soldiership

  • ۰
  • ۰

اقدام دادگاه

سازمان‌های خدماتی قدیمی اصلی پشت قوانین پیشنهادی برای سرعت بخشیدن به روند تیراندازی در اداره امور سربازان قدیمی متحد شده‌اند , اما یک اتحادیه دولتی ادعا می‌کند که نقض فاحش حقوق کارگران است .
فدراسیون آمریکایی کارمندان دولت , جی . دیوید کاکس گفت . او گفت که این لایحه استانداردهای مختلفی برای کارمندان و دیگر کارمندان فدرال ایجاد خواهد کرد .
اوایل روز پنج شنبه, 000 / 60 میلیون سرباز قدیمی جنگ خارجی و لژیون دو میلیونی آمریکا , پشتیبانی قوی خود را به قانون پیشنهادی و قانون حمایت از تبدیل کرد که توسط یک گروه دو حزبی سناتور معرفی شد .
این لایحه پس از آن آغاز شد که دادگاه استیناف فدرال اخراج آریل شارون , مدیر سابق بیمارستان فینیکس و بیمارستان که در مرکز این رسوایی قرار داشت را منحل کرد .
شرکت کنندگان در حال حاضر فرصتی خواهند داشت تا به برکناری او در هیات شایسته حفاظت از سیستم‌ها اعتراض کنند .
این حکم دادگاه بر نیاز به کنگره تاکید می‌کند تا اختیارات بیشتری به او بدهد تا کارمندان بی‌کفایت و غیر اجرایی را حذف کند .



پرونده بیمار سازمان خدمات سازمان قوی سلامت جسمی کسب اجازه جبران معلولیت




صالح در بیانیه‌ای گفت که " اقدام دادگاه " بر آن است که نیاز به اقدام سریع کنگره برای به عهده گرفتن قدرت موثر و قابل دفاع در برابر کارکنانی که رفتارشان یا عملکرد آن‌ها اعتماد سربازان قدیمی به مراقبت و خدمات را تضعیف می‌کند . "
پنجشنبه , " جانی جانی " ( r - ga ) ) رئیس کمیته امور سربازان قدیمی سنا و مارکو مارکو روبیو . ) و جان تستر ( d - مونتانا ) این لایحه را معرفی کرد که اختیار وزیر را برای توبیخ و یا اخراج هر مدیر اجرایی ارشد در یک فرآیند آزار و اذیت داخلی اداره می‌کند .
کارکنان رده و فایل اقدامات شغلی مشابهی خواهند داشت و از هیات شایسته حفاظت از سیستم‌های مبتنی بر شایستگی استفاده می‌کنند .
او گفت که این لایحه " ابزارهای لازم برای نظم دادن کارمندان بد به موقع را به هنگام حفاظت از تهدیدات تلافی جویانه و تضمین کیفیت مراقبت که کهنه سربازان ما در خانه دریافت می‌کنند , می‌دهد . "
برایان دافی , فرمانده ملی قرقیزستان , گفت : " سازمان ملل متحد می‌خواهد دبیر کل افراد غیر اجرایی را ریشه‌کن کند و کسانی که رفتار شخصی آن‌ها باعث تردید و بدنامی هزاران کارمند اختصاصی می‌شود . او گفت حفظ وضع موجود برای کسانی که این نبرد را تحمل کرده‌اند , کارساز نیست . "
فرمانده لژیون آمریکایی , چارلز ای . کاکس می‌گوید : " این قانون ضد پاسخگویی است زیرا به مدیران فاسد یا نالایق اجازه می‌دهد که با اخراج هر کسی که آن‌ها را به چالش می‌کشد , فرار کنند . پاسخگویی واقعی , نه ضعیف , و حمایت از کارمندانی که در معرض سو مدیریت , سو استفاده و فساد سیاسی قرار دارند . " کاکس اظهار داشت که این لایحه بار مدرک مورد نیاز برای خاتمه دادن به یک کارمند و یک کارمند را از برتری شواهد به مدارک قابل‌توجهی کاهش می‌دهد , به این معنی که حتی اگر بیشتر شواهد به نفع آن‌ها باشد اخراج می‌شوند .
او گفت : " همه این قانون به مدیران و مدیران اجرایی و گماشتگان سیاسی که در وهله اول با ایجاد لیست انتظار تقلبی و پنهان کردن شیوع بیماری‌های همه‌گیر آن , ناموفق بودند , قدرت بیشتری دارد . "


نیاز های شما خدمات بهداشتی کودک وابسته بزرگترین تغییر مدارک مورد نیاز پروژه کسری خدمت سربازی - مشاوره نظام وظیفه ثبت نام و دانلود دفترچه رشته های بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 96




منبع

  • ۹۸/۰۴/۱۱
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی