soldiership

  • ۰
  • ۰

ترک ارتش

بسیاری از شما بعد از ترک ارتش می‌خواهید کسب‌وکار خود را شروع کنید . برخی از شما ممکن است کمی وقت در بخش خصوصی صرف کنید تا به مهارت‌ها و تجربیات "دنیای واقعی " نیاز داشته باشید، و برخی دیگر از شما از مزایای شبکه GI خود برای پی‌گیری تحصیلات عالی پیش از راه‌اندازی کسب‌وکار خود استفاده خواهید کرد .
ما می‌دانیم که خدمت نظامی به سربازان برتری خود را از خود نشان می‌دهد . اداره تجارت کوچک آمریکا گزارش می‌دهد که سربازان قدیمی ۴۵ درصد بیشتر از سربازان غیر نظامی استخدام می‌شوند . طبق تحقیقات سال ۲۰۱۷ موری & Boldon , در حال حاضر بیش از ۲.۵ میلیون کسب‌وکار متعلق به سربازان قدیمی در ایالات‌متحده ( شامل حدود ۹ % مالکیت کسب‌وکار ) وجود دارد .
اما قبل از اینکه برنامه کاری خود را بنویسید ، جلساتی را با سرمایه گذاران برنامه‌ریزی کنید و یا به فضای اداری نگاه کنید ، واقعیت‌های سفر کارآفرین وجود دارد که مایلم با شما در میان بگذارم .




بیوه زمانی مقام اجرایی عضلات سخت غیر قانونی پاک سازی منابع لازم قانون جدید




مرتبط : جستجو برای مشاغل کهنه‌کار
من در سال ۲۰۰۸ کارآفرین شدم . اگر در سال ۲۰۰۸ به خاطر داشته باشید ، بازارها در بخش خصوصی بودند و بسیاری از ما در بخش خصوصی خود را در جستجوی کار پیدا کردیم . همانطور که گزینه‌های مختلفی را برای اولین بار در نظر گرفتم : به جای کار کردن برای یک نفر دیگر ، چه می‌شد اگر برای خودم کار می‌کردم ؟ من قبلا ً هیچ وقت در نظر گرفته نشده بودم و یا صاحب یک شرکت بودم ، با این وجود ۲۰ سال تجربه داشتم و شرکت‌ها را در سطوح مختلف ترویج می‌کردم .
تا آنجا که من در مورد کسب‌وکار و ارزش چیزی که ارائه خواهم کرد می‌دانستم ، به طور کامل از سفر کارآفرین تا همین اواخر ، ۱۱ سال به شرکت من قدردانی نکردم . در اینجا برخی از مزایا و معایب در نظر گرفتن این که شما کارآفرینی را دنبال می‌کنید آورده شده‌است :
مزایا
رئیس خود بودن یعنی شما در کنترل کامل هستید . شما نسبت به هیچ‌کس ( به جز کارکنان ، سرمایه گذاران و مشتریان تان، زمانی که آن‌ها را می‌گیرید ) پاسخگو نیستید . هیچ‌کس نمی‌تواند به شما بگوید که چگونه پول خود را صرف کنید یا زمان خود را صرف کنید.
اغلب کارآفرینان از سبک زندگی بسیار انعطاف‌پذیر لذت می‌برند . برای مثال ، من می‌توانم یک روز یکشنبه کار کنم و بعد از ظهر دوشنبه برای سرگرمی بروم . هیچ برنامه زمانی یا زمان‌بندی مشخص نیست که اغلب مالکان تجاری باید به آن پایبند باشند .
چیزی که تو می‌گیری مال توست . شما محرک درآمد و هزینه‌ها هستید . می‌خواهید بیشتر بسازید ؟ می‌توانید سخت‌تر کار کنید و کم‌تر خرج کنید . هیچ کارگزار یا شرکتی نیست که درصد فروش یا تلاش خود را برای بستن their انجام دهد .
شما می‌توانید این شرکت را به هر مقیاسی که آرزویش را دارید ، بزرگ کنید . من هرگز نمی‌خواستم یک تیم بزرگ یا یک دفتر آجری و ملات با نام من بر روی مارکی داشته باشم . من تیم خود را کوچک و انعطاف‌پذیر نگه می‌دارم و در حالی که شرکت من رشد می‌کند ، مهارت‌ها و استعدادها را برای برآورده کردن تقاضا تنظیم می‌کنم .
معایب
چک حقوقی منظمی نیست … برای مدتی . اگر عادت دارید هر دو هفته یک چک چک داشته باشید ، این می‌تواند تکان‌دهنده باشد . تا زمانی که کسب‌وکار به اندازه و جریان درآمد برای حمایت از چک حقوقی باشد ، شما ممکن است چیزی بخورید که شما بکشید ( به طور مجازی صحبت کنید) .
شما همه تصمیمات را می‌گیرید . در حالی که ممکن است برای کنترل کامل جذاب باشد ، مگر اینکه شما خود را با اعضای تیم خود احاطه کنید - از چیزی که کارت‌های کسب‌وکار روی آن چاپ می‌شوند ، برای قیمت‌گذاری یک شغل مشتری احتمالی ، استخدام کارکنان یا پیمانکاران برای اینکه آیا شما قهوه را عرضه می‌کنید یا نام تجاری را در اتاق غذاخوری پیشنهاد می‌کنید . این می‌تواند بسیار خسته‌کننده باشد و ممکن است مهارت‌های شما را در زمینه‌هایی که نمی‌دانستید ، ناکافی باشد .
می‌تواند تنها باشد . اگر یک کسب‌وکار خدماتی را در نظر بگیرید که در آن به تنهایی برای خود کار خواهید کرد ، تنهایی داشتن یک تیم برای تعامل با کاری که در ارتش انجام می‌دهید می‌تواند تکان‌دهنده باشد . شما ممکن است the را از دست بدهید و حمایت متقابل را که از دور بودن افراد دیگری که به سمت هدفی مشابه کار می‌کنند ، از دست بدهید .
اگر شما به شدت خود انضباطی نیستید ، فقدان ساختار و روتین روزانه می‌تواند یک مشکل باشد . مجله کارآفرین نیاز به زندگی روزمره را به عنوان یک صاحب کسب‌وکار تبلیغ می‌کند . از دوش کشیدن بر سر کار و لباس پوشیدن ، تا مطمئن شوید که کاره‌ای شخصی را به " چند ساعت " نگاه دارید ، مهم است که در آرامش سبک زندگی انعطاف‌پذیر و به ضرر کسب‌وکار خود قرار نگیرید .



دستگاه گوارش تحول آمیز ایجاد پرسنل امریه دانشگاه ها چگونه است؟ معرفی و تفاوت انواع دانشگاه آزاد اسلامی ؛ پیام نور و غیرانتفاعی




منبع

  • ۹۸/۰۴/۱۵
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی