soldiership

  • ۰
  • ۰

وزارت امور سربازان قدیمی در چهار سال روز پنج شنبه ، بزرگ‌ترین تغییر در مراقبت‌های بهداشتی سربازان قدیمی را به اجرا در آورد و روبرت Wilkie از تغییرات به عنوان " قرار دادن سربازان قدیمی در مرکز مراقبت آن‌ها " قدردانی کرد .
مفاد قانون ماموریت VA که در ماه ژوئن گذشته توسط رئیس‌جمهور دونالد ترامپ به امضا رسید ، اکنون در حال اجرا است ، از جمله برنامه‌ای که به سربازان قدیمی اجازه می‌دهد تا به یک مرکز مراقبت فوری برای بیماری‌های حاد و یا آسیب و برنامه مراقبت اجتماعی که دسترسی به خدمات مراقبت‌های بهداشتی در بخش خصوصی را گسترش می‌دهد ، بروند .











ژنرال بازنشسته مزایای سلامتی مشکل همیشگی روسای مداخله سوابق سلامت آزمون های غرامت درجه معلولیت




تحت قوانین جدید مراقبت از جامعه ، سربازان قدیمی که بیش از ۳۰ دقیقه به یک بیمارستان محلی رانندگی می‌کنند یا باید بیش از ۲۰ روز منتظر رسیدگی اولیه یا قرار دادن سلامت روانی باشند ، ممکن است واجد شرایط مراقبت خصوصی باشند .
و اگر بیش از ۶۰ دقیقه به مرکز VA رانندگی کنند و یا باید بیش از ۲۸ روز منتظر یک قرار ملاقات تخصصی باشند ، در بخش خصوصی تحت مراقبت قرار خواهند گرفت .
محتوای مرتبط :
چگونه از مزایا و مزایای مراقبت‌های فوری جدید استفاده کنیم
VA اجازه دهید به سراغ پزشکان مراقبت‌های فوری غیرنظامی بروید
Major اطلاعات مربوط به Mailbox را تغییر می‌دهد .
VA ، دبیر بخش مراقبت بخش خصوصی ، به زودی صاف خواهد شد .
این قوانین جدید همچنین به سربازان قدیمی اجازه می‌دهد در صورتی که خدمات ارایه‌شده توسط VA و یا در صورتی که در یک کشور بدون مرکز پزشکی full در یک کشور زندگی کنند ، به دنبال مراقبت خصوصی باشند .
Wilkie در یک بیانیه آماده گفت : " این تغییرات نه تنها توانایی ما برای فراهم کردن نیازهای سلامتی سالمندان را بهبود می‌بخشد ، بلکه همچنین زمانی که آن‌ها به آن نیاز دارند . "
officials در اصل تخمین زده بودند که این برنامه جدید ۱.۵ میلیون سرباز قدیمی را به بخش مراقبت خصوصی واگذار می‌کند که از ۵۶۰، ۰۰۰ تحت برنامه‌های مراقبت خصوصی نگهداری می‌شود . اما Wilkie روز جمعه در برنامه Span's - گفت که انتظار دارد شاهد افزایش شدید سربازان قدیمی به دنبال مراقبت بهداشتی خصوصی باشد ، با توجه به پیشرفتی که این اداره زمان انتظار را کاهش داده‌است .
او گفت : " تعداد سربازان قدیمی که می‌خواهند وارد بخش خصوصی شوند کاهش‌یافته است ." وی افزود که سربازان قدیمی احتمالا ً " تغییر بزرگی " را تحت سیستم جدید تجربه خواهند کرد ؛ چرا که این گزینه برای دریافت مراقبت‌های خصوصی تنها زمانی در دسترس خواهد بود که the مطابق با استانداردهای تعیین‌شده توسط قوانین هیات عمل کند .
Wilkie می‌گوید : " به یاد داشته باشید که ماموریت چیست - - تنها در صورتی در دسترس است که خدمات ویژه‌ای نداشته باشیم .
او با اشاره به نگرانی‌هایی اشاره کرد که دولت تعهدات خود را به بخش خصوصی هدایت می‌کند .
قانون ماموریت برای تحکیم برنامه‌های خدمات اجتماعی نامتجانس ، از جمله برنامه انتخاب قدیمی ، به یک شرکت واحد ، و بهبود استخدام و نگهداری خدمات پزشکی VA ، برنامه department's برای مراقبین و زیرساخت آن طراحی شد .
Wilkie گفت که پخش گسترده بدون " چند وقفه " نخواهد بود ، اما ابراز اطمینان کرد که این تیم آماده است .
" در این پرده چیزهای زیادی برای باز کردن اشیا وجود دارد . این یک لایحه بسیار جامع بود . … آن‌ها روی آن کار کرده‌اند . این تقریبا ً تنها کانون VA برای یک سال است . It's showtime ؛ let's می‌بیند که چگونه می‌گذرد .
در اوایل این ماه ، VA یک قانون موقتی را در ثبت فدرال منتشر کرد که به آن اجازه داد تا از توافق‌های عرضه‌کننده تحت عنوان انتخاب قدیمی برای برنامه مراقبت اجتماعی استفاده کند " تا that فرصت ایجاد رابطه خرید جدید با ارائه دهندگان جامعه را داشته باشد."
The قراردادی به ارزش ۵۵ میلیارد دلار به Optum بخش عمومی برای مدیریت شبکه مراقبت‌های اجتماعی در ۳۶ ایالت و منطقه کلمبیا اعطا کرده‌است . این کشور قراردادی برای منطقه ۴ که بیشتر قسمت‌های غربی ایالات‌متحده را پوشش می‌دهد ، دریافت نکرده است . TriWest ، پیمان‌کار که برنامه انتخاب انتخاب برای بخش‌هایی از آن منطقه از سال ۲۰۱۳ را مدیریت کرده‌است ، تا زمانی که یک قرارداد دریافت شود ، در مکان باقی می‌ماند .




متخصصان همتا نمونه عالی بشر دوستی جزئیات معافیت ایثارگری خدمت سربازی 97 دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری سال 96







منبع

  • ۹۸/۰۴/۰۹
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی