soldiership

  • ۰
  • ۰

اجازه خروج

یک پانل روبان آبی در مورد غرامت نظامی و بازنشستگی توصیه می‌شود که برنامه‌های بیل جی جی را تثبیت کرده و توانایی سربازان برای انتقال منافع به اعضای خانواده را به تاخیر بیاندازد .
کمیسیون نوسازی ارتش و کمیسیون نوسازی بازنشستگی پس از یک بررسی دو ساله گزارش خود را در روز پنج شنبه منتشر کردند . این طرح شامل ۱۵ پیشنهاد شده‌است که برای ارائه خدمات به اعضای خدمات و خانواده‌های آن‌ها مزایای بیشتری به همراه دارد در حالی که در حدود ۱۲ میلیارد دلار در سال در حدود سال ۲۰۴۰ به میزان ۱۲ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود .
دو پیشنهاد مهم - - ارائه خدمات بازنشستگی ۴۰۱ ( k ) - مانند برنامه‌های بازنشستگی قبل از ۲۰ سال خدمت و جایگزینی Tricare با برنامه‌های بیمه سلامت تجاری - - منجر به‌صرفه جویی بزرگی برای پنتاگون خواهد شد . یکی دیگر از ادغام برنامه‌های بیل جی گر و به تاخیر انداختن مزایای قابلیت انتقال منافع ، ویژگی بسیار محبوب این برنامه - - همان کار را برای اداره امور سربازان قدیمی انجام خواهد داد .



پرداخت وام توزیع مجدد نسخه قانون خواستار بازبینی معاون سرپرست جلسه دادرسی






این VA در نهایت از حدود ۵ میلیارد دلار هزینه در سال جلوگیری خواهد کرد ، در صورتی که کنگره این ایده را تصویب کند که اعضای کمیسیون تایید کرده‌اند که دور از تضمین است . این گزارش بیان می‌کند که این تلاش " هزینه‌های سالیانه فدرال را در سال مالی ۲۰۱۶ ، با ۴.۸ میلیارد دلار پس از اجرای کامل کاهش خواهد داد ."
با این حال ، رسیدن به آنجا مستلزم تثبیت مجموعه پیچیده‌ای از مزایای آموزشی است که به جنگ جهانی دوم برمی گردد .
برنامه‌های کمک آموزشی متعدد شامل برنامه GI دهم - ۹ / ۱۱ GI (بیل ، GI مونتگومری ( بیل Active ) ، رئیس ذخیره Selected Montgomery ، برنامه کمک آموزشی ذخیره و کمک شهریه می‌باشند . این برنامه‌ها تعداد زیادی جذب نیرو هستند - - نزدیک به سه نفر در چهار نفر می‌گویند که به پذیرش مزایای آموزشی ملحق می‌شوند .
این کمیسیون می‌خواهد the از این موارد را حفظ کند ، مانند لایحه Post - ۹ / ۱۱ GI ، و scrap دیگران ، از جمله "Montgomery " ( بیل Active ) و برنامه کمک آموزشی ذخیره ( reap ) ، زیرا آن‌ها اضافی هستند و در برخی موارد غیرضروری برای دریافت کنندگان هزینه دارند .
این گزارش می‌گوید : " هر دو MGIB و reap مزایای مشابهی را برای شبکه GI ۱۱ / ۹ / ۱۱ فراهم می‌کنند ، با این وجود ، اعضای خدمات ثبت‌نام می‌کنند و برای بسیاری از اعضای خدمات کمک‌هزینه می‌دهند ؛ چرا که ثبت‌نام یا ثبت‌نام برای اغلب اعضای خدمات مفید است ."
به گفته این کمیسیون ، در صورتی که اجازه خروج از بخش GI مونتگومری را داشته باشند ، اعضای خدمات باید بازپرداخت کامل یا نسبی آنچه را که برای واجد شرایط دریافت کرده بودند دریافت کنند . به طور کلی ، کمک مالی باید برای توسعه حرفه‌ای مورد استفاده قرار گیرد و بیل باید برای توسعه تحصیلی در حین انجام‌وظیفه فعال مورد استفاده قرار گیرد .
بیل Post (بیل - ۹ / ۱۱ GI Joe ) توسعه قابل‌توجهی از سود و حمایت مالی سناتور سابق جیمز وب ، یک دموکرات زمانی از ویرجینیا و وزیر نیروی دریایی ، who's که اکنون در حال کاوش برای کاخ سفید است ، بود .
تحت این قانون ، پس از سه سال خدمت ، سربازان واجد شرایط حداکثر مقدار هستند، که همه شهریه و شهریه دانشجویان دولتی را پوشش می‌دهد ، یا به ۱۹، ۱۹۸ دلار در سال برای هزینه‌های مدارس خصوصی یا خارجی پرداخت می‌کند . به عبارت دیگر ، این کمک می‌تواند به همسر یا فرزندان recipient's منتقل شود . این ویژگی به طور قابل‌ملاحظه‌ای محبوب بوده‌است ، به خصوص در بین افسران .
این گزارش بیان می‌کند که در یک دوره پنج ساله تا سپتامبر ۲۰۱۴ ، بیش از ۴۲۳، ۰۰۰ عضو خدمات آی تی آی سی آی تی سی آی تی را به بیش از ۹۲۸، ۰۰۰ وابسته انتقال دادند . از این تعداد ۳۸ / ۵ درصد افسران و ۶۱.۵ درصد از پرسنل در مقایسه با یک نیروی کلی ۱۶ / ۱۶ درصد و ۸۳.۶ درصد از آن‌ها سرباز بودند .
با این وجود کمیسیون پیشنهاد کرده‌است که توانایی نیروهای نظامی برای انتقال مزایای آموزشی به مدت چهار سال به تعویق بیافتد زیرا برنامه‌های زمانی موجود " تا حدی با اهداف ابقا مغایرت دارند ."
در حال حاضر ، سربازانی که به مدت شش سال خدمت کرده و به چهار سال دیگر متعهد شده‌اند ممکن است تمام یا بخشی از کمک را به یک عضو خانواده واگذار کنند .



اقدام دادگاه جبران معلولیت نیاز های شما خدمات بهداشتی مدت زمان معافیت کفالت استخدام و پذیرش در دانشگاه امام علی (ع) - دانشگاه افسری






منبع

  • ۹۸/۰۴/۱۲
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی