soldiership

  • ۰
  • ۰

خدمت محترمانه

فصل پانزدهم
صندوق جدید , کن .
پناه‌گاه جدید - - از طریق تلاش‌های یک درمانگاه دانشکده حقوق ییل , بیش از هزار سرباز قدیمی ارتش عراق و افغانستان بخشی از طرح دعوای گروهی شده که به تازگی مورد تایید قرار گرفته‌اند .
یک قاضی فدرال روز جمعه این دادخواست را برای آن دسته از سربازان قدیمی تایید کرد که اختلال استرس پس از سانحه ( ptsd ) , آسیب مغزی ناشی از ضربه و یا سایر شرایط سلامت روانی در خدمت را توسعه دادند و متعاقبا ً برای شناسایی مشکلات بهداشت روانی که ناشی از خدمات نظامی آن‌ها است , داده شد .



هزینه سربازان شایسته دفن سرباز گارد صدور مجوز یک معضل سرباز زن




" استیو کندی " و " آلیشیا کارسون ", سربازان قدیمی ارتش که در اوج جنگ عراق و افغانستان خدمت می‌کردند , به نفع خود و ده‌ها هزار نفر دیگر بودند که به طور مشابه تحت‌تاثیر قرار گرفته بودند تا اطمینان حاصل شود که زمانی که سربازان قدیمی درخواست می‌کنند این ویژگی‌های خدمات تغییر کنند.
شاکیان با درمانگاه خدمات حقوقی قدیمی دانشکده حقوق ییل و مشاور در جنر است .
از سپتامبر ۲۰۱۰ , بیش از ۴۰۰ میلیون آمریکایی در عراق یا افغانستان خدمت کرده‌اند .
تقریبا ً یک سوم آن‌ها از ptsd و شرایط روانی مرتبط با آن رنج می‌برند , اما ارتش همچنان از نرخ بالایی برخوردار است .
این ویژگی‌ها اغلب طول عمر ننگ را تحمیل می‌کنند, چشم‌انداز اشتغال سربازان قدیمی را مخدوش می‌کنند و دسترسی سربازان قدیمی به خدمات مهم دولتی مانند لایحه gi , مزایا و درمان روانی را انکار می‌کنند .
به گفته شاکیان , هر چند که هیات بازبینی تخلیه ارتش وعده می‌دهد که این سربازان راهی برای درست کردن ناعادلانه پاک‌سازی دارند , دولت مکررا ً ادعای مخالفت وزارت اخیر سیاست‌های دفاعی را رد می‌کند که قصد دارد این روند را برای سربازان قدیمی با ptsd مرتبط و شرایط مرتبط تسهیل کند .
کندی که در عراق خدمت کرده و بنیانگذار بخش کنتیکت عراق و سربازان قدیمی آمریکا است , گفت : " این تصمیم به این معنی است که هزاران تن از اعضای خدماتی که حمایت از منابع و منابع مالی را رد کرده‌اند ممکن است شانس دیگری در امدادرسانی داشته باشند . "
کندی گفت : " هزینه این امتناع ادامه‌دار در مورد واقعیت بیماری‌های روانی در ارتش بیش از ناعادلانه منافع را انکار می‌کند - - نسلی از قول و فرصت از دست رفته برای سربازان بی شماری است که از زخم‌های ناپیدای جنگ در نتیجه فداکاری خود برای کشور رنج می‌برند . "
این تصمیم از سوی یکی دیگر از تصویب طرح دعوی در سطح ملی از سربازان بازنشسته نیروی دریایی و دریایی علیه هیات بازبینی اخراج نیروی دریایی که در منطقه کانکتیکات در جریان است , به دنبال دارد .
جوردن گلدبرگ , یک دانشجوی حقوق در کلینیک خدمات حقوقی قدیمی دانشگاه ییل , گفت : " تقریبا ً پنج سال پیش , وزارت دفاع به ارتش و سایر شاخه‌های خدماتی دستور داد تا نقشی که ptsd و دیگر شرایط سلامت روانی در تخلیه سربازان قدیمی ایفا می‌کنند را در نظر بگیرند . "
" اما دولت با سنگدلی تمام ادعاهای سربازان قدیمی را در سرپیچی آشکار از این قوانین رد می‌کند . " گلدبرگ در بیانیه‌ای گفت : " این طرح دعوی در مورد نگهداری ارتش به تعهداتش و تامین عدالت برای سربازان قدیمی است که خدمت شرافتمندانه برای مدت زیادی ناشناخته مانده‌است . "
برنامه کلاس - اقدام می‌تواند کمک بیشتری به سربازان قدیمی جنگ افغانستان کند
جانبازان مبتلا به ptsd در کلاس یوگا در مرکز باز یوگا در بریستول شرکت می‌کنند .


شامل قانون بهداشت جهانی دلیل معلولیت منطقه تفریحی زود انزالی مردان و انزال منقطع آغاز ثبت درخواست میهمانی ترم تابستان دانشگاه علمی کاربردی



منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۹
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی