soldiership

  • ۰
  • ۰

موهبت الهی


مصاحبه مطبوعاتی اسوشیتد پرس با اوا روت Moravec
AUSTIN ، تگزاس - - آن‌ها برای کشور خود مبارزه کردند و ایالت تگزاس قول داد که هزینه تحصیل آن‌ها را بپردازد .
برای دهه‌ها ، سربازان قدیمی به دانشگاه‌ها و دانشکده‌های عمومی زیر the Exemption رفتند که بعد از مزایای فدرال زیر مجموعه‌های "G.I. - G.I. " به کار خود ادامه می‌دهد . اما برچسب قیمت از سال ۲۰۰۹ ، زمانی که قانون گذاران در تگزاس - - که دومین جمعیت کارآزموده کشور یعنی ۱.۷ میلیون نفر را دارد - - مجاز است تا به کودکان سربازان قدیمی زیر یک شرط میراث منتقل شود ، افزایش‌یافته است .




طرح مخلوط پیروزی تاریخی کمیسیون نوسازی هزینه دفاع طرح مخارج توافقنامه سازشی





سناتور جمهوریخواه Kel Seliger ، رئیس کمیته آموزش عالی Senate's ، گفت : " وقتی همه افراد ذی‌نفع دیگر را هم اضافه کردیم قلب Everybody's در مکان درست قرار داشت . " اما او افزود : " این فقط یک برچسب قیمت دارد ."
در حال حاضر ، در میان افزایش هزینه‌های میراث و نگرانی که یک دادخواست فدرال در مورد اقامت می‌تواند رقم سالیانه benefit's را به ۲ میلیارد دلار افزایش دهد، سیاست گذاران باید به دقت سیاست‌های دولت و تعهدات مالی را با تعهداتی که به سربازان قدیمی در طول جنگ جهانی دوم داده‌اند ، متعادل کنند .
طبق گزارش هیات بودجه قانونگذاری تگزاس ، از ۱۰ ایالت با the ، تنها ایلینویز و تگزاس از همه شهریه و شهریه برای سربازان قدیمی که الزامات برنامه را برآورده می‌کنند چشم‌پوشی می‌کنند . در این گزارش گفته شده‌است که تگزاس تنها کشور ۱۰ نفره است که شهریه کامل و شهریه را به کودکان ارائه می‌کند. این تصمیم در سال ۲۰۰۹ با گسترش سود برای حضور همسران سربازان قدیمی که زخمی شده‌بودند یا کشته یا کشته شدند ، برگزار شد .
براساس گزارش هیات بودجه قانونگذاری تگزاس حدود ۳۹۰۰۰ نفر از ساکنان تگزاس از این مزایا در سال مالی گذشته با هزینه ۱۶۹ میلیون دلار استفاده کرده‌اند . That's ۵۷۶ درصد بیشتر از قبل از توسعه میراث ، زمانی که تنها حدود ۱۰۰۰۰ دلار از معافیت با هزینه نزدیک به ۲۵ میلیون دلار استفاده کردند .
اغلب هزینه این برنامه به موسسات آموزش عالی ، به غیر از ۱۱.۴ میلیون دلار از صندوق جدید دولتی می‌رسد که Hazlewood بازپرداخت پول را در سال مالی جاری پراکنده می‌کند .
حدود ۱ میلیون دلار از آن به دانشگاه ایالتی تگزاس رفت که در آن بیش از هر دانشگاه دولتی دولتی در سال مالی گذشته به دریافت کنندگان بیشتری نیاز داشت . این دانشگاه که در سن مارکوس در نزدیکی سه پایگاه نظامی واقع شده‌است که پایگاه مشترک سن آنتونیو را تشکیل می‌دهند ، خود این دانشگاه به دوستی دیرینه خود افتخار می‌کند .
مارسی گارسیا ، ۵۸ ساله ، کشف کرد که در سال ۲۰۱۲ ، دو سال پس از ثبت‌نام در کلاس‌های دانشگاه ایالتی تگزاس ، واجد شرایط برای وی بوده‌است . گارسیا که همسرش یک سرباز کارآزموده در ویتنام است ، گفت : " او او را از نگرانی در مورد اینکه شهریه من از کجا خواهد آمد ، آزاد کرد و به او اجازه داد تا بر تحصیل تمرکز کند . او انتظار دارد که در ماه مه فارغ‌التحصیل شود .
روفوس کوبرن ، مدیر اجرایی کمیسیون کهنه سربازان تگزاس ، گفت که مشارکت نسبتا ً کم است ، زیرا مزایای فدرال باید ابتدا منقضی شوند . اما بسیاری از آن‌ها می‌ترسند که یک چالش موفق در " بند اقامت " ثابت " ممکن است باعث ایجاد هزینه در مسیر مارپیچ شود . این بند به این مساله نیاز دارد که افراد ذی‌نفع ، شهروندان حقوقی تگزاس باشند که در آن ثبت‌نام می‌کنند .
یک سرباز کهنه‌کار نظامی از جورجیا که در هوستون زندگی می‌کرد این الزام را در طرح دعوی در سال ۲۰۱۴ به چالش کشید . یک قاضی فدرال در ماه ژانویه این الزام را مغایر با قانون اساسی دانست و دانش آموزان حق استفاده از آن را داشتند . تگزاس از این حکم درخواست کرده‌است که برخی نگران ممکن است دیگر سربازان قدیمی را ترغیب کند تا به تگزاس نقل‌مکان کنند تا از آموزش رایگان بهره‌مند شوند .
کوبرن می‌گوید که این نگرانی نابهنگام است و من فکر می‌کنم که آسمان در حال سقوط است .
خوان رامیرز گفت که بیشتر سربازان قدیمی او می‌داند که می‌خواهد نزدیک خانواده و aren't برای خرید برود .
رامیرز از نیروی هوایی آمریکا پس از مرخص شدن از نیروی هوایی آمریکا به سن آنتونیو نقل‌مکان کرد تا نزد بستگانش بپیوندد . او از مزایای his برای مطالعه عدالت کیفری استفاده می‌کند و انتظار دارد که در تابستان امسال مدرک کارشناسی داشته باشد .
او گفت : " دولت تگزاس بسیار بخشنده است و واقعا ً یک موهبت الهی دارد . "



سفر دریایی وقف خدمت بازنشستگی نظامی درخواست آنلاین پروژه کسری خدمت سازمان صنایع هوایی نیرو های مسلح برگزاری بیست و دومین المپیاد - علمی دانشجویی کشور در سال 96





منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۸
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی