soldiership

  • ۰
  • ۰

حوزه فدرال

در مارس ۱۹۶۵ در طی عملیات‌هایی در دریای جنوبی چین ۴ - ۴ Skyhawk از کشتی یو اس اس دریای کورال پرتاب شد . کنگره ممکن است منافع VA را به ملوانان "آب آبی " که در کشتی‌های جنگی با آب عمیق عمل می‌کردند ، گسترش دهد . ( عکس از نیروی دریایی ایالات‌متحده )
۳۰ ژانویه ۲۰۱۹
Military.com | نوشته ریچارد Sisk
یک فشار دو حزبی در کنگره بر روی لایحه‌ای برای به دست آوردن مزایای نارنجی برای سربازان قدیمی نیروی دریایی "دریایی آبی " روز چهارشنبه از حکم دادگاه که علیه مخالفان وزارت امور سربازان بازنشسته جریان داشت ، کشش ایجاد کرد .
توماس Snee ، مدیر اجرایی انجمن ذخیره ناوگان ، در مورد حکم دادگاه گفت که این حکم دادگاه می‌تواند مزایای نارنجی و مراقبت‌های بهداشتی را به حدود ۹۰، ۰۰۰ نفر ملوان که در سواحل ویتنام خدمت کرده‌اند ، برسانند . "



گورستان قدیمی سایت وزارت تدریس رایگان گورستان کهنه تمام مخارج انتهای فصل




Snee ، یک رئیس سابق که در ناوشکن "ناوشکن " جنگ ویتنام خدمت می‌کرد ، گفت " The باید عقب رانده شدن و رسیدن به " بله " را متوقف کند . "
در حکم ۲ - ۲ دادگاه استیناف حوزه فدرال آمریکا به نفع آلفرد Procopio پسر ۷۳ ساله رای داد . که سوار بر ناو هواپیمابر از ویتنام می‌شد . He به دلیل فقدان شواهد علمی مبنی بر اینکه سرطان پروستات و سرطان پروستات او مربوط به عامل سمی defoliant است ، از مزایای آن محروم شده بود .
قاضی کیمبرلی A در حکم خود برای اکثریت آرا از این ادعا حمایت می‌کند . مور نوشته بود : " ما هیچ شایستگی در استدلالات government's برای مخالف پیدا نمی‌کنیم ."
جان ولز ، یک وکیل و کهنه سرباز نیروی دریایی که این پرونده را برای Procopio عنوان کرد ، گفت که " کهنه سربازان " تسکین‌بخش و مزایای بالقوه نجات‌بخش در مبارزه طولانی‌مدت برای پوشش خبری هستند .
ولز ، رئیس گروه دفاع کهنه سربازان ارتش ، در بیانیه‌ای پس از این حکم گفت : " بسیاری از افرادی که این نبرد را در کنار ما انجام دادند و سربازان قدیمی که زندگی آن‌ها برای همیشه تغییر کرده‌است ، همگی به خاطر تشکر و اعتبار هستند ."
The هنوز تصمیم نگرفته است که تصمیم بگیرد یا با تلاش‌های کنگره برای تصویب لایحه قانونی کردن مزایا و مراقبت‌های بهداشتی برای سربازان قدیمی آبی مخالفت کند .
یک سخنگو گفت " VA در حال بررسی این تصمیم است و واکنش مناسبی را تعیین خواهد کرد ."
به عقیده او در مورد Procopio ، قاضی Raymond تی . چن نوشت که این قانون برای پشتیبانی از اقدام court's مورد نیاز است .
او نوشت : " بحث‌های اخیر در کنگره که مستلزم توجه به هزینه قابل‌توجه افزوده پیشنهادی سربازان قدیمی نیروی دریایی آبی [ برای منافع نارنجی ] است، تاکید می‌کند که چرا کنگره باید به جای دادگاه‌ها باید تفسیر ما را بازبینی کند . "
سال گذشته ، مجلس به اتفاق آرا لایحه نیروی دریایی آبی را تصویب کرد، اما چندین سناتور جمهوری‌خواه با استناد به این هزینه‌ها ، رای‌گیری در مجلس سنا را مسدود کردند . سخنگوی سناتور مایک Enzi ، R - وایومینگ ، یکی از سناتورها که رای‌گیری را مسدود کرده بود ، گفت که او هنوز در حال بررسی تصمیم دادگاه در این زمان است ."
در اوایل این ماه لایحه مشابهی در طرف مجلس مطرح شد . نماینده مجلس "مارک Takano "، D - کالیفرنیا ، رئیس جدید کمیته امور سربازان قدیمی گفت : " به نظر می‌رسد که حکم دادگاه برای اطمینان از این که ما وظیفه خود را انجام می‌دهیم تا به سربازان قدیمی که تحت‌تاثیر قرار گرفتن در معرض عامل نارنجی قرار دارند ، توجه کنیم ."
او به شکست این لایحه در سال گذشته اشاره کرد و در بیانیه‌ای گفت : " زمان آن رسیده‌است که کنگره این کار را اشتباه انجام دهد ، تلاش‌هایمان را برای تصویب H.R. ۲۹۹ و حمایت از مسئولیت مان برای مراقبت از سربازان کهنه‌کار مان دو برابر کنیم ."
سناتور جانی Isakson ، R - گرجستان ، رئیس کمیته امور سربازان قدیمی مجلس سنا، در بیانیه‌ای گفت که او سال گذشته از این لایحه حمایت کرده‌است " زیرا من معتقدم که [ کهنه سربازان آب آبی ] باید واجد شرایط برای این منافع باشند چرا که کنگره قصد داشت ."



تدفین نظامی ارزیابی فرآیند میزان عملکرد معافیت ایمنی کسری خدمت برای مشمولان کارشناسی ارشد و دکتری شرح بیماری هموروئید یا بواسیر و نقش آن در معافیت خدمت سربازی




منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۸
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی