soldiership

  • ۰
  • ۰

وزیر جدید VA ، رابرت Wilkie ، در اولین سخنرانی اصلی خود خطاب به سازمان‌های نظامی و سربازان قدیمی گفت که این اداره برای برآورده کردن نیازها خود تغییراتی ایجاد خواهد کرد اما از ارائه جزئیات خودداری کرد .
Wilkie در اولین نشست در آتلانتا از ائتلاف نظامی Women's و گروه جدیدی از سازمان‌های خدماتی موجود گفت : " تعهد من به شما این است که the برای همه کسانی که یونیفرم می‌پوشیدند به خانه خوش‌آمد تبدیل شود . "
Wilkie گفت که او حاضر نیست " ABCs " را به اقدامات جدید واگذار کند ، اما تاکید کرد که وزارت امور سربازان قدیمی " بر فراز تغییرات بزرگ " از نظر خدمات خطاب به زنانی که در گذشته نادیده گرفته شده‌بودند ، بود .
او پیشنهاد کرد که بهبود در بهداشت روانی و مراقبت‌های اولیه برای زنان در دستور کار قرار خواهد گرفت .
او گفت : " برای برطرف کردن این تغییر ، ما باید روش انجام کار را تغییر دهیم ."
به این ترتیب ، Wilkie گفت که او به نصب رهبری متنوع‌تر در the ملتزم است . او اشاره کرد که ماه گذشته سرهنگ پاملا Powers از نیروی هوایی بازنشسته به عنوان رئیس کارکنان منصوب شد . نیروهای قدرت یک پست مشابه را با Wilkie در شغل قبلی خود به عنوان وزیر دفاع برای پرسنل و آمادگی انجام دادند .
قدرت جایگزین Jacquelyn Hayes - برد ، شد که به عنوان رئیس موقت کارکنان خدمت کرده و اکنون به عنوان دستیار بازیگری برای منابع انسانی و مدیریت منصوب شده‌است .
Wilkie با اشاره به آماری که نیازهای زنان را در اولویت قرار داد ، گفت : " این کار VA است .
زنان در حال حاضر حدود ۱۳ درصد نیروهای فعال را تشکیل می‌دهند و Wilkie گفت که انتظار دارد این تعداد در سال‌های آتی به حدود ۲۰ درصد افزایش پیدا کند .




قیمت بیمه اعضای ارتش شناسایی رایگان افزایش رضایت نرخ تکمیل تامین اجتماعی


Wilkie گفت : " این در حالی است که درها باز هستند و ما تغییراتی ایجاد خواهیم کرد تا مطمئن شویم که نیازهای زنان مبارزه ما مراقبت شده‌است . "
هنگامی که او صحنه را ترک کرد ، لیدیا Watts ، مدیر اجرایی شبکه اقدام Women's ( SWAN ) ، گفت که این گروه به دنبال " دیدن این تغییرات هستند " .
آدرس Wilkie's توسط برخی از حضار مورد تردید قرار گرفت .
سرهنگ بازنشسته ارتش ، سرهنگ الن haring ، یک کهنه‌کار وست پوینت و ۳۰ ساله که اکنون به عنوان رئیس تحقیقات for خدمت می‌کند ، قبل از اینکه به گزارش Wilkie برسد، به Military.com گفت که به دنبال به روزرسانی های خاصی است که the را بیشتر می‌کند .
او گفت : " ما می‌خواهیم بدانیم که چه تغییری در ساعت او رخ خواهد داد . "
haring همچنین گفت که به نظر می‌رسد که Wilkie می‌خواهد از " مسائل بحث‌برانگیز " ، از جمله یک تغییر احتمالی به شعار VA استفاده کند تا آن را خنثی کند .
شعار کنونی که از " آبراهام Lincoln's " گرفته شده‌است ، می‌گوید : " مراقبت از او که باید نبرد را تحمل کند و برای بیوه او ، و یتیم بودنش را تحمل کند ."
سربازان قدیمی آمریکا و افغانستان ( IAVA ) شروع به طرفداری از یک تغییر در اوایل امسال کردند .
یک شعار جایگزین ممکن این است : " برای مراقبت از کسانی که باید نبرد و خانواده و بازماندگان آن‌ها را تحمل کنند ، The تاکنون تغییری را نپذیرفته است .
haring در سخنرانی خود در نشست نیروهای ائتلاف پس از Wilkie's گفت که یک نظرسنجی نشان داد که زنان نظامی و سربازان قدیمی سه اولویت مهم دارند : بهداشت روانی ، اقدام بر آزار و اذیت جنسی و تغییر فرهنگ .
او گفت که اولین اقدام ائتلاف جدید یک کمپین نامه خواهد بود که از کنگره می‌خواهد گزارش‌ها را در ماه گذشته از دفتر بازرس کل اداره کند که می‌گوید در حدود ۱، ۳۰۰ ادعا از آسیب جنسی توسط the رد شده‌است .
سازمان‌های خدماتی Women's ، از جمله SWAN ، زنان در خدمت نظامی به آمریکا ، و کمیته قدیمی حقوق زنان ، تشکیل ائتلاف Women's نظامی را در ماه ژوئیه اعلام کردند .



سرفصل نظامی شرایط سلامت صلیب سرخ شرایط تدفین جزئیات معافیت پزشکی خدمت سربازی 97 آویژه دانش برگزار می کند : انتخاب رشته حضوری توسط اساتید مجرب دانشگاه




منبع

  • ۹۸/۰۴/۰۷
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی