soldiership

  • ۰
  • ۰

کشور دیگر

می‌خواهید در ژاپن زندگی کنید ؟ لهستان ؟ اکوادور چطور ؟ اگر می‌خواهید یک کشور دیگر را نزدیک ببینید ، همچنین فرصتی برای کار در خارج از کشور به دست آورید ، احتمالا ً به برخی فکر کرده‌اید که به زبان انگلیسی به زبان غیر بومی آموزش دهید - - یک زمینه کاملا ً باز برای کسانی که به دنبال ماجراجویی بین‌المللی هستند .




معاون بهداشت حکم اجرایی پیدایش سوابق کمیته خدمات قرار ملاقات گسترش مجازی قرار ملاقات




و در حالی که اعتبار آموزش در خارج از کشور تا حدی انعطاف‌پذیر است ، بسیاری از مدارس اکنون به معلمان نیاز دارند که در آموزش زبان انگلیسی به کسانی که زبان‌های خارجی صحبت می‌کنند ، آموزش ببینند. چنین الزاماتی منجر به یک صنعت پر رونق شده‌است که به آموزش مردم برای آموزش زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی اختصاص‌یافته است .
مرتبط : آیا رزومه شما از آزمون ۶ ثانیه‌ای استفاده می‌کند ؟ یک ارزیابی رایگان انجام دهید .
دیو Sperling ، بنیانگذار کافه Dave's ESL ، یک مقصد آنلاین محبوب برای کسانی که به what's نیز به عنوان زبان دوم شناخته می‌شوند، می‌گوید : " It's پیش‌نیاز مهمی است . "
اسپرلینگ می‌گوید : "تعداد برنامه‌های TEFL در ۲۰ سال گذشته به شدت افزایش‌یافته است و دانش آموزان با انتخاب‌های زیادی و همچنین وظیفه مرتب‌سازی آن‌ها و درک آن‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند " آن‌ها واقعا ً باید تحقیق خود را با دقت انجام دهند و اطمینان حاصل کنند که آن‌ها در حال وارد شدن به یک برنامه قانونی هستند .
به خاطر داشته باشید که یک گواهی در آموزش زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی تا حدی جایگزین نمی‌شود . مدارسی که معلم زبان انگلیسی استخدام می‌کنند معمولا ً به مدرک دانشگاهی نیاز دارند . الزامات مهاجرت نیز ممکن است از آموزش چهار ساله درس یا در غیر این صورت در کشور جلوگیری کند .
مرتبط : جستجو برای آموزش مشاغل آموزشی & .
این مسائل را به عنوان یک فرصت در نظر بگیرید :
به دنبال برنامه‌هایی با یک مولفه آموزشی باشید ، به شما این امکان را می‌دهد که تجربه آموزشی عملی تحت یک مشاهده instructor's تجربه داشته باشید . بسیاری از موقعیت‌ها نیازمند این هستند .
اسپرلینگ می‌گوید : " Don't به مدرسه‌ای اعتماد کنید که won't به تماس‌ها ، مانند دانش آموزان فعلی یا سابق ، ارتباط می‌دهند ، مهم است که بازخورد دست‌اول داشته باشید.
هنگامی که عملیات تعیین محل کار را تضمین می‌کند ، محتاط باشید و باید مراقب مدارسی باشید که به جهان وعده می‌دهند .
مرتبط : راهنمای استخدام همسر نظامی
برنامه‌های آموزشی
موسسه زبان آمریکایی گواهی سطح تحصیلات تکمیلی دارد : پیشنهاد موسسه زبان آمریکایی در دانشگاه ایالتی سن دیگو ، برنامه TEFL یک دوره گواهی‌نامه ۱۲۰ ساعته برای افرادی است که امیدوارند در خارج تدریس کنند . تاکید program's بر آموزش عملی کلاس‌های درس و نظارت بر آموزش توسط معلمان کهنه‌کار و آموزش عملی است . این موسسه کمک شغل برای استخدام فارغ التحصیلان را تامین می‌کند .
یک دوره ۱۳۰ ساعته آموزش بین‌المللی TESOL : یک دوره ۱۳۰ ساعته ، the TESOL ، Vermont - International ( ) بر تدریس ، تدریس عملی و نظریه یادگیری تمرکز می‌کند و همه چیز را از فراگیری زبان دوم تا برنامه‌ریزی درسی پوشش می‌دهد . به طور معمول یک دوره چهار هفته‌ای ، این برنامه در سطح بین‌المللی از طریق مشارکت SIT ارائه می‌شود .
گواهی‌نامه بین‌المللی TEFL TEFL : TEFL اینترنشنال ، مستقر در تایلند و Woodburn ، اورگون ، آموزش فشرده چهار هفته‌ای در مکان‌هایی مانند Phuket ، تایلند و اسکندریه ، مصر را ارائه می‌دهد . تجربه یادگیری شامل آموزش زبان خارجی برای کمک به معلمان در آموزش منعکس‌کننده تجربه یادگیری یک زبان جدید است . این دوره شامل رویکردهای یادگیری زبان مختلف ، برنامه‌ریزی درسی و حوزه‌های دیگر می‌شود و شامل تمرین و مشاهده است .
Certificate ESOL در آزمون‌های زبان انگلیسی به بزرگسالان ( CELTA ) : ESOL Cambridge بخشی از دانشگاه کمبریج انگلستان است . Offered در بیش از ۵۰ کشور برای افرادی طراحی شده‌است که تجربه کمی دارند و یا هیچ تجربه آموزشی ندارند . دوره‌های CELTA به طور معمول چهار یا پنج هفته است اگر تمام‌وقت داشته باشند و شامل مهارت‌های عملی برای معلمان و نیز مهارت‌های تدریس باشند .







حواس پرتی لایحه خوب مساله سیستمی نحوه دریافت معافیت موارد خاص سربازی چگونگی چینش رشته محل ها در انتخاب رشته کنکور سراسری 96

منبع

  • ۹۸/۰۴/۱۳
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی