soldiership

  • ۰
  • ۰

نیازهای شما

به گفته مسئولان در روز پنج شنبه , بیش از ۲,۰۰۰ سرباز قدیمی در وب سایت‌های تبادل ارز تحت یک مزیت تازه منتشر شده , کار کرده‌اند .
این سود راه را برای سربازان قدیمی مرخص شده از هر دوره‌ای برای خرید آنلاین در فروشگاه‌های آنلاین هموار می‌کند . در گذشته , سود خرید هم به صورت آنلاین و هم در مکان‌های آجر و ملات , عمدتا ً به نیروهای فعال , افراد گارد ملی , ذخیره و وابستگان آن‌ها محدود می‌شد .
این مزیت که به طور رسمی در روز ۱۷ ژوئن آغاز می‌شود - - روز کهنه سربازان - - برای گروهی از " تست کنندگان بتا " که از طریق پورتال جدید وب سایت از سیستم استفاده می‌کنند , به طور تصادفی انتخاب شدند . این سیستم اطلاعات کهنه سربازان قدیمی را در اختیار وزارت دفاع قرار می‌دهد تا بتوانند از فروشگاه‌های اینترنتی استفاده کنند .
کریستوفر وارد , یک سخنگوی سرویس تبادل نیروی هوایی و نیروی هوایی , که برنامه را مدیریت می‌کند , گفت که حدود ۶۰ هزار سرباز قدیمی از زمان آغاز ماه ژوئن از طریق این سیستم تایید شده‌اند . او گفت که حدود چهار درصد موارد تایید شده به عنوان آزمایش کنندگان بتا انتخاب شده‌اند .
زمانی که به عنوان کاربران اولیه انتخاب شدند, سربازان قدیمی پیام را در زمان درخواست دریافت خواهند کرد تا آن‌ها بدانند که می‌توانند بلافاصله یا یک اعلان ایمیل ارسال کنند . وارد گفت که کاربران اولیه به یک پایه غلت اضافه می‌شوند .
محتوای مرتبط :
یک خرده فروشان کهنه‌کار می‌توانند به تبادل آنلاین دسترسی اولیه داشته باشند
گزارش پیشنهاد شده برای ترکیب تبادل , سیستم‌های کارپردازی
منابع
اولین و آخرین شماره از شماره امنیت اجتماعی , تاریخ تولد , آدرس ایمیل و شعبه سرویس است . سپس به سربازان قدیمی اطلاع داده خواهد شد که آیا آن‌ها فاقد شرایط لازم برای خرید می‌باشند یا خیر .



ادعای حقوق انتقال خدمت غیر نظامی هزینه پرسنل طرح بودجه خدمات بهداشتی




کاربران اولیه همچنین ایمیل‌های اضافی می‌فرستند که از آن‌ها می‌پرسند .
" شما به طور تصادفی دسترسی اولیه به همه تبادلات آنلاین را به عنوان بخشی از مزایای خرید اینترنتی آنلاین دریافت کرده‌اید . این به این معنی است که می‌توانید یک حساب ایجاد کنید, سایت‌ها را جستجو کنید و شروع به خرید کنید ! ایمیل انتخاب اولیه برای ایالات‌متحده را اعلام می‌کند .
به عنوان بخشی از این آزمایش بتا , شما به طور دوره‌ای بررسی‌های مربوط به خرید تجربه خود با مبادلات را دریافت می‌کنید . " بازخورد شما به ما در برآورده کردن نیازهای شما و نیز به هر چیزی که ممکن است داشته باشید , کمک می‌کند . "
همه کسانی که از این سیستم استفاده می‌کنند تجربه‌ای یکپارچه داشته‌اند . مقامات گفتند که تقریبا ً همه متقاضیان درخواست داده‌اند اما نمی‌توانند در سیستم نیروی انسانی پنتاگون قرار گیرند .
به گفته مقامات , این پرونده احتمالا ً به این دلیل است که سوابق خدمات کهنه سرباز هنوز به صورت دیجیتالی آرشیو نشده است, ثبت در دسترس است , اما شخصیت خدمات را از دست داده‌است و یا رکورد در مجموع از دست رفته‌است .
برای رفع این مشکل , سربازان قدیمی باید از دستور العمل‌های موجود پیروی کنند که بسته به نوع پیام دریافتی پس از اعمال تغییر می‌کند .
حدود ۲۲۵ میلیون سرباز قدیمی واجد شرایط جدید هستند . به گفته مسئولان , کم‌تر از ۹۰ درصد از آن‌هایی که تاکنون به کار گرفته شده‌اند , براساس سوابق خدمت خود فاقد صلاحیت هستند .
تنها سربازان قدیمی از خدمت سربازی معاف شدند .
ای می آ می هم می تو نه با شه .
موضوعات مرتبط
بخش مزایای کهنه سربازان قدیمی
حق تالیف : همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند .




کودک وابسته بزرگترین تغییر آزمون های غرامت درجه معلولیت مدارک مورد نیاز امریه سربازی - مشاوره نظام وظیفه استخدام و پذیرش در دانشگاه امام حسین (ع) – دانشگاه افسری




منبع

  • ۹۸/۰۴/۱۰
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی