soldiership

  • ۰
  • ۰

منابع لازم

اعضای کمیته امور سربازان قدیمی مجلس روز چهارشنبه تایید کردند که سیاست یک مانع بزرگ برای اجرای اصلاحات فراگیر در وزارت امور سربازان قدیمی است که توسط کمیسیون مراقبت پیشنهاد شده‌است .
نماینده مجلس، جف میلر ، یک جمهوری‌خواه فلوریدا و رئیس کمیته ، به پیشنهاد شروع یک فرآیند مدل‌سازی شده در پایگاه دفاعی Department's دفاع و رویه‌های خاتمه برای بستن امکانات افراط VA اشاره کرد .
میلر پیشنهاد کرد که هر نماینده گذار در یک منطقه مورد نظر ، با رای دادن برای the در براک ، خودکشی سیاسی خواهد کرد .
میلر به اعضای هیات‌منصفه گفت : " شما می‌توانید درخواست براک را بپرسید و شما دوباره خواهید آمد . "


مزایای بازنشستگی کیفیت زندگی بهداشت روانی مورد سرطان پشت قوانین قانون جدید





میلر که در این دوره بازنشسته شده‌است ، پیشنهاد داد که اصلاحات پیشنهادی باید منتظر کنگره بعدی و رئیس‌جمهور بعدی باشند .
او گفت : " هر کس که در این صندلی می‌نشیند بعد از من مسئول خواهد بود و مطمئن هستم که بیشتر از توانایی حرکت دادن توپ به جلو است ."
میلر در جلسه کمیته on ۱۸ که در درجه اول بر اصلاح اداره بهداشت کهنه ، ۴۷ میلیارد دلار از the که مراکز پزشکی VA ، کلینیک‌های سرپایی ، کلینیک‌های سرپایی در جامعه و مراکز زندگی اجتماعی را اداره می‌کند ، صحبت کرد .
این جلسه با عنوان " از tumult تا تحول : کمیسیون مراقبت و آینده سیستم مراقبت‌های بهداشتی VA " ، شهادت نانسی Schlichting ، رئیس کمیسیون ، و دکتر حاتم Cosgrove ، معاون رئیس کمیسیون را به عهده گرفت .
لازم به ذکر است که این جلسه شهادت باب مک‌دونالد ، وزیر VA یا نمایندگان سازمان‌های خدماتی قدیمی را دعوت نکرده است . در عوض مک‌دونالد و the اظهارات خود را ارائه دادند .
بخش عمده‌ای از این رویداد بر توصیه commission's برای بهبود دسترسی سربازان قدیمی به خدمات بهداشتی و زمان‌های انتظار با اجازه دادن به سربازان قدیمی برای انتخاب خدمات بخش خصوصی VA متمرکز بود .
Schlichting گفت : " انتخاب یک مساله بسیار دشوار بود و کمیسیون باید تعادلی بین VA و مراقبت‌های خصوصی پیدا کند . او تایید کرد که اگر در حقیقت گزینه "بسیار گسترده " باشد ، خطر تضعیف سیستم فعلی VA وجود دارد ، اما افزود که " سربازان قدیمی باید حق انتخاب کنندگان مراقبت‌های اولیه را داشته باشند ."
نماینده مجلس مارک Takano ، یک دموکرات کالیفرنیا و عضو رتبه‌بندی committee's ، گفت که عملکرد فعلی در حال ارائه مراقبت " همانطور که می‌دانیم غیرقابل‌قبول است " اما او نگران این بود که توسعه گزینه " ممکن است سیستم مراقبت‌های بهداشتی VA را تضعیف کند" و " به شدت منابع لازم را از سربازان قدیمی ما بگیرد ."
Prior ، منشی VA ، از عملکرد department's در یک ظاهر در مجله "سی - Span's " واشنگتن و در یک op - ed برای روزنامه هیل دفاع کرد .
در مورد C - Span ، مک‌دونالد گفت که the پیش از این به سمت ادغام بهتر با بخش خصوصی در زمینه مراقبت‌های کهنه سربازان حرکت می‌کرد . او گفت که ۲۲ درصد از قرارهای VA's برای سربازان قدیمی اکنون در بخش خصوصی بوده‌اند ، اما " ما نمی‌توانیم مسئولیت کلی این کهنه سرباز را بر عهده بگیریم " .
در روزنامه هیل ، مک‌دونالد رابطه محکمی با کمیسیون توصیه Care's برای یک هیات مستقل از مدیران برای نظارت بر the داشت . این پیشنهاد مغایر با قانون اساسی است و " doesn't " نیز منطقی به نظر می‌رسد . این کار تنها با پیچیده کردن بوروکراسی در صدر و گسترش مسئولیت مراقبت‌های بهداشتی سربازان قدیمی باعث بدتر شدن اوضاع می‌شود تا هیچ‌کس بداند که who's در نهایت مسئول است."
ریچارد Sisk را می‌توان در Richard.Sisk@Military.com به دست آورد .
موضوعات مرتبط
کمیته انتخابات کهنه سربازان کهنه‌کار VA
Copyright © ۲۰۱۹ Military.com . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .


دستگاه گوارش تحول آمیز ایجاد پرسنل کشور دیگر اخبار معافیت موارد خاص سربازی شرایط کسری خدمت سربازی دانشگاه آزاد اسلامی





منبع

  • ۹۸/۰۴/۱۴
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی