soldiership

  • ۰
  • ۰

حواس‌پرتی

اعضای ارشد کمیته امور سربازان قدیمی مجلس سنا روز سه‌شنبه گفتند که آن‌ها انتظار دارند که باب مک‌دونالد ، وزیر امور سربازان بازنشسته ، به طور عمومی از رسم موازی بین زمان‌های انتظار در بیمارستان‌ها و خطوط در پارک‌های تفریحی دیزنی عذرخواهی کند .
" فقط یک چیز صبر کنید تا یک ترن هوایی منتظر بمانید ، اما یک چیز دیگر برای انتقال خون باقی می‌ماند . سناتور جانی Isakson ، یک جمهوری‌خواه از گرجستان و رئیس این هیات ، گفت : " این دو نباید در یک عبارت دیگر قابل قیاس باشند " . وی جلسه دادرسی را باز کرد و گفت : " دبیر کل ایالات‌متحده آمریکا و این کمیته یک عذر خواهی دارد ."


پوشش خبری تجدید ساختار خدمات نظامی تعدیل نیرو فقدان دانش لایحه خوب




سناتور ریچارد Blumenthal ، یک دموکرات از کانکتیکات و اعضای رده بالای این هیات ، با این نظر موافق بود و اظهار داشت که اظهار نظر شخصی از پشیمانی و نه یک نفر به ریاست کمیته by گیبسون در سخنرانی افتتاحیه کافی است .
گیبسون به هیات‌منصفه گفت که او و مک‌دونالد هر دو " عمیقا ً " از حواس‌پرتی ( نظرات McDonald's ) متاسف هستند و این درک را بوجود آورده‌اند که دسترسی به مراقبت چیزی غیر از اولویت مطلق ما است ."
Blumenthal گفت : " ما در حال انتظار بیشتر از او در راه عذرخواهی هستیم . در اینجا احساس قوی وجود دارد که همه ما اشتباه می‌کنیم و بهترین راه برای رسیدگی به آن‌ها این است که عذرخواهی کنیم و به راه خود ادامه دهیم . کنش‌ها بلندتر از کلمات صحبت می‌کنند و اقدامات او می‌تواند بلندتر از کلمات دوشنبه باشد .
گیبسون به این نکته اشاره کرد و گفت که درخواست عذرخواهی او " doesn't " جای او را می‌گیرد [ مک‌دونالد ] این را گفته‌است .
مک‌دونالد روز سه‌شنبه برای گفتن این که بخش مراقبت بهداشتی - - با رضایت کلی مشتری - و نه " تعداد ساعاتی که شما در صف منتظر هستید " به جذب گرما در روز سه‌شنبه خود ادامه داد .
اظهارات McDonald's در طی یک جلسه صبحانه با خبرنگاران در روز دوشنبه ، بلافاصله موجی از انتقادات را به خود جلب کرد ، هر چند که دبیر hasn't هنوز به خاطر این اظهارات عذرخواهی نکرده است .
رئیس کمیته امور سربازان قدیمی مجلس ، جف میلر ، یک جمهوری‌خواه از فلوریدا ، این مقایسه را " اشتباه ساده " خواند و لژیون آمریکایی اشاره کرد که مردم در حالی که منتظر رفتن به کوه فضایی هستند می‌میرند .
یک گروه از سربازان قدیمی ، سربازان قدیمی که نگران آمریکا هستند ، گفتند که او خواستار اخراج او نشد چرا که گیبسون " به اندازه منشی بد " است ، در حالیکه حتی شرکت دیزنی در ادامه می‌گوید که زمان انتظار بسیار جدی است .
یک سخنگوی پارک‌های دیزنی به وب سایت خبری آنلاین مجله اخبار آنلاین گفت : " اگر شما در پارک ما زمان انتظار داشته باشید ، صبر شما لذت بخش است . اگر در عمارت شبح زده منتظر بمانید ، سنگ‌های سازه‌ای موسیقی وجود دارند که برای شما آواز می‌خوانند .
" یک دیوار پر از عسل در وینی د پو وجود دارد . این سخنگو گفت : " ما خرچنگ انیمیشن را برای The پری دریایی کوچک طراحی کردیم که با شما تعامل خواهد داشت و در حالی که منتظر هستید بازی را انجام می‌دهیم . اگر باید صبر کنید ، باید در حین انجام این کار تفریح کنید ."
دن Caldwell ، معاون رئیس‌جمهور برای اقدامات سیاسی و قانونگذاری آمریکا ، روز سه‌شنبه گفت : " اگر این حقیقت نبود که ما هیچ اعتقادی به دولت اوباما برای انتصاب یک منشی با صلاحیت ، اصلاح‌طلب ، و این واقعیت که معاون McDonald's ، اسلوان گیبسون ، به اندازه او بد است ، نداریم .
انتقاد از مک‌دونالد به سختی تعجب‌آور است . دبیر به طور مرتب cva را به عنوان یک گروه تحت حمایت برادران کخ معرفی کرده‌است که هدفش خصوصی‌سازی مراقبت‌های بهداشتی VA است . مقامات cva انکار می‌کنند که می‌خواهند عادلانه VA را ببینند اما خواهان بهبود پاسخگویی هستند .


مساله سیستمی اجازه خروج جلسه دادرسی اقدام دادگاه مدت زمان پروژه کسری خدمت سربازی ثبت نام و دانلود دفترچه رشته های بدون آزمون کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی سال 96





منبع

  • ۹۸/۰۴/۱۲
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی