soldiership

  • ۰
  • ۰

قانون جدید


اداره امور سربازان قدیمی انتظار افزایش بیش از 5 / 1 میلیارد دلار از سربازان قدیمی را دارد که در معرض آب سمی قرار دارند .
پس از سال‌ها دعاوی و درخواست‌ها , اقدامات کنگره و اصلاحات از زمان ورود آب آلوده به پایگاه نیروی دریایی در دهه ۱۹۹۰ مورد تایید قرار گرفت .
یک مانع نهایی برای روند کمپنزاسیون با افتتاح رئیس‌جمهور دونالد ترامپ و مسدود کردن قوانین جدید فدرال ایجاد شد که به نظر می‌رسد قوانین تصویب‌شده در روزه‌ای آخر حکومت رئیس‌جمهور باراک اوباما را باطل می‌کند .



دفاع هوایی لایحه اصلی سبک زندگی مقامات فدرال سازمان خدمات دستگاه گوارش




با این حال , دفتر ریچارد بور , یک جمهوریخواه کارولینای شمالی , هفته گذشته گفت : " کاخ سفید معافیت را اعطا کرده‌است . این به این معنی است که مقررات اردوگاه در ماه مارس همان گونه که برنامه‌ریزی شده‌است اجرا خواهد شد . "
همه این ادعاها در ابتدا توسط لویی ویل , لویی ویل , اداره می‌شود . , اداره منطقه‌ای ( ro ) , توماس مورفی که تحت عنوان منشی برای منافع عمل می‌کند , در جلسه کمیته فرعی کمیته امور سربازان قدیمی ( hvac ) هفته گذشته گفت .
مورفی گفت : " به طور ایده‌آل ما می‌خواهیم آن‌ها را در یک " اسمز معکوس " در " لویی ویل " نگه داریم , جایی که مرکزی برای مقابله با ادعاهای احتمالی تنظیم شده‌است . " اما اگر نتوانند حجم را اداره کنند , ما باید قطار دیگری را آموزش دهیم و آن را توسعه دهیم , بنابراین باید یک چشم بسیار نزدیک به آن داشته باشیم . "
" تیم کوک " , یکی از اعضای حزب دموکرات مینه سوتا و عضو رتبه‌بندی hvac , پرسید که آیا لویی ویل آماده رویارویی با این ادعاها است . " مورفی " از " مورفی " پرسید : " شما برای سازگاری با آن آماده اید , اما چیزی را در نزدیکی این اختلال پیش‌بینی نمی‌کنید ? "
این مساله به افزایش ناتوانی ناشی از پرواز هوایی عامل نارنجی در ویتنام اشاره داشت که ناشی از تاثیر اسپری هوایی عامل نارنجی در ویتنام بود .
به گفته va , انبار مطالبات ( که در آن تصمیم درجه‌بندی بیش از سه روز گذشته‌است ) , طبق نظر va , در هفته گذشته کاهش‌یافته است , اگرچه گروه‌های قدیمی اشاره می‌کنند که در مراحل مختلف درخواست استیناف , موارد دیگری وجود دارد .
مورفی گفت : " مورفی " در واکنش به این ادعا , انتظار نمی‌رود که به حجم ادعاهایی که در پی احکام نارنجی نماینده ثبت شده‌بودند , نزدیک شود . او گفت : " نه , اصلا ً این طور نیست . " " این ادعا یک موج جزر و مد است و این یک مقایسه کوچک واقعی است . "
مزایای ناشی از معلولیت قبل از این که به سربازان واجد شرایط تامین شود , برای سربازان واجد شرایط تامین خواهد شد که حداقل به مدت حداقل سه روز در این اردوگاه مستقر شده‌اند . سربازان قدیمی باید مدارکی از تشخیص و ارائه اطلاعات ارائه دهند تا واجد شرایط باشند .
قانون جدید شامل اعضای فعال , ذخیره و گارد ملی است که در طی دوره تعیین‌شده برای چند روز خدمت کرده و یکی از هشت وضعیت احتمالی را توسعه داده‌اند : لوسمی بزرگ‌سال , کم‌خونی آپلاستیک , سرطان مثانه , سرطان کبد , سرطان کبد , سرطان کبد , سرطان کبد , سرطان ریه و بیماری پارکینسون .
تاریخ ۳۱ مارس برای بایگانی مطالبات یک نقطه عطف برای استاد بازنشسته نیروی دریایی , جری جری , است که دهه‌ها برای اردوگاه سربازان قدیمی و خانواده‌هایشان از طریق وب سایت خود حمایت کرده‌است . " "
جینی در پایگاه مستقر شده بود . او در نه‌سالگی درگذشت . به اسوشیتد پرس در مبارزه طولانی برای جبران خسارت گفته بود : " این کار سختی بوده‌است , اما این پایان مساله نیست . "
او گفت : " من نمی‌توانم سطح ناامیدی را که طی این سال‌ها در وجودم فرورفته است به شما بگویم . " شکی نیست که مردم اردوگاه مسموم شده‌اند . "




تحول آمیز ایجاد پرسنل کشور دیگر گسترش مجازی قوانین معافیت پزشکی خدمت سربازی اعلام نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته‌ کنکور سراسری سال 97




منبع

  • ۹۸/۰۴/۱۴
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی