soldiership

  • ۰
  • ۰

اصلاح انتخاب


Associated پرس | با امید ین
واشنگتن - هفته‌ها بعد از اینکه طرح سلامت سربازان قدیمی ۲.۱ میلیارد دلار را در بودجه اضطراری دریافت کرد ، دولت ترامپ می‌گوید که برنامه بیمه سلامت عمومی بخش خصوصی ممکن است برای جلوگیری از اخلال در مراقبت صدها هزار سرباز قدیمی ، به پول اضافی نیاز داشته باشد .
وزارت امور سربازان قدیمی روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که امیدوار است به سرعت در یک وضعیت قانونی پیشنهادی که به سربازان قدیمی اجازه دسترسی بیشتر به پزشکان خصوصی می‌دهد ، حرکت کند . این پیشنهاد تحت بررسی دفتر مدیریت و بودجه کاخ سفید به دنبال پول خواهد بود تا انتخاب انتخاب برای بیشتر سال آینده را اجرا کند زیرا VA تغییرات بزرگ‌تری را اجرا می‌کند .


مطالعه اختلال هیات محافظت وزارت دادگستری هزینه تحصیل تکمیل برنامه بهداشت روانی






طبق گفته spokespeople برای اعضای جمهوری‌خواه و حزب دموکرات در کنگره ، کمیته امور سربازان قدیمی مجلس پیش از این پیش‌بینی کرده بود که بودجه اضطراری که در ماه اوت تصویب شد ممکن است به مدت شش ماه کامل نباشد . آن‌ها از مشکلات گذشته در برآورد هزینه برنامه انتخاب یاد کردند . آن کمیته و کمیته امور سربازان قدیمی مجلس سنا گفتند که آن‌ها به شدت بر وضعیت نظارت دارند .
کارلوس Fuentes ، رئیس قانون کهنه سربازان قدیمی جنگ خارجی ، با اشاره به ادامه گفتگوهای خود با VA در مورد بودجه انتخاب گفت : " تصور کنید که یک کهنه سرباز باید در طی کریسمس درمان شیمی‌درمانی را متوقف کند ."
گری آگوستین ، مدیر اجرایی مقر قدیمی سربازان قدیمی آمریکا ، گفت که بحث‌های اخیر با VA نیز به وی اعتماد اندکی نسبت داد .
 "سنت‌آگوستین " می‌گوید : " همواره یک نگرانی وجود دارد و باید زودتر از دیر انجام شود ."
VA در بیانیه خود به اسوشیتد پرس گفت که نمی ‌توان مطمئن نبود که صندوق‌های انتخاب خالی خواهند شد ، اما اذعان کرد که می‌تواند تا ماه دسامبر یا اواخر ماه مارس باشد . در اوایل سال جاری، the ارجاع به پزشکان خارج را محدود کرد زیرا پول شروع به اجرا کرد و سربازان قدیمی گزارش دادند که تاخیرها در مراقبت از آن‌ها گزارش شده‌است .
انتظار می‌رود که طرح VA برای یک راه‌حل بلند مدت در هفته‌های آینده عرضه شود .
دیوید Shulkin ، دبیر VA هفته گذشته در رویدادی در نزدیکی Harrisburg ، پنسیلوانیا ، به سربازان قدیمی گفت : " ما دستور کار دراز و کاره‌ای بیشتری داریم . این سقوط ، تمرکز اصلی قانون گذاری ما دریافت برنامه انتخاب درست است ."
آخرین مشکلات مالی در میان مخالفت‌های سیاسی در مسیر آینده of و برنامه troubled انتخاب آن ، که کنگره در سال ۲۰۱۴ در پاسخ به یک رسوایی در زمان انتظار در مرکز پزشکی فونیکس VA که در سراسر کشور پخش شد ، مطرح شد . برخی از سربازان قدیمی در حالی که ماه‌ها منتظر قرار ملاقات بودند ، کشته شدند . این بحث کنگره را بر آن داشت تا انتخاب را به عنوان یک برنامه آزمایشی که برای کاهش فشار در بیمارستان‌ها طراحی شده‌بود ، تاسیس کند .
انتخاب در حال حاضر به سربازان قدیمی اجازه می‌دهد تا در صورتی که باید ۳۰ روز یا بیشتر منتظر یک قرار ملاقات یا بیشتر از ۴۰ مایل به یک مرکز VA باشند ، مراقبت خارجی دریافت کنند . اما این برنامه با تاخیره‌ای زیادی مواجه شده‌است .
در یک نشانه از شکاف سیاسی ، VoteVets چپ چپ در اوایل این ماه در ۱۳ ایالت که به بینندگان هشدار داد ، " Don't اجازه می‌دهد که ترامپ VA را خصوصی کند " .
The گفت که همچنان ملتزم به پر کردن مواضع VA است، حتی هنگامی که برنامه برای اصلاح انتخاب برنامه‌ریزی می‌کند . VA گفت که در حدود ۳۴، ۰۰۰ پست خالی داشته‌است که آن‌ها را به بخشی از کمبود متخصصان بهداشتی نسبت داده‌اند .
پیشنهادها قانونی برای تصحیح VA ، از جمله یک مورد حمایت سربازان قدیمی مربوط به سربازان قدیمی آمریکا است که به سربازان قدیمی آزادی کامل می‌دهد تا یک پزشک خارجی را ببینند . یک طرح دیگر می‌تواند یک کمیسیون ریاست‌جمهوری برای بازبینی برخی مراکز پزشکی VA ایجاد کند .


سرباز ذخیره ترک ارتش منابع لازم قانون جدید نحوه دریافت معافیت خدمت سربازی 97 معرفی رشته فیزیوتراپی ؛ چارت درسی ، اهداف و بازار کار آن





منبع

  • ۹۸/۰۴/۱۶
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی