soldiership

  • ۰
  • ۰

گسترش مجازی

براساس گزارشی از این برنامه , بیش از ۸۰ درصد از سربازان قدیمی که از یک برنامه داروخانه پست سرپایی استفاده می‌کنند , بسته‌های تجویزی خود را در چارچوب هدف به موقع بودن در امور ایثارگران دریافت کردند .
این برنامه به عنوان یک گسترش مجازی داروخانه‌ها از طریق ارسال داروهای تجویزی و ارسال مستقیم از طریق ایمیل به بیماران قدیمی عمل می‌کند . هفت مکان در سراسر کشور وجود دارد که پردازش و تحویل دارو به بیماران را پشتیبانی می‌کنند . هدف ارائه داروها و تدارکات به بیمار ظرف چند روز تقویم درخواست است .



اقدام انظباطی مورد تاخیر توسعه دارو برنامه انتقال هزینه های مسکن قرار ملاقات





در سپتامبر ۲۰۰۷ , دفتر بازرس کل سازمان va نظارت سازمان , یک درخواست کنگره برای انجام بازبینی نسخه و به موقع بودن تحویل برای برنامه دارویی سرپایی دریافت کرد .
در این تحقیق از بازرس کل برای تست کنترل‌ها استفاده شده‌است تا اطمینان حاصل شود که داروها امن هستند و با اطمینان مورد پردازش قرار می‌گیرند ; تعیین کنند که آیا دستورها نسخه‌ای برای تحویل در چارچوب‌های زمانی تعیین‌شده پردازش می‌شوند یا خیر .
این برنامه بخش بزرگی از عملیات داروخانه است .
دولت گزارش داد که در سال مالی گذشته نزدیک به 1 / 5 میلیارد دلار صرف دارو کرد و داروهای تجویز شده و تدارکات را به حدود ۲۲۵ میلیون سرباز قدیمی تحویل داد . سیستم سرپایی تقریبا ً 33 / 1 میلیارد دلار آن را نشان می‌داد و این سیستم تقریبا ً 33 / 1 درصد از نسخه‌های سرپایی و سرپایی را شامل می‌شد .
گزارش بازرس کل که هفته گذشته منتشر شد , به طور کلی علایم درخشان برنامه داروخانه را می‌داد .
این گزارش شاهد کنترل‌های خودکار و داروسازان در محل برای کمک به تضمین امنیت و فرآوری ایمن دارو بوده‌است . همچنین مشخص شد که امنیت فیزیکی در این تاسیسات و مناطق محدود حفظ شده‌است . در طول بازدید سایت از هفت محل , بازرسان تلاش کردند دسترسی به نواحی محدود را به دست آورند اما به طور موثر انکار شدند .
این گزارش همچنین نشان داد که کنترل‌ها در محل قرار گرفته‌اند تا اطمینان حاصل کنند که دارو قبل از تحویل به سرباز ایمن توزیع شده‌است . هنگامی که وزن نادرست تشخیص داده شد , یک سیستم کنترل کیفیت بطری‌ها را رد کرد . طبق این گزارش , زمانی که یک سفارش به صورت نادرست اسکن شده یا ناقص باشد , سیستم تا زمانی که عمل انجام نشود , تولید را متوقف کرد .
در پاسخ به این گزارش اشاره کرد که این سیستم بالاترین امتیاز رضایت مشتری را در صنعت سفارش پستی در شش سال گذشته براساس نظرسنجی‌های رضایت مشتری که توسط نیروی برق تکمیل شده‌است , حفظ کرده‌است .
مواد دارویی چگونه به یک مساله بحث‌برانگیز تبدیل شده‌است . سال گذشته , یک کمیته سنا گزارش داد که یک گزارش کمیته مجلس سنا در مورد استفاده از داروهای قوی ضد جاسوسی در یک وب سایت سی و تی . بیمارستان بازرس کل را به خاطر جدی نگرفتن شواهد کلیدی , محدود کردن تحقیق و عدم موفقیت در گزارش آن در مورد عموم, به هم کوبید .
در گزارش کمیته سنا آمده‌است : " ناکامی این دفتر در انتشار نتایج تحقیقات در زمینه تاسیسات هسته‌ای , حاکی از آن است که دو عرضه‌کننده هنوز سطوح نگران‌کننده‌ای از مواد مخدر را تجویز کرده‌اند . "
در رقابت انتخاباتی مجلس سنای ایالت " ویسکانزین " در ایالت " ویسکانزین " , تبلیغات از هر دو طرف جمهوری خواهان کنونی , ران جانسون و رقیب دموکرات وی که تا به امروز در سنا بود , برای جلوگیری از سو استفاده در این تاسیسات , مورد انتقاد قرار گرفت .
موضوعات مرتبط
وزارت امور سربازان قدیمی و اداره امور سربازان قدیمی
۲ . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند .



حواس پرتی لایحه خوب مساله سیستمی اجازه خروج مدارک معافیت موارد خاص خدمت سربازی چگونه یک انتخاب رشته موفق در کنکور داشته باشیم ؟ قسمت اول





منبع

  • ۹۸/۰۴/۱۳
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی