soldiership

  • ۰
  • ۰

بهداشت روانی

واشنگتن - اعضای خدمات و گروه‌های کهنه‌کار می‌گویند که کاهش بودجه و خدمات مراقبت بهداشتی مهم‌ترین نگرانی آن‌ها زمانی خواهد بود که رئیس‌جمهور باراک اوباما سه‌شنبه‌شب برای سخنرانی state of the union سخنرانی کرد .
محدودیت هزینه‌های فدرال در سال جاری آغاز شد و فشار برای انتخاب‌های بودجه دفاعی سخت , از جمله کاهش احتمالی در حقوق و مزایای سربازان را افزایش خواهد داد.
دولت اوباما و کنگره نیز با بازبینی بخش مشکل‌دار امور سربازان قدیمی و ارائه خدمات بهداشت روانی بهتر برای دامپزشکان در حال کشتی گرفتن هستند .
گروه‌هایی مانند انجمن افسران ارتش آمریکا و جامعه شناسان روز جمعه گفتند که آن‌ها می‌خواهند اوباما تمایل به سازش در مورد کاهش هزینه‌ها و تضمین حمایت از مبارزات مراقبت‌های بهداشتی سربازان قدیمی نشان دهد .

مشاور ارشد مدال افتخار خانواده مشابه امور خارجه جامعه نظامی سرباز ذخیره




کاخ سفید در روزه‌ای اخیر اشاراتی را مطرح کرده‌است که در آن مسائل در سخنرانی سالانه ملت در نظر گرفته خواهند شد و به نظر می‌رسد رئیس‌جمهور آماده تمرکز بر مسائل مربوط به تروریسم , تروریسم و مسائل داخلی خانگی مانند خدمات اینترنت پهن باند , مرخصی‌های استحقاقی کارگران فدرال و کالج‌های محلی خواهد بود .
معاون رئیس سازمان افسران ارتش گفت : " من فکر می‌کنم رئیس‌جمهور واقعا ً نیاز دارد تا در مورد آنچه نیروهای مسلح در طول سال گذشته برای ما انجام داده‌اند , چیزهایی معتبر بگوید و اینکه کاری باید با ترسیب انجام شود . "
ترسیب چکیده محدود کردن هزینه‌های اجباری است که کنگره برای کاهش کسری بودجه فدرال تحمیل کرده‌است . پس از این که مدت دو سال به تعویق افتاد , cap در طول سال جاری در طول بودجه باز خواهد گشت و بخش بودجه پایه دفاعی را به مبلغ 1 / 4 میلیارد دلار تعیین خواهد کرد که این امر به یک میلیارد دلار افزایش خواهد یافت .
سال گذشته , برنج پنتاگون با اشاره به هزینه‌های گسترش و کاهش بودجه‌ها , با موفقیت برای کاهش پرداخت‌ها و مزایای سربازان تلاش کرد .
الشرق‌الاوسط
رایان گفت که اوباما می‌تواند از سخنرانی برای نشان دادن اینکه با اکثریت جمهوری خواهان در هر دو مجلس کنگره برای بالا بردن سقف هزینه‌های دفاعی کار خواهد کرد استفاده کند . حزب جمهوریخواه درباره اصلاحات یا پایان دادن به caps بحث کرده‌است .
رایان گفت : این پیامی است که نشان می‌دهد که سرپوش کسر بودجه بر پشتشان نخواهد آمد . ما باید در مورد روحیه و آمادگی دیرینه این نیروها بسیار محتاط باشیم . "
مراقبت بهداشتی
سربازان قدیمی می‌خواهند اوباما را در مورد مسائل مراقبت‌های بهداشتی ببینند .
جو دیویس , سخنگوی سازمان ملل , در ایمیلی به ستاره‌ها و خطوط راه‌راه نوشت : " دولت از حمایت شنوایی برای سربازان قدیمی و خانواده‌های آن‌ها تقدیر خواهد کرد . "
این بخش مراقبت‌های بهداشتی را در حدود ۳۳۶ میلیون دامپزشکان و افراد ذی‌نفع در سال ارائه می‌کند و سال گذشته طی یک رسوایی در طول مدت طولانی صبورانه و دستکاری مدارک گسترده در یک رسوایی غرق شد . اوباما , " باب مک‌دونالد " , وزیر امور خارجه جدید را انتخاب کرد که در تلاش است تا آژانس را تعمیر و پیاده‌سازی کند .
دیوید گای , مدیر ارتباطات ملی این گروه , گفت که یک سازمان خدماتی قدیمی , از رئیس‌جمهور می‌خواهد که حمایت و اعتماد جدید را در مک‌دونالد و توانایی اش برای دور زدن به دنبال یکی از پایین‌ترین نقاط خود داشته باشد .
گای گفت : " ما نمی‌خواهیم که رئیس‌جمهور بایستد و اعتبار خود را برای پیشرفت در آینده ببیند . "
سربازان قدیمی همچنین از کنگره درخواست کرده‌اند تا خدمات بهداشت روانی خود را برای صدها هزار سرباز که در عراق و افغانستان خدمت کرده‌اند , گسترش دهند .



ترک ارتش منابع لازم قانون جدید دستگاه گوارش پروژه کسری خدمت دانشگاه ها نتایج اسامی ذخیره ها و اعتراض مدارس نمونه دولتی اعلام شد





منبع

  • ۹۸/۰۴/۱۶
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی