soldiership

  • ۰
  • ۰

معلولان سرباز

نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )
حکم اخیر دادگاه استیناف برای ادعاهای مربوط به سربازان قدیمی می‌تواند تصمیم بگیرد که از هزاران تن از افراد از طریق معلولیت رسیدگی شود ، اما تنها برای مواردی که در انتظار صدور گواهی‌نامه از the هستند.
این دادگاه در ۱۳ ژوئن حکم صادر کرد که VA برای تایید ادعای سربازان قدیمی که بیش از ۱۸ ماه منتظر این سمت بوده‌اند به جلو حرکت کنند و می‌گویند که سربازان آسیب‌دیده هم اکنون با تاخیری مواجه شده‌اند که " به ویژه غیرقابل‌تحمل هستند ، زیرا آن‌ها از هیچ چیز بجز در صف انتظار ندارند ."
او برای درخواست استیناف برای درخواست از معلولیت تصمیم می‌گیرد ، او باید یک دعوت به هیات استیناف سربازان قدیمی که به عنوان a شکل ۹ شناخته می‌شود را پر کند و بخش باید پرونده را بازبینی کند تا اطمینان حاصل شود که تمام اسناد لازم را شامل می‌شود. اگر درخواست استیناف کامل باشد ، VA آن را به هیات استیناف سربازان قدیمی ارجاع می‌دهد .




یک افسر انجمن افسران لیست سابقه نرخ کمتر وام دهنده اصلاح انتخاب





اما به خاطر حداقل ۲، ۷۰۰ سرباز ، VA هیچ اقدامی نکرده است و اجازه می‌دهد که درخواست‌های آن‌ها برای بیش از دو سال بسته بماند .
یکی از شاکیان در پرونده اخیر ، پاملا Whitfield ، بیش از شش سال است که منتظر مانده‌است .
دادگاه این وضعیت را " غیرقابل‌تحمل " یافت .
این دادگاه در یک تصمیم ۲ - ۱ به دادگاه نوشت : " ما قانع نیستیم که منتظر بمانیم تا وزیر [ VA ] این تاخیرات غیر منطقی را برای خود حل کند .
دادگاه به VA دستور داده‌است تا تعیین کنند چه کسی ۱۸ ماه یا بیشتر برای صدور گواهی‌نامه صبر کرده‌است و آن‌ها را در ۱۲ اوت شناسایی کرده‌است . VA پس از آن باید از روز ۱۱ اکتبر درخواست استیناف خود را اعلام نمایند .
بارت Stichman ، مدیر اجرایی برنامه خدمات حقوقی کهنه سربازان قدیمی ، که همراه با شرکت حقوقی Covington & burling LLP است که در پرونده شاکی مدعی plaintiffs در پرونده ، است ، این ادعاها را با شماره docket در نظر می‌گیرد .
در حالی که این پرونده توسط چهار شاکی آورده شده‌است ، این تصمیم بر همه سربازان قدیمی تاثیر خواهد گذاشت که فرم ۹ را تنظیم کرده و ۱۸ ماه یا بیشتر برای صدور گواهی‌نامه صبر کرده‌اند . این به این دلیل است که دادگاه برای اولین بار این پرونده را یک دادخواست طبقاتی دانست .
داوران به این نتیجه رسیدند که تصمیم‌گیری در کلاس " یک وسیله موثرتر و موثر برای حل این مساله است تا یک تصمیم precedential " بر روی یک سرباز کهنه‌کار .
این اقدام گروهی نقطه عطفی برای دادگاه است ، که از زمان شروع آن در سال ۱۹۸۸ ، ثابت کرد که این قدرت را ندارد که یک دادخواست طبقاتی را گواهی کند . با این حال ، در سال ۲۰۱۷ ، دادگاه استیناف حوزه فدرال آمریکا حکم داد که دادگاه قدیمی همیشه این قدرت را داشته‌است .
Stichman گفت که حکم ۱۳ ژوئن " به تضمین ثبات و عدالت در سراسر فرآیندهای VA's کمک خواهد کرد، زیرا پرونده‌های مربوط به کلاس می‌تواند اصلاحات را به جای پرداختن به یک جمعیت تاثیر گذار بزرگ ، به جای پرداختن به مشکلات تک‌تک افراد، اصلاح کند .
Stichman از صدور گواهی کلاس - اقدام گفت : " در نهایت ، این دستور در را برای سربازان قدیمی باز می‌کند تا درست مانند کنگره در نظر گرفته شوند .
سربازان قدیمی که به دنبال اطلاعات بیشتر هستند و دارای فرم ۹ هستند اما تایید نشده اند ، می‌توانند با NVLSP در info@nvlsp.org تماس بگیرند .
پاتریشیا Kime را می‌توان در Patricia.Kime@Military.com به دست آورد . در تویتر او را دنبال کنید .
موضوعات مرتبط
ادیتور نظامی کهنه‌کار VA Benefits Care معلولان شامل معلولان سرباز قدیمی سربازان قدیمی ارتش است.
Copyright © ۲۰۱۹ Military.com . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .



بهداشت روانی سرباز ذخیره ترک ارتش منابع لازم مشاوره معافیت ایثارگری سربازی نظام وظیفه روش خواندن آرایه‌های ادبی ادبیات فارسی





منبع

  • ۹۸/۰۴/۱۶
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی