soldiership

  • ۰
  • ۰

وکلا در برنامه خدمات قانونی سربازان قدیمی غیر انتفاعی , به دنبال تنها مورد درست شامل انکار جبران ناتوانی به یک کهنه سرباز از درد ناشی از خدمت مزمن بودند , اما به خاطر شرایطی که پزشکان نتوانستند آن را تشخیص دهند .
لازم به ذکر است که در صورتی که پزشکان نتوانند علت را شناسایی کنند , نیاز به چنین مواردی برای به چالش کشیدن یک حکم قضایی بی‌سابقه در دادگاه استیناف " دادگاه استیناف " وجود دارد .
در ماه مه , ترکان این مورد امیدوارکننده را یافتند . هفته گذشته دادگاه استیناف حوزه استیناف حوزه فدرال به این نتیجه رسید که این درخواست برای کهنه سرباز پیر ساندرز , مساعد است . فرماندار ماه آوریل در ساندرز , اعلام کرد که اگر این مراسم برگزار شود , می‌تواند به هزاران نفر از سربازان قدیمی که ادعای جبران خسارت را ندارند , کمک کند .



مزیت نظامی خیانت بی سابقه ادعاهای کهنه مسائل دشوار تامین مسکن خدمات شما




بارت باتلر , مدیر اجرایی شرکت کنندگان و یکی از وکلای ساندرز , گفت : " اغلب درست است که سربازان قدیمی درد دارند و پزشکان نمی‌توانند تشخیص دهند که چه چیزی باعث آن می‌شود . " با این حال , او گفت : " فقدان یک تشخیص پزشکی نباید از دادن مزایای ناتوانی برای درد در صورت ارتباط آن با حادثه یا جراحت یا بیماری در خدمت جلوگیری کند . "
یک هیات قضات سه‌نفره در دادگاه استیناف حوزه فدرال با این نظر موافق بود که دادگاه ادعا می‌کند که دادگاه ادعا می‌کند که در رد درخواست ساندرز از هیات سربازان قدیمی دو سال پیش , " به عنوان یک قانون " با مشکل یا عدم تشخیص بیماری یا جراحت , نمی‌تواند یک " معلولیت " تحت قانون حاکم بر جبران معلولیت باشد .
دادگاه استیناف حکمی صادر کرد که " زبان ساده " قانون " بیان می‌کند که جبران خسارت ناشی از یک ناتوانی است که ناشی از آسیب شخصی یا بیماری است که در راستای وظیفه است , یا برای تشدید جراحت و بیماری که در خط وظیفه به آن مبتلا شده‌است " . "
به گفته دادگاه , " معنای عادی معلولیت " به ضعف یا ناتوانی عملکردی نسبت به علت اصلی آن منجر می‌شود . به عبارت دیگر , در حالی که یک وضعیت مشخص ممکن است منجر به ناتوانی شود , خود معلولیت نیاز به تشخیص ندارد . "
ساندرز در مورد وظیفه‌ای که از " مک گری گور " گرفته بود , خدمت می‌کرد . هدف از این مطالعه بررسی شیوع سندرم درد پاتلوفمورال است . در هنگام ترک وظیفه فعال , آزمون خروج از پای خود را نشان داد , اما در حین خدمت به سابقه مفاصل ورم کرده و مفاصل ران اشاره کرد . او اولین ادعای جبران خسارت را برای درد زانو و ران ثبت کرد . رد گزارش پزشکی مورد نیاز را رد کرد .
در واقع ساندرز ادعای جدیدی را مطرح کرد , این بار به دلیل ناتوانی زانو و مشکلات پا . هر دو ادعا رد شدند . دفتر منطقه‌ای و منطقه‌ای او در تصمیمش به این نکته اشاره کرد که ساندرز در خدمات مبتلا به درد کشککی رانی تشخیص داده شده‌است اما هیچ مدرک پزشکی در مورد وضعیت زانو دریافت نکرده است .
ساندرز موضوع عدم توافق را مطرح کرد و توضیح داد که او " متحمل جراحاتی در حین انجام‌وظیفه فعال با اشاره به تشخیص سندرم درد کشککی رانی شده‌است و هنوز هم درد و تورم زانو را تجربه می‌کند . او در ماه فوریه با اشاره به فقدان شواهد درمان برای یک وضعیت زانو , این ادعا را رد کرد .
ساندرز در اعتراض به درخواست " استیناف ", معاینه پزشکی و معاینه پزشکی دیگری داشت و در حین دویدن , چمباتمه , خم یا بالا رفتن , درد زانو را گزارش کرد . دادگاه گفت : " ممتحن " هیچ گونه ناهنجاری آناتومیک , ضعف یا دامنه حرکتی را مشاهده نکرده است , اما این رکورد گفت که ساندرز نتوانست بیش از چند دقیقه در یک زمان بایستد و گاهی به عصا یا بریس نیاز دارد تا راه برود .



آسیب نخاعی طرح دعوی فرآیند استیناف ائتلاف نظامی مدت زمان معافیت پزشکی شرایط ارائه خوابگاه دانشگاه های سراسری در سال 96




منبع

  • ۹۸/۰۴/۰۸
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی