، ۰۰۰ سرباز معلول از اداره امور سربازان قدیمی به نام Unemployability فردی را حذف خواهد کرد و پیش‌بینی می‌کند که در ۱۰ سال آینده ۴۷.۶ میلیارد دلار صرفه‌جویی خواهد کرد . طبق برآورده‌ای CBO ، کهنه سربازان از این برنامه حذف خواهند شد و درآمد ماهیانه آن‌ها به طور متوسط ۱، ۳۰۰ دلار کاهش خواهد یافت .








AMVETS ، یک گروه از سربازان قدیمی ، کاخ سفید و VA را بر آن می‌دارد تا پیش از ایجاد a خشم در جامعه کهنه ، این پیشنهاد را تکذیب کنند .
جو Chenelly ، رئیس of ، گفت : " ما می‌خواهیم کاخ سفید بلافاصله بیانیه‌ای صادر کند و بگوید که این توصیه خارج از خط است و در نظر گرفته نخواهد شد .
این برنامه برای سربازان قدیمی بکار گرفته می‌شود که میزان معلولیت را بین ۶۰ درصد و ۱۰۰ درصد از معلولیت دارند و به دلیل معلولیت آن‌ها قادر به تامین شغل نیستند . این به آن‌ها این امکان را می‌دهد که بالاترین نرخ غرامت را دریافت کنند .
CBO پیشنهاد داد تا زمانی که به سن ۶۷ سالگی برسند ، کهنه سربازان را از Unemployability انفرادی حذف کرد و ادعا کرد که این کهنه سربازان در آن زمان واجد شرایط امنیت اجتماعی خواهند بود .
در گزارش CBO با عنوان " گزینه‌ها برای کاهش کسری بودجه: ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ " یکی از ۱۲۱ پیشنهاد هزینه بود که بطور دوره‌ای فهرست گزینه‌های سیاستگذاری را کامپایل می‌کند تا به قانونگذاران کمک کند .
گنجاندن CBO's ها در گزارش خود به این معنی است که کاخ سفید یا کنگره این پیشنهاد را در نظر خواهند گرفت . Chenelly گفت که با این وجود ، اکنون که it's عمومی است ، it's احتمالا ً موجب نگرانی در میان سربازان قدیمی می‌شود که اگر این ایده به قانون تبدیل شود با عواقب مالی قابل‌توجهی مواجه خواهند شد .
AMVETS و دیگر گروه‌های سربازان قدیمی گفتند که از هزاران تن از سربازان قدیمی در سال ۲۰۱۷ که همان میزان صرفه‌جویی در هزینه‌ها در بودجه رئیس‌جمهور دونالد Trump's ۲۰۱۸ در نظر گرفته شده‌است ، شنیده‌اند .
دیوید Shulkin ، دبیر Then، به سرعت از این پیشنهاد پشتیبانی کرد ، اما نگرانی‌ها همچنان ادامه دارد .
Chenelly گفت : " ما صدها تماس تلفنی از سربازان قدیمی و پست‌های رسانه‌ای و رسانه‌های اجتماعی دریافت کردیم و به ما گفتند که این چقدر وحشتناک خواهد بود و چه قدر اضطراب و نگرانی در مورد سطوح خطرناک صحبت می‌کند . کاخ سفید می‌تواند این دامپزشکان را به دلیل بسیار شفاف و فوری نجات دهد و گفت که این چیزی است که ما دیگر نمی‌خواهیم دوباره در نظر بگیریم ."
کاخ سفید و the فورا ً به درخواست‌ها برای اظهار نظر در روز دوشنبه واکنش نشان ندادند .
روز پنج شنبه ، گزارش CBO منتشر می‌شود چون کاخ سفید توصیه‌های بودجه خود را برای سال مالی ۲۰۲۰ آماده می‌کند . بودجه president's هر فوریه به کنگره فرستاده می‌شود .
در گزارش خود ، CBO گزینه دیگری را برای اجازه دادن به سربازان قدیمی که قبلا ً در برنامه Unemployability انفرادی ثبت‌نام‌کرده بودند پیشنهاد داد تا سود خود را حفظ کنند در حالی که برای سربازان قدیمی که بعد از دسامبر ۲۰۱۹ ثبت‌نام می‌کنند ، سود خود را حفظ کنند . CBO تخمین زد که این گزینه در ۱۰ سال آینده ۶.۷ میلیارد دلار صرفه‌جویی می‌کند .
دیگر منافع to نیز در این گزارش گنجانده شده‌است . یک گزینه جبران معلولیت را برای هفت شرایط پزشکی متوقف می‌کند : بیماری‌های قلبی عروقی ، بیماری‌های عفونی مزمن ریوی ، بیماری Crohn's ، بواسیر ، sclerosis چندگانه ، osteoarthritis و fibroids رحمی .
یک گزینه دیگر باعث کاهش ۳۰ درصدی حقوق معلولان به هنگام رسیدن به سن ۶۷ سال خواهد شد. CBO همچنین پیشنهاد پایان دادن پرداخت‌ها به سربازان قدیمی با نرخ معلولیت ۳۰ درصد یا کم‌تر را داد .






  • ۹۸/۰۴/۲۸
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی