soldiership

  • ۰
  • ۰

لایحه خوب

ستاره و راه‌راه
واشنگتن - - سه سال پس از رسوایی , اداره امور سربازان قدیمی , لایحه‌ای که بازتاب‌های بیشتری ایجاد می‌کند و یک فرآیند تیراندازی سریع‌تر برای کارمندان و کارمندان ضعیف به میز رئیس‌جمهور خواهد رفت .
مجلس در روز سه‌شنبه برای عبور از اس . این اداره با عنوان اداره امور ایثارگران و قانون حمایت از سازمان ملل متحد عنوان شده‌است . این لایحه بخشی از طرح رئیس‌جمهور دونالد ترامپ برای اصلاح قانون است که او آن را " فاسدترین " فدرال نامید .
این لایحه حمایت گسترده‌ای از سازمان‌های خدماتی قدیمی دارد که آن را به عنوان راهی برای ریشه‌کن کردن فرهنگ درک شده فساد در این بخش می‌بینند .
رهبر اکثریت مجلس , کوین مک‌کارتی , r - کالیفرنیا گفت : " زمانی که رئیس‌جمهور [ دونالد ] این مساله را به قانون تبدیل کرد , پیش‌بینی می‌کنم که شاهد تغییر فرهنگ در منطقه و سربازان قدیمی مان باشیم . "



جهت منافع تامین کننده ارائه مراقبت سطح ملی نظم اجرایی مساله سیستمی





مخالفت کمی در مورد لایحه سه‌شنبه در کف خانه وجود داشت . اکثر قانونگزاران که در مورد آن صحبت کردند , آن را " لایحه خوب " و یک سازش دو حزبی نامیدند .
تیم گفت : " روشی که این کار انجام شد روش کار ما در مدرسه بود که قرار بود کار کند . " یک دموکرات رتبه‌بندی کمیته امور سربازان قدیمی . " در ذهن همه چیز عالی نیست , اما قطعا ً در مورد چگونگی انجام قانون کامل است . همه به خطر افتادند . "
کنفرانس جمهوری خواهان مجلس در نظر داشت روز سه‌شنبه رای‌گیری را با گروه‌های قدیمی در یک اتاق پذیرایی در پارلمان برگزار کند .
دفتر دادستانی در روز سه‌شنبه جشن جمهوری خواهان را قطع کرد و گفت که آن‌ها نگران ترامپ هستند و رهبری جمهوری خواهان تصویب این لایحه به عنوان یک جمهوری‌خواه بر سر مانع دموکراتیک است .
گریفین اندرسون , دبیر مطبوعاتی مجلس , گفت : " [ i ] خارج از قلمرو امکانی نیست که رئیس‌جمهور ترامپ , مدیریت او و رهبری جمهوری خواهان آن را به عنوان یک پیروزی بزرگ قانونی علی‌رغم انسداد دموکراتیک قلمداد کنند . " " [ a ] ny پیشنهاد می‌کند که دموکرات‌ها مانع عبور این لایحه شده‌اند , آشکارا اشتباه است و تلاش عمدی برای گمراه کردن نه تنها مردم آمریکا , بلکه ۱۴۰ میلیون سرباز قدیمی ما است . "
اصلاح قانون اساسی
به طور متوسط , اکنون چند روز طول می‌کشد تا یک کارمند را حذف کند , تا حد زیادی به خاطر یک دوره اعلان عمومی است . در پایان ماه می , کارمندانی یا کارمندانی وجود داشتند که از اتمام آن‌ها مطلع شده بودند , اما هنوز در لیست حقوق بودند .
فرآیند انضباطی فعلی به این معنی بود که باید بیش از یک ماه صبر کند تا یک روان‌پزشک که در مقابل یک کارمند , پورنوگرافی را تماشا می‌کرد , اخراج کند . این سازمان همچنین دستور استخدام یک کارمند در ممفیس را داد . بازگشت به کار در ماه گذشته پس از آن که او متهم به سومین اتهام رانندگی شد و سه روز را در زندان سپری کرد .
این قانون , دوره اعلان پیشرفت را تا ۱۷ روز قطع خواهد کرد . همچنین سرعت این فرآیند را افزایش می‌دهد که کارمندان از هر اقدام انضباطی علیه آن‌ها استفاده می‌کنند . این امر , استانداردهای لازم برای اخراج یک کارمند را کاهش می‌دهد , و به منشی و منشی اجازه می‌دهد تا هزینه‌ها را در برخی موارد جبران کند .
همچنین به دبیر va اجازه می‌دهد تا مدیران را بطور مستقیم منصوب کند تا به بیمارستان‌های و شبکه‌های خدماتی ادغام شود .
ناامیدی از بوروکراسی در این منطقه از سال ۲۰۰۷ افزایش‌یافته است , زمانی که مشخص شد سربازان قدیمی منتظر مراقبت هستند و کارمندان منتظر داده‌های زمان انتظار بودند .
از آن زمان تا کنون تلاش‌هایی برای تنبیه کارمندان شکست‌خورده است .
هیات شایسته حفاظت از سیستم , که درخواست‌های کارمندان را می‌شنود , تصمیمات va را برای تنبیه سه مدیر اجرایی و ارشد , شامل دو نفر از آن‌ها که خود را با مسئولیت کم‌تر در حالی که همان حقوق را حفظ می‌کنند , معکوس کرد .



اجازه خروج جلسه دادرسی اقدام دادگاه جبران معلولیت مدت زمان امریه سربازی چگونه یک انتخاب رشته موفق در کنکور داشته باشیم ؟ قسمت دوم






منبع

  • ۹۸/۰۴/۱۲
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی