soldiership

  • ۰
  • ۰

انتهای فصل


باب
ایالت ویسکانسین مزایای چندی دارد . این صفحه مزایای آن را توضیح می‌دهد .
خانه‌های قدیمی " ویسکانزین "
ویسکانسین خانه‌های کهنه سربازان قدیمی را در فالز هیلز , پادشاه و یونیون گروو گذراند . شما مجبور نیستید که مقیم " ویسکانزین " باشید , اما ساکنان ویسکانسین اولویت دارند .
باید صادق باشی .
همسران , همسران و والدین آن‌ها نیز واجد شرایط پذیرش هستند .
هزینه ماهانه وجود دارد .
مزایای مالی کهنه‌کار ویسکانسین
مالیات بر درآمد
بازنشستگی ارتش بدون مالیات است .


ساخت فن آوری تغییر داوطلبانه جنبه تاریک خود ایمنی مورد نفوذ تدفین نظامی





معلولان دارای اعتبار مالیاتی
سربازان قدیمی و اعتبار مالیاتی که در ایالت ویسکانسین وجود دارند , به سربازان و سربازهای قدیمی واجد شرایط , اعتبار مالیاتی اموال برای اقامت اولیه شان را می‌دهد .
سربازان قدیمی ۳۵ درصد از افراد معلول یا غیر دولتی را مجاز می‌دانند . همسران باقیمانده ممکن است واجد شرایط باشند اگر به dic برسند .
کمک به کمک بلاعوض کهنه سربازان
این برنامه کمک‌های مالی محدودی به نیازمندان کمک می‌کند و تمام منابع کمک‌های دیگر را از دست داده‌اند . این کمک‌ها ممکن است برای مراقبت‌های بهداشتی مشخص‌شده و نیازهای معیشتی به حداکثر حد مجاز برسد .
مزایای شغل قدیمی ویسکانسین
بازآموزی مجدد سربازان قدیمی
سربازان قدیمی که به تازگی بی‌کار یا بی‌کار هستند , ممکن است به مدت دو سال , به مدت حداکثر دو سال , کمک‌هزینه دریافت کنند .
اولویت سربازان قدیمی
سربازان قدیمی که شرافتمندانه اخراج شده‌اند , امتیازات اضافی خود را به امتیازات گذرایی به یک بررسی خدمات شهری اضافه می‌کنند . سربازان قدیمی با ناتوانی در ارتباط با خدمت کم‌تر از 55 / 1 درصد حق امتیاز انحصاری دارند و آن‌هایی که دارای درجه لیسانس یا بالاتر هستند مستحق امتیاز دادن به امتیازات هستند .
برخی از همسران جانبازان یا جانبازان ممکن است به امتیاز گذرایی نیز اشاره کنند .
سربازان قدیمی با ناتوانی در ارتباط با خدمت , ممکن است برای یک شغل ثابت و دایمی با دولت به صورت مداوم استخدام شوند . برای اطلاعات بیشتر با آژانس استخدام چک کنید .
مزایای آموزش کهنه‌کار ویسکانسین
لایحه ویسکانسین
این لایحه , شهریه کامل و هزینه‌های تحصیل شده را برای کهنه سربازان واجد شرایط و وابسته آن‌ها به هشت ترم تمام‌وقت یا اعتبار تحصیلی , در هر دانشگاه ویسکانسین یا دانشکده فنی دانشگاه ویسکانسین پرداخت می‌کند .
به طور کلی , این کهنه سرباز باید دارای دبی شرافتمندانه , خدمات زمان جنگ و اقامت ایالت ویسکانسین باشد . این کهنه‌کار باید واجد شرایط باشد . با مدرسه تان چک کنید یا ویسکانسین را بررسی کنید .
اعطای کمک‌هزینه تحصیلی
برنامه کمک بلاعوض آموزش سربازان قدیمی یک کمک بازپرداخت مبتنی بر یک سیستم بانکی اعتباری ارائه می‌کند که براساس طول خدمت وظیفه فعال است . سربازان قدیمی که هنوز مدرک کارشناسی دریافت نکرده اند ممکن است واجد شرایط باشند .
این دانشگاه شهریه و دست‌مزد را پس از تکمیل موفقیت‌آمیز در یک دانشکده فنی , دانشکده فنی , یا کالج خصوصی تایید می‌کند.
تفریح کهنه سرباز ویسکانسین
کهنه کاران معلولان
جانبازان " ویسکانزین " دارای ناتوانی و ناتوانی حداقلی برای یک مجوز ماهیگیری کاهشی هستند .
شکار , دام و مجوزهای ماهیگیری
ساکنان ویسکانسین در ویسکانسین می‌توانند مجوز بازی رایگان و رایگان دریافت کنند . آن‌ها همچنین می‌توانند یک برچسب گوشت گوزن را برای هر واحد با یک سهمیه خریداری کنند; حتی اگر واحد پول آن را به فروش برساند , حتی اگر واحد آن را به فروش برساند , ماهی خاویار پس از ضرب العجل ۲۳ اکتبر , از طریق انتهای فصل باز برای زدن ماهی خاویار , مجوز دریافت کرد .
بقیه شکار , به دام انداختن یا مجوزهای ماهیگیری را می‌توان با نرخ مقیم خریداری کرد .



ارزیابی فرآیند میزان عملکرد معافیت ایمنی موهبت الهی امریه در وزارت نیرو در خصوص طلاق توافقی و مراحل ثبت دادخواست طلاق بیشتر بدانید




منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۸
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی