soldiership

  • ۰
  • ۰

میزان عملکرد


ستاره‌ها و نوارها : By Nikki
براساس یک سیستم امتیازدهی زمانی که توسط اداره امور سربازان بازنشسته منتشر شده‌است اغلب مراکز پزشکی که در سراسر کشور خدمت می‌کنند در حال بهبود هستند . با این حال ، این رتبه‌بندی‌ها ، چندین تسهیلات را نشان می‌دهند که بواسطه رسوایی به تقلا ادامه می‌دهند .
براساس گفته the ، از ۱۴۶ مرکز پزشکی ، ۱۲۰ عدد از آن‌ها ، یا ۸۲ درصد ، در سال گذشته بهبود یافته‌است . اما بیمارستان ققنوس ، مرکز رسوایی زمان انتظار سال ۲۰۱۴ ، یکی از بدترین رکوردها بود و بیمارستان in ، ویسکانسین - دیگری که اخیرا ً زیر آتش قرار گرفته بود ، امسال شاهد افت عملکرد بوده‌است .



مرکز سوابق هیئت منصفه گاو مقدس کنترل خودکشی سابقه خدمت معافیت ایمنی




در پی تحقیقاتی که در اوایل این ماه توسط ایالات‌متحده آمریکا انجام شد ، میزان عملکرد به مردم تحت فشار قرار داده شد که فاش نمود که این رده‌بندی در within فاش نشده است .
VA یک رتبه‌بندی پنج‌ستاره به ۱۴۶ مرکز پزشکی در سراسر کشور داده‌است که نشان‌دهنده کیفیت خدمات آن‌ها در پایان سال ۲۰۱۶ است. اطلاعات ارسال‌شده به اینترنت نیز نشان می‌دهد که آیا هر بیمارستان از پایان سال ۲۰۱۵ بهبود یافته‌است .
این گزارش چندین قانون گذار از جمله دبی Dingell ، D - Mich را در بر گرفت . و تیم والبرگ ، R - Mich . تماس گرفتن از اطلاعات منتشر شده در ملا عام . جان دی . مرکز پزشکی Dingell VA در دیترویت - - به نام دبی Dingell ، نماینده سابق جان Dingell - - به پایین‌ترین رتبه ، یک ستاره برای سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ داده شد .
Dingell و والبرگ هفته گذشته در نامه‌ای به باب مک‌دونالد ، دبیر VA ، نوشتند که " سربازان قدیمی ، درست مانند هر بیمار دیگری ، شایسته درک این هستند که بیمارستان‌ها چه کاری انجام می‌دهند و چه خدماتی باید بهبود یابد ."
VA از اوایل سال ۲۰۱۵ مجموعه داده‌ها به وب سایت خود به نام تجزیه و تحلیل استراتژیک برای پیشرفت و یادگیری را پست کرده‌است . VA از این داده‌ها استفاده کردند ، که مسائلی مانند نرخ مرگ ، رضایت بیمار و کارایی را پی‌گیری می‌کند تا the آزاد شده قبلی را ایجاد کند.
the برای توجیه این رتبه‌بندی‌ها ، گفت که این کار به این دلیل انجام شده‌است که اطلاعات " احتمالا ً سربازان ما و عموم مردم را گیج خواهد کرد."
رهبران VA "USA Today " را مسئول ارسال رده‌بندی سال ۲۰۱۵ نامیده‌اند و گفتند که در تلاش برای تنظیم مستقیم این رکورد " رده‌بندی جدید ۲۰۱۶ " را منتشر کرده‌است .
مک‌دونالد در هفته گذشته در یک فروم عمومی گفت : "از آنجا که رتبه‌های ستاره نسبی هستند و بیمارستان‌ها را به یکدیگر مقایسه می‌کنند ، " کسی همیشه در پایین خواهد بود " .
دیوید Shulkin ، مسئول بهداشت این تیم ، می‌گوید : " این یک ضربه به کهنه سربازان است تا آن‌ها را به این باور برساند که تسهیلات یک ستاره به این معنی است که آن‌ها به آن‌ها توجه نمی‌کنند . "
هفده تا از ۱۴۶ مرکز پزشکی رتبه ۵ ستاره را کسب کرده‌اند ، بالاترین امتیاز داده‌شده و ۱۰ نفر از آن‌ها رتبه یک ستاره را دریافت کرده‌اند . مرکز پزشکی بوستون و بیمارستان‌ها در Minneapolis ، پیتسبورگ و کلیولند قرار دارند . بدترین اجرا شامل دالاس ، لس‌آنجلس ، فینیکس و هر سه بیمارستان تنسی در ممفیس ، نشویل و Murfreesboro می‌باشد .
پنج مرکز پزشکی - - آل پاسو ، تگزاس ؛ فارگو ، داکوتای شمالی ، داکوتای جنوبی ، Tomah ، و سان دیگو - - " کاهشی بزرگ " در کیفیت داشتند .
The سال گذشته برای overprescribing opioids زیر آتش قرار گرفت . در اوائل ماه جاری، the تقریبا ً ۶۰۰ بیمار را در Tomah هشدار داد که ممکن است در معرض خطر هپاتیت بی ، هپاتیت سی یا اچ آی وی قرار بگیرند زیرا یک دندان‌پزشک به درستی تجهیزات خود را ضد عفونی نکرده است .
روز چهارشنبه ، سربازان قدیمی وابسته به محافظه‌کار برای آمریکا بیانیه‌ای در مورد این رتبه‌بندی‌ها منتشر کردند و خواهان شفافیت بیشتر از the شدند . این گروه سربازان قدیمی اخیرا ً پس از انتصاب چندین نفر به تیم گذار دونالد ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شده‌اند .




موهبت الهی توافقنامه سازشی سفر دریایی وقف خدمت جزئیات جذب معلمان وظیفه معرفی رشته حقوق - بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی




منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۸
  • hossein figo

نظرات (۱)

سلام

سایت بسیار زیبایی دارین

لطفا به سایت منم سر بزنید و نظرتونو بگید

با تشکر از شما

http://learnhtml5.blog.ir/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی