soldiership

  • ۰
  • ۰

معافیت ایمنی


نوشته ریچارد کان
سنای بالا و جمهوری خواهان مجلس در روز پنج شنبه از رئیس‌جمهور دونالد ترامپ خواستند تا استخدام فدرال را در اداره امور سربازان قدیمی برای پزشکان , پرستاران و دیگر مراقبان متوقف کند .
جانی جانی می‌گوید : " یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت - - و مهم‌ترین هدف - - ارائه مراقبت به موقع و باکیفیت برای مردان و زنانی است که شجاعانه به ملت ما خدمت کرده‌اند . "
در این نامه آمده‌است : " از طرف بیش از شش میلیون سرباز قدیمی در سراسر کشور که به سیستم بهداشت و درمان متکی هستند, ما در حال نوشتن برای درخواست محترمانه هستیم که نشان می‌دهد که معافیت ارائه دهندگان مراقبت‌های پزشکی مستقیم با اصول و عرض جغرافیایی مجاز برای استخدام کارمندان فدرال فدرال ثابت است . "


تحت انظباط دانشکده حقوق ارتش ویتنام پایداری مالی همه مسائل موهبت الهی




این نامه به عنوان اداره va و دفاعی برای مقابله با توقف استخدام ترامپ به کار رفت که باعث سردرگمی آژانس‌های فدرال در اجرای سفارش شده‌است .
سخنگویان حاضر در بیانیه روز سه‌شنبه با وزیر بازیگری رابرت اشنایدر از " نیت " خود برای پرونده معافیت‌های ایمنی عمومی برای استخدام پزشکان , پرستاران , متخصصان بهداشت روانی , متخصصان و دیگر پرسنل مورد نیاز فوری اشاره کردند .
وقتی از او پرسیده شد آیا اشنایدر شروع به ارسال درخواست برای معافیت کرده‌است یا لیست را تهیه کرده‌است , یک سخنگو از اظهار نظر خودداری کرد و به بیانیه خود پاسخ داد : " اداره امور سربازان قدیمی قصد دارد هر کسی که برای امنیت عمومی لازم است را از جمله مراقبان خط مقدم معاف کند . "
مشخص نیست که اداره مدیریت کارکنان کاخ سفید با درخواست‌ها برای معافیت سر و کار دارد , اما واشنگتن‌پست به نقل از سخنگوی کاخ سفید گفت که " امنیت عمومی " می‌تواند به عنوان " سلامت عمومی " تعبیر شود . "
این یادداشت که روز دوشنبه با حکم اجرایی ترامپ خارج شد , اظهار داشت : " رئیس هر اداره یا اداره اجرایی ممکن است از استخدام هر مقامی که برای تامین امنیت ملی یا مسئولیت‌های ایمنی عمومی ضروری است , معاف باشد . "
با این حال , یک یادداشت راهنمایی که توسط رادیو اخبار فدرال از اداره مدیریت و بودجه به دست آمده‌است , نشان می‌دهد که معافیت برای توقف ایمنی عمومی یا دلایل دیگر باید محدود باشد . "
ترامپ در صدور مجوز استخدام دولت فدرال , تصریح کرد که ارتش یونیفرم نیز معاف خواهد شد . او گفت : " جز برای ارتش , به جز ارتش , " اما در مورد درخواست استخدام جدید برای نیروی کار غیر نظامی dod تردید وجود داشت .
سخنگویان پنتاگون روز چهارشنبه تایید کردند که یخ‌بندان برای شهروندان dod اعمال خواهد شد , اما به نظر می‌رسد که برای معافیت ایمنی عمومی در استخدام وجود دارد . یکی از مقامات وزارت دفاع به نیوز آو د ورلد گفت که وزیر دفاع جدید جیمز مک گری می‌تواند از استخدام هر موقعیتی که برای تامین امنیت ملی یا مسئولیت‌های ایمنی عمومی ضروری است , معاف باشد . "
سربازان قدیمی در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد کارمندان غیر نظامی dod را تشکیل می‌دهند , و همچنین نسبت بزرگی از درخواست برای کار را تشکیل می‌دهند . استخدام سربازان قدیمی در مورد استخدام سربازان قدیمی در دولت فدرال از اولویت بالایی برخوردار بود .
ترامپ در یک سخنرانی در نشست جمهوری خواهان کنگره در روز پنج شنبه در فیلادلفیا , هیچ اشاره‌ای مستقیم به توقف استخدام در بررسی دستاوردهای هفته اول او در دفترش نکرد , اما گفت که او برای ایجاد یک " دولت لاغر و کارآمد " حرکت کرده‌است . "



توافقنامه سازشی سفر دریایی وقف خدمت بازنشستگی نظامی ساده ترین راه معافیت سربازی چیست؟ آزمون آلفا تست چیست و برای چه رشته های اجباری است




منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۸
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی