soldiership

  • ۰
  • ۰

مساله سیستمی

واشنگتن - هزاران نفر از سربازان قدیمی منطقه اقیانوس اطلس در سال گذشته به دلیل اشتباه‌ات موجود در داده‌های زمان انتظار , از درمان بخش خصوصی محروم شدند .
دفتر بازرس کل در روز پنج شنبه گزارشی را منتشر کرد که جزئیات آن در زمان انتظار برای سربازان قدیمی در تسهیلات ویژه در کارولینای شمالی و ویرجینیا که فراتر از هدف روز - روز تعیین‌شده توسط va بود را شرح می‌داد . به دلیل عدم دقت در پی‌گیری تعداد سربازان قدیمی که منتظر یک قرار ملاقات هستند , بازرسان تخمین زده‌اند که سربازان قدیمی که تلاش می‌کنند قرار ملاقاتی در این تسهیلات بگیرند , باید به اختیار بخش خصوصی واگذار شوند , اما این کار انجام نشد .




مدیریت سرمایه امنیت ملی نام نویسی مشاور نظامی ساکن سابق اجازه خروج




این گزارش می‌گوید زمانی که سربازان قدیمی از طریق برنامه انتخاب سربازان قدیمی به بخش خصوصی ارجاع داده می‌شدند , آن‌ها هنوز با تاخیر مواجه بودند . بازرسان ۳۵ درصد از انتصابات را که از ماه آوریل تا ژانویه ۲۰۱۰ در این کشورها انجام شده‌بود , برآورد می‌کردند .
این گزارش مشکلات جاری مشابه آن‌هایی که در سال ۲۰۰۷ کشف شدند را مشخص کرد , زمانی که روزنامه جنگ با اخبار سربازان قدیمی که از تاخیر طولانی برای مراقبت‌های پزشکی رنج می‌برند , تکان خورد .
معاون بازرس کل در گزارش نوشت : " اعتماد به داده‌ها همچنان یک منطقه پرخطر است . " " [ دفتر بازرس کل ] گزارش داده‌است که دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی در طول یک دهه یک مساله مکرر در [ اداره بهداشت کهنه سربازان ] بوده‌است . این بررسی نشان می‌دهد که بسیاری از دسترسی یک‌سان به شرایط مراقبت گزارش‌شده در دهه گذشته همچنان وجود دارد . "
گزارش بازرس کل نشان داد که ۴۳ درصد از انتصابات مراقبت اولیه بیش از چند روز منتظر مانده بودند , اما سوابق بالینی نشان داد که تنها ۹۰ درصد از ملاقات‌های اولیه با تاخیر مواجه هستند . برای مراقبت از سلامت روان , بازرسان ۴۰ درصد بیش از سه روز منتظر ماندند .
بازرسان ۴۰ درصد از انتصابات مراقبت ویژه را بیش از چند روز منتظر کرده بودند , اما سیستم برنامه‌ریزی و توسعه تنها ۹۰ درصد را نشان داد .
این گزارش می‌گوید : " هنگامی که پرسنل وارد " نادرست " یا " پشتیبانی نشده " می‌شدند , خطایی رخ داد که به نظر می‌رسید زمان انتظار , روزها یا کم‌تر باشد . "
این گزارش یک نمونه از یک کهنه سرباز را داد که خواهان قرار دادن یک قرار مراقبت روانی در ماه جولای بود و هیچ قرار ملاقاتی را تا پایان امسال دریافت نکرد . یک زمانبند به نام " تاریخ انتصاب ارجح " را نشان می‌دهد , بنابراین سوابق و سوابق نشان‌دهنده یک انتظار روز صفر است .
وزیر بهداشت در زمان بررسی بازرس کل معاون بهداشت بود . او در پاسخ کتبی به این گزارش گفت : " از زمان انجام این بررسی گام‌های بلندی برداشته است , از جمله دسترسی سریع‌تر به سربازان قدیمی که نیاز به مراقبت فوری دارند , قرار دادن ملاقات‌های کلی پزشکی و قوانین جدید برای زمان‌بندی‌ها .
دولت اخیرا ً به مسائل مربوط به دسترسی به مراقبت و با برنامه انتخاب سربازان قدیمی اشاره کرده‌است . او روز سه‌شنبه در جلسه دادرسی در مورد آینده این برنامه شهادت خواهد داد .
با این حال , او با برخی از یافته‌های گزارش مخالفت کرد و گفت که بازرسان " تاریخ بیمارانی را که می‌خواهند ببینند " نادیده گرفتند . "
او در پاسخ نوشت : " [ اداره بهداشت سربازان ] معتقد است که احترام به ترجیحات سربازان قدیمی برای زمانی که می‌خواهند دیده شوند , بسیار مهم است . " " ما می‌خواهیم بیمارانی که امروز می‌خواهند ببینند , و هفته آینده اگر بخواهند هفته آینده مراقب باشند , ببینند . " ریچارد هادسون , آر - آر یو , در بیانیه‌ای در روز جمعه نوشت که این گزارش " یک مساله سیستمی و اداری در آینده می‌تابد ". او خواستار پاسخ دیگری از سوی دپارتمان درباره چگونگی بررسی مشکلات شد .


جلسه دادرسی اقدام دادگاه جبران معلولیت نیاز های شما قوانین معافیت موارد خاص سربازی با انواع پذیرش در کنکور سراسری سال 96 آشنا شوید






منبع

  • ۹۸/۰۴/۱۲
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی