soldiership

  • ۰
  • ۰

۱۰ آوریل ۲۰۱۹
نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )
طبق گزارشی که روز چهارشنبه منتشر شد ، سیستم ارزیابی منافع سربازان قدیمی برای آسیب‌های سر مرتبط با خدمات ، برخی از علایم مرتبط با آسیب مغزی ناشی از ضربه را نادیده می‌گیرد و باید منعکس‌کننده دانش پزشکی به روز شده باشد .
در بازبینی فرآیند VA's برای ارزیابی و اعطای پاداش disability برای TBI ، آکادمی ملی علوم ، مهندسی و دانشکده پزشکی گفت که روند کلی باید برای بیماران روشن‌تر شود و شامل ورودی ارائهکنندگان در تشخیص TBI باشد .



شرایط تنش تالیف مقالات استخدام سربازان جوامع نظامی فاقد شرایط میزان عملکرد




هییت منصفه دریافت که اداره مزایای سربازان قدیمی ( VBA ) برای آموزش raters خود بسیار تلاش کرده‌است … و این فرآیند شامل بایگانی یک ادعا و بازبینی شناخته‌شده به عنوان غرامت و حقوق بازنشستگی ( C & P ) است که ممکن است شامل یک پرسشنامه مزایای معلولیت ( DBQ ) , دارای کاستی باشد .
به طور خاص ، پانل اعلام کرد که پرسشنامه TBI فاقد یک ارزیابی برای سه نشانه به شدت مرتبط با TBI : بی‌خوابی ، اختلال شنوایی و اختلالات بینایی نزدیک است .
همچنین ، پرسشنامه برخی درک پزشکی اساسی از چگونگی ظهور علایم TBI را در نظر نمی‌گیرد و به معلولیت اضافه می‌کند .
این هیات توصیه کرده‌است که the این سه نشانه را به روز رسانی کنند و به طور منظم برنامه درجه‌بندی خود را به روز رسانی کنند تا بیش‌ترین اطلاعات پزشکی به روز شده را منعکس کنند.
از سال ۲۰۰۰ بیش از ۳۸۴، ۰۰۰ سرباز آمریکایی مبتلا به TBI تشخیص‌داده شده‌اند و جراحات ناشی از نفوذ ملایم و شدید و یا آسیب‌های سر ناشی از نفوذ یک شی است . اثرات آسیب‌های سر ، از جمله ضربات مغزی ، ممکن است انباشته شوند و نشانه‌ها می‌توانند مدت‌ها پس از آسیب و یا بعدا ً در زندگی ظاهر شوند .
این هیات که از متخصصان پزشکی و پژوهشگران تشکیل‌یافته است ، گفت که the باید به هر متخصص مراقبت‌های بهداشتی که تحقیقات و تجربه اخیر را برای تشخیص بیماران و نه تنها چهار متخصص در حال حاضر اجازه انجام این کار را در VA ، - ، physiatrists و روانپزشکان داده باشد ، اجازه دهد .
اعضای این گزارش در این گزارش نوشته‌اند : "این یک آموزش است - - و نه تشخیص - - که " یک ارائهکننده خدمات بهداشت و درمان را قادر می‌سازد تا تشخیص دقیقی داشته باشد. "
این پانل همچنین توصیه کرده‌است که the از تمرکز بر تضمین ثبات در طول فرآیند ارزیابی درجه‌بندی ، و به جای آن توجه بیشتری به پیامدها دارد . و اعضا پیشنهاد کردند که the در مورد روند داوری با متقاضیان ادعا شفاف‌تر باشند - توصیه این است که سربازان قدیمی که در گذشته از فقدان ارتباطات و شفافیت از adjudicators ابراز ناامیدی کرده‌اند ، به احتمال زیاد از آن‌ها حمایت کنند .
اعضای هیات گفتند که they'd دوست دارند سربازان قدیمی را ببینند که دسترسی به compensation و نتایج آزمون بازنشستگی را به عنوان مستند در پرسشنامه و جزئیات در مورد هر مواد اضافی درخواست‌شده توسط the نشان می‌دهند .
اعضا خاطرنشان کردند : " این کمیته دریافت که شفافیت به عنوان یک هدف توسط " کارمندان VA " مورد قدردانی قرار نمی‌گیرد .
گزارش ، ارزیابی فرآیند معلولیت برای آسیب‌های مغزی به مغز ، توسط کنگره در سال ۲۰۱۶ سفارش داده شد . دکتر دن Blazer ، استاد روان‌پزشکی و رئیس کمیته ، گفت که این توصیه‌ها در صورت پی‌گیری by ، " بیش‌ترین تاثیر را بر بهبود نتایج سربازان قدیمی خواهند داشت ."
" درک علمی ما از TBI در سال‌های اخیر به طور چشمگیری افزایش‌یافته است . … اجرای توصیه‌های report's یک افزایش اساسی در روش‌های مورد استفاده by برای تضمین کیفیت ارزیابی‌های خود برای TBI خواهد بود ."
پاتریشیا Kime را می‌توان در Patricia.Kime@Miltiary.com به دست آورد . در تویتر او را دنبال کنید .


معافیت ایمنی موهبت الهی توافقنامه سازشی سفر دریایی پروژه کسری خدمت سازمان جغرافیایی نیرو های مسلح نحوه انتخاب رشته دانشگاه ها و مراکز پذیرنده دانشجو در آزمون وزارت بهداشت




منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۸
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی