soldiership

  • ۰
  • ۰

در ماه ژوئن سال گذشته کمیته مشورتی جبران معلولیت به طور خصوصی به آلیسون الف توصیه شد . hickey ، تحت عنوان وزیر فواید ، گفت که وزارت امور سربازان قدیمی چهار گام را برای رسیدگی به " موج جدید " در جبران کمبود خواب در نظر می‌گیرد .
این پیشنهادها که تنها در حال حاضر به سمت نور می‌آیند ، در همان روزی که اعضای کمیته گزارشی عمومی درباره apnea خواب دریافت کردند که یک جهش ۲۵ برابر در پرداخت غرامت از ۱۱ سپتامبر را تایید کرد . The همچنین متذکر شد که ۱۳ درصد از تمام سربازان قدیمی که بعد از ۱۱ سپتامبر خدمت می‌کنند و از معلولیت بهره می‌برند ، برای تنفس در خواب جبران می‌شود .
این کمیته به ریاست ژنرال جیمز تری اسکات ، سپهبد بازنشسته ارتش ، این کار را توصیه کرد :
- برای اطمینان از اینکه تست‌های خواب مورد نیاز به درستی انجام می‌شوند ، آزمون‌های غرامت برای گرفتگی خواب به طور انحصاری توسط پزشکان VA انجام می‌شود .
آیا موسسه دارو مطالعه مفصلی را در مورد درجه معلولیت واقعی مرتبط با گرفتگی خواب انجام می‌دهد ، به ویژه برای سربازان قدیمی که تجویز CPAP را تجویز می‌کنند ( فشار تنفسی مداوم ) ، که طبق مقررات VA منجر به درجه‌بندی خودکار ۵۰ درصد می‌شود .
- انجام بازبینی معیارها و روش‌شناسی برای ایجاد ارتباط خدماتی با گرفتگی تنفس .
- معیارهای بررسی متوسط از دست دادن میانگین درآمد برای سربازان قدیمی که با گرفتگی تنفس تشخیص داده می‌شوند را بررسی کنید .
کدام یک از این VA در هفت ماه گذشته مسئولیت این کار را به عهده گرفتند ؟
VA به هر اقدامی که بر روی این توصیه‌ها صورت می‌گیرد اشاره می‌کنند ، اما گفتند که آن‌ها در حال انجام یک فرآیند در حال پیشرفت برای بازبینی برنامه VA برنامه Rating هستند ( VASRD ) . آن‌ها ممکن است " اضافی از تحقیقات دیگر مرتبط با فرآیند بازبینی VASRD باشند . هر گونه توصیه در مورد معیارهای درجه‌بندی برای گرفتگی تنفس ، هنوز تحت بررسی مقررات drafter برای این سیستم بدن است ."
the گفت که درجه‌بندی " اختصاص‌داده‌شده برای گرفتگی تنفس و همه شرایط تنفسی دیگر براساس هدف ، با استفاده از پیشرفت در علوم پزشکی و اطلاعات از مطالعات از دست دادن درآمده‌ای متوسط مورد ارزیابی قرار می‌گیرند ."


اثرات سلامتی اشتغال طولانی کسب وکار سال اخیر مسیر درمان درجه معلولیت




در همان حال ، در سال مالی ۲۰۱۳ ، سربازان قدیمی که جبران کمبود نفس را دریافت می‌کنند ۲۶ درصد یا بیش از ۲۹، ۰۰۰ نفر از افراد ذی‌نفع را نشان می‌دهند . از یکم ماه اکتبر ، مجموعا ً of نفر از افراد معلول به واسطه گرفتگی تنفس از کار افتاده و ۸۹ درصد از رتبه‌بندی آن‌ها حداقل ۵۰ درصد بوده‌است .
اسکات در ارسال یادداشتی به hickey ، که او گفت " می‌تواند به عنوان یک گزارش موقت در مورد مساله گرفتگی تنفس ، " ارائه مشاوره از طرف کمیته ، گفت : " وی به دست پست خود رسید . "
اسکات گفت : " مشاوره ما براساس درک ما از مساله است و محیط سیاسی داخل یا خارج از آن را در نظر نمی‌گیرد ، و یا نصیحت ما را به طور کامل یا بخشی رد می‌کند ." رایج‌ترین شکل از گرفتگی تنفس ، مزاحم است . این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که تنفس قطع می‌شود ، معمولا ً به این دلیل که بافت نرم در پشت گلو شکست می‌خورد و راه تنفسی را مسدود می‌کند. گرفتگی تنفس ، یا apneas می‌تواند مکرر و یا طولانی‌تر باشد و باعث خستگی مزمن در صورت عدم رسیدگی شود.
متخصصان پزشکی می‌گویند که کمبود of خواب با نرخ چاقی در این کشور رو به افزایش است ، اگرچه ممکن است علل دیگری نیز وجود داشته باشد .
رایج‌ترین مسیر به میزان ناتوانی در خواب VA ، the به کمیته گفته می‌شود " اضافه‌وزن " داشته باشد و این اختلال خواب مشترک تشخیص داده شود که آن‌ها جدا یا بازنشسته می‌شوند .
به گفته مسئولان در تجدید نظر در این زمینه ، سربازان قدیمی در برابر downgrades رده‌بندی خواهند شد . هر تغییری فقط برای claimants جدید اعمال می‌شود . با این حال بحث نگرانی‌های ایجاد شده را افزایش می‌دهد و همچنین باعث افزایش ادعاهای جدید می‌شود .


متخصصان همتا نمونه عالی بشر دوستی مسائل اساسی مدارک مورد نیاز معافیت سربازی - مشاوره نظام وظیفه ثبت نام و دانلود دفترچه رشته های بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد سال ۹۶





منبع

  • ۹۸/۰۴/۰۹
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی