soldiership

  • ۰
  • ۰

دستگاه گوارش


واشنگتن
این قانون محدوده سنی سربازان قدیمی را حذف می‌کند تا از مزایای تحصیلی خود پس از ترک خدمت سربازی استفاده کنند . این قانون همچنین مزایایی را به سربازان قدیمی که مدارس آن‌ها ناگهان نزدیک می‌شوند و کمک به وابستگان , دریافت کنندگان قلب بنفش , آموزش فنی و اعضای گارد ملی و ذخیره را افزایش می‌دهد, بازگرداند . این لایحه همچنین یک مجوز استقرار پنتاگون را که در مورد سربازان ذخیره و نگهبان برای جمع‌آوری مزایای تحصیلی نگه‌داشته شده‌است , رفع می‌کند . رویهم رفته , این لایحه ترکیبی از اسکناس‌ها را ترکیب می‌کند و انتظار می‌رود در عرض چند سال هزینه‌های صورتحساب ‌های آی ام را افزایش دهد .


مشترک ارتش وزارت دفاع سازمان مراقبت پزشکی سربازان ساخت سریع تحول آمیز




کمیته امور سربازان قدیمی روز چهارشنبه به اتفاق آرا برای فرستادن این لایحه به طبقه خانه رای داد . رهبر اکثریت مجلس , کوین مک‌کارتی , r - کالیفرنیا . او گفت که هفته آینده برای رای‌گیری برنامه‌ریزی خواهد کرد و هدف آن تصویب آن قبل از یک هفته تعطیلی است .
کارکنان کمیته امور سربازان سنا روز چهارشنبه به قانون رای خواهند داد و هیچ گونه اصلاحاتی در نظر نخواهند گرفت . اگر کمیته لایحه را تصویب کند , باید برای رای‌گیری در طبقه سنا برنامه‌ریزی شود .
محتوای مرتبط :
در اینجا نحوه اصلاح دستگاه گوارش به خانواده‌های آسیب‌دیده کمک می‌کند .
نگرانی‌های رسمی در مورد الزامات تکنولوژی برای گسترش این لایحه
کنگره نگاهی به تغییراتی در لایحه دستگاه گوارش دارد
سناتورها در حال ترک دو هفته خود در ماه اوت هستند , تصمیمی که توسط میچ مک کونل رهبر اکثریت مجلس سنا اعلام شد .
ویل هوبارد , نایب‌رئیس امور دولتی سربازان قدیمی آمریکا , گفت که سنای آمریکا نسخه قانون را تصویب کرد - - به جای تهیه پیش‌نویس قانون خود , با اشاره به پتانسیل اقدام سریع بر لایحه در آن اتاق و توانایی رسیدن به رئیس‌جمهور دونالد ترامپ , سریع‌تر به قانون اشاره کرد .
" هیجان‌انگیز است . این سناریو نشان می‌دهد که مجلس سنا و مجلس هم اکنون به گذرگاه سریع نگاه می‌کنند . "
5. 27 . و جان تستر , d - مون رئیس و دموکرات کمیته امور سربازان قدیمی سنا , حامیان اصلی این لایحه هستند . سلام . همانند خانه , یک گروه دو حزبی از قانون گذاران بر روی آن امضا کرده‌اند . درست مثل پنجشنبه بعد از ظهر بود .
حیدروف در یک بیانیه آماده گفت : " ما با شرکای خود در جامعه قدیمی و با همکارانمان در خانه کار کرده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که این قانون تغییرات لازم برای بهبود لایحه gi را ایجاد می‌کند و به سربازان قدیمی در زمینه کاری دل‌خواه خود کمک می‌کند . " " من افتخار می‌کنم که در هفته گذشته این قانون مهم را با تستر معرفی کنم . "
گفتگوها در مورد بهبود این لایحه تنها سه ماه پیش متوقف شد, به دنبال اختلاف بین سازمان‌های کهنه سربازان درباره نحوه پرداخت این توسعه . در چند هفته گذشته , مذاکرات توسط سازمان‌های قدیمی صورت گرفت .
در طی جلسه دادرسی روز دوشنبه در خانه بیل کرتیس معاون وزیر امور سربازان قدیمی اظهار داشت که این قانون از این قانون حمایت می‌کند اما نگرانی‌هایی در مورد به روز رسانی سیستم‌های خودکار آن‌ها برای شناسایی تغییرات واجد شرایط برای مزایای تحصیلی دارد. خجالتی گفت که احتمالا ً یک سال طول می‌کشد تا فن‌آوری اطلاعات خود را به روز رسانی کند .
این قانون برای جبران هزینه‌ها , خواستار کاهش کمک‌هزینه زندگی به دریافت کنندگان لایحه دستگاه گوارش در راستای کاهش حقوق پایه مسکن است . این تغییر در حال حاضر با استفاده از لایحه دستگاه گوارش برای مردم اعمال نمی‌شود .
قانون هر دو مجلس به نام " هری w " نامگذاری شده‌است . پس از یک فرمانده سابق لژیون آمریکایی که رشته حقوق و حقوق دستگاه گوارش را به رشته تحریر درآورده است, " قانون کمک‌های آموزشی کهنه سربازان قدیمی "


ایجاد پرسنل کشور دیگر گسترش مجازی قرار ملاقات مشمولین معافیت پزشکی خدمت سربازی دریافت کارت و دفترچه جدید آزمون دوره‌ کاردانی فنی و حرفه ای سال 96





منبع

  • ۹۸/۰۴/۱۴
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی