soldiership

  • ۰
  • ۰

شامل قانون

۲۸ ژوئن ۲۰۱۹
نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )
بازماندگان نیروهای کشته‌شده و بازنشستگان نظامی در این هفته در مجلس سنا با شکستی خردکننده مواجه شدند و تلاش‌های زیادی را برای لغو لایحه " مالیات widow's " که در آن به لایحه سیاست دفاع تبدیل شده‌بود ، محکوم کردند .
حامیان اصلاحیه‌ای برای قانون اجازه دفاع ملی پیشنهاد کردند ، Sens. داگ جونز ، D - آلاباما ، و سوزان کالینز ، R - مین ، امیدوار بودند که این اقدام ، که حمایت از ۷۵ سناتور را دارد ، در این لایحه روز پنج شنبه تصویب شود .


ایمنی نهایی پوشش شرایط ویژه ارتش دروغین والتهابی حجم سنگین بهداشت جهانی



در عوض ، رئیس کمیته خدمات نیروهای مسلح سنا ، جیم Inhofe ، R - اوکلاهوما ، با اشاره به نگرانی‌های مالی و اعتراضی بدون نام که نامش ذکر نشده است ، اعتراض خود را به این پیشنهاد مطرح کرد .
Inhofe که در میان ۷۵ سناتور است که از این اصلاحیه حمایت کرده‌اند ، گفت : " باید یک راه‌حل وجود داشته باشد ، اما باید در این لایحه وجود داشته باشد .
اما Inhofe همچنین به کسانی که می‌خواهند کسر مالیات را از بازماندگان دریافت کنند که تحت هر دو بخش of بازمانده برنامه سود ( بانک دولتی پاکستان ) و وابستگی Indemnity و Indemnity از اداره امور سربازان قدیمی پول دریافت می‌کنند ، امید داد .
در حال حاضر ، کسانی که هر دوی آن‌ها را دریافت می‌کنند ، به ازای هر دلاری که در DIC دریافت می‌کنند ، هر دلار از طریق یک دلار کاهش می‌یابند .
" کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم این است که جلوتر برویم و کاری را که لازم است انجام دهیم ، و من با سناتور آلاباما برای اطمینان از این که این اتفاق رخ می‌دهد ، در موقعیتی قرار خواهم گرفت تا مطمئن شویم که این اتفاق رخ می‌دهد . "
در طی دادرسی روز پنج شنبه ، جونز گفت که او " به شدت ناامید شده بود که از درخواست وی برای تصویب قانون مالیات معاف شده‌بود .
مرتبط : آیا مالیات " زنان بیوه " می‌تواند لغو شود ؟ این ، Hurdle بعدی است.
جونز گفت : " این نشان‌دهنده یک مشکل بزرگ‌تر است که ما در مجلس سنا داریم ، که در آن به اصلاحات رای می‌دهیم و تنها لایحه‌ای که می‌تواند به زمین برسد ، نتیجه معاملات سیاسی در اتاق است . "
او قول داد که با رهبری مجلس کار کند تا بتواند لایحه دفاع از سیاست دفاع را به دست آورد .
پس از رای‌گیری روز پنج شنبه، سازمان‌های نظامی و نظامی از سازمان‌های پشتیبانی نظامی و نظامی حمایت کردند ، اما گفتند که امیدوارند این اقدام هنوز در سال جاری حل و فصل شود .
برآورد می‌شود که ۶۵، ۰۰۰ نفر از بازماندگان نظامی و بازنشستگان تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند .
سپهبد Dana Atkins ، رئیس و مدیر عامل انجمن افسران نظامی آمریکا در یک خبر رسمی گفت : " به عنوان یک ملت ما با این بیوه زنان قراردادی را امضا کرده‌ایم . و در حالی که بیش از ۳۵۰ نفر از اعضای مجلس نمایندگان گفته‌اند که بن‌بست سیاسی بر سر بودجه می‌تواند بهترین تلاش ما را از خط خارج کند .
منتقدان این جبران می‌گویند که بازماندگان باید تاوان پرداخت‌ها را پرداخت کنند که مشابه سیاست بیمه عمر است . پرسنل وظیفه فعال در برنامه مزایای بازماندگان بدون پرداخت حق بیمه به عنوان بخشی از بسته مزایای خود گنجانده می‌شوند . Retirees با توجه به میزان پوشش بیمه بیش از ۶.۵ درصد از پرداخت ناخالص ملی خود را پرداخت می‌کنند . با بیش‌ترین ورودی ، عزیزانشان در هر ماه ۵۵ درصد از حقوق بازنشستگی خود را دریافت می‌کنند .
پاتریشیا Kime را می‌توان در Patricia.Kime@Military.com به دست آورد . در تویتر او را دنبال کنید .
موضوعات مرتبط
قانون اجازه دفاع ملی شامل قانون دفاع دفاع ملی ، همسر و خانواده مزایای خانواده و همسر و همسر است.
Copyright © ۲۰۱۹ Military.com . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .


دلیل معلولیت منطقه تفریحی حوزه فدرال انتهای فصل نحوه و شرایط معافیت کفالت مادر هزینه تحصیل و زندگی در اروپا چگونه است





منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۹
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی