soldiership

  • ۰
  • ۰

جبران معلولیت

وزارت امور سربازان قدیمی روز پنجشنبه طرح‌هایی را برای گسترش پوشش معلولیت برای سربازان قدیمی که در معرض آب آلوده در کمپ نیروهای دریایی در Lejeune شمالی قرار دارند اعلام کرد .
به گفته the ، بیش از سه دهه از ۱۹۵۳ تا ۱۹۸۷ منابع زیرزمینی در پایگاه آلوده به حلال‌های صنعتی بودند که از تانک‌های ذخیره‌سازی زیرزمینی نشت می‌کردند .
این دپارتمان گفت که این آلاینده‌ها عبارت بودند از حلال تصفیه خشک ، degreaser trichloroethylene ، benzene پتروشیمی ، و همچنین vinyl کلرید و چندین عامل دیگر . گفته می‌شود که قرار گرفتن این حلال‌ها با مشکلات سلامتی متعدد ، از سرطان گرفته تا بیماری Parkinson's مرتبط است .


مورد خدمات افسران نظامی عقب نشینی برنامه انتخاب قانون قدیمی نیاز های شما




باب مک‌دونالد ، دبیر کل ، در این خبر گفت : " آب در اردوگاه Lejeune یک خطر پنهان بود و تنها چند سال بعد ما می‌دانیم که چقدر خطرناک است . "
مقامات نیروی دریایی و نیروی دریایی این مساله را برای سال‌ها بی‌اهمیت جلوه داده‌اند .
طبق مقاله‌ای که توسط Patricia Kime ، گزارشگر تایمز نظامی منتشر شده‌است ، ری Mabus ، دبیر نیروی دریایی ، در یکی از رویداده‌ای ۱۴ سپتامبر در کلیولند گفت که آب در این تاسیسات مدت‌ها پیش ایمن بوده و مشکل اصلی را در یک پاک‌کننده خشک در آن حوالی مورد سرزنش قرار داده‌است .
طبق این مقاله ، Mabus اذعان کرد که شیوع بیشتری از بیماری با افرادی وجود دارد که به عنوان نیروی دریایی از بین رفته‌اند ، "اما مطالعات انجام‌شده توسط آژانس مواد سمی و امراض سمی " می‌تواند هیچ همبستگی نداشته باشد . "
به طور شگفت‌انگیز ، VA گفت که این تصمیم در نتیجه مباحثاتی بین متخصصان بهداشتی محیط‌زیست در این منطقه ، که بخشی از اداره بهداشت و خدمات انسانی و اداره بهداشت سربازان قدیمی است ، مطرح شد .
قانون گذاران از پیشنهاد VA's استقبال کردند .
سناتور ریچارد Blumenthal ، یک دموکرات از Connecticut و عضو ارشد کمیته امور سربازان قدیمی مجلس سنا ، در بیانیه‌ای گفت : " ده‌ها هزار عضو خدمات و خانواده‌هایشان به طور بالقوه در معرض مواد شیمیایی قرار دارند که در حال حاضر به سرطان مرگبار و دیگر بیماری‌های جدی مرتبط هستند ."
وی افزود : " اعلام عمومی مبنی بر اینکه این افشا به عنوان خدمات مرتبط با سرویس راه پیدا خواهد کرد ، نخستین گام حیاتی برای جبران خسارت معلولیت مردان و زنان در حین انجام‌وظیفه است و اکنون the و Secretary باید هر کاری را در قدرت خود انجام دهند تا این مقررات را تسریع کنند و کمک تهاجمی به سربازان بالقوه آسیب‌دیده انجام دهند ."
Blumenthal گفت که تقریبا ً یک میلیون سرباز قدیمی ، کارمندان غیرنظامی و خانواده‌های آن‌ها در معرض آب آشامیدنی سمی در Lejeune قرار دارند . او گفت که از ماه فوریه ، the ادعاهای مربوط به ناتوانی آب سمی را از سربازان قدیمی کمپ Lejeune دریافت کرده و ۸، ۹۰۹ و اعطای مجوز دادن به ۷۷۸ را تکذیب کرده‌است .
VA در حال حاضر مزایایی را برای سربازان قدیمی که ۳۰ روز یا بیشتر در بین آن ۳۴ سال خدمت کرده بودند ، فراهم می‌کند و مبتلا به یک یا چند مورد از ۱۵ شرایط بهداشتی ، از سرطان esophageal تا سقط کلیه به سقط‌جنین است .
the گفت که مک‌دونالد این پوشش را با ایجاد " امکان اتصال خدمت " برای چندین شرایط از جمله سرطان کلیه ، سرطان کبد ، lymphoma - ، سرطان خون ، multiple myeloma ، بیماری‌های Parkinson's ، کم‌خونی aplastic و syndromes myelodysplastic پیشنهاد کرد .
این اداره اعلام کرد که پیشنهاد McDonald's همچنین مزایای دسترسی به پرسنل رزرو و گارد ملی را که برای مدت زمانی از اول اوت ۱۹۵۳ در کمپ Lejeune خدمت کرده بودند را افزایش خواهد داد و آن‌ها واجد شرایط جبران معلولیت و مراقبت پزشکی برای شرایط ذکر شده و مزایای دفن آن‌ها هستند .



خدمات بهداشتی کودک وابسته بزرگترین تغییر آزمون های غرامت آخرین تغییرات پروژه کسری خدمت سربازی نکاتی پیرامون انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی




منبع

  • ۹۸/۰۴/۱۰
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی