soldiership

  • ۰
  • ۰

آسیب نخاعی

کن ، کن . هزاران سرباز نیروی دریایی و سربازان نیروی دریایی از عراق و افغانستان که اختلال استرس پس از حادثه را توسعه دادند اما از مزایای سلامتی سرباز قدیمی برای شکایت از ارتش تحت نظارت یک قاضی فدرال در Connecticut محروم شده‌اند .
قاضی ارشد ایالت متحده ، چارلز Haight جونیور در نیو هیون در روز پنج شنبه ، یک طرح دعوی در کلاس علیه ریچارد اسپنسر ، دبیر نیروی دریایی ، را تایید کرد که می‌گویند به طور غیر منصفانه به خاطر تخلفات مختصری که مربوط به مشکلات سلامت روانی درمان نشده آن‌ها است ، به طور ناعادلانه به آن‌ها داده می‌شود .



خدمت خود کاخ سفید شغل باز جبران خسارت معرض خطر طرح دعوی




عنوان تخلیه از دریافت مزایای VA از جمله درمان سلامت روانی جلوگیری می‌کند .
وی در بیانیه‌ای در روز جمعه گفت : " این تصمیم یک پیروزی برای ده‌ها هزار سرباز نظامی آسیب‌دیده از حادثه پس از حادثه و آسیب مغزی ( آسیب مغزی ) است . وی در بیانیه‌ای در روز جمعه گفت : " این حقیقت که دادگاه اکنون این دسته از سربازان قدیمی را به رسمیت شناخته‌است , شاهدی بر نقض فاحش حقوق قانونی زنان و مردانی است که به کشورشان خدمت کرده‌اند ."
طبق این دادخواست ، Manker پس از خدمت به عراق پس از خدمت به عراق پس از خدمت به عراق پس از خدمت به عراق پس از خدمت به عراق با یک داروی غیر قانونی ، پس از خدمت به عراق پس از خدمت به عراق دچار اختلال شده بود . هیات بازبینی تخلیه نیروی دریایی درخواست او برای ارتقا تخلیه را رد کرد ، همان طور که با کاربردهای مشابه هزاران سرباز دیگر انجام شده‌است .
مقامات نیروی دریایی بلافاصله به دنبال اظهار نظر در روز جمعه نیستند . دفتر Attorney's Connecticut که از نیروی دریایی در برابر طرح دعوی دفاع می‌کند از اظهار نظر خودداری کرد .
در یک پرونده دادگاه ، یک دادستان فدرال چندین دلیل را ذکر کرد که چرا یک طرح دعوی در کلاس باید رد شود ، از جمله این که شاکیان می‌توانند تحت قوانین جدیدی که در سال گذشته به اجرا گذاشته شده ، درخواست تخفیف بیشتری برای سربازان قدیمی با مشکلات بهداشت روانی داشته باشند.
دانشجویان دانشکده حقوق ییل به سربازان قدیمی معرفی می‌شوند و طرح دعوی مشابهی علیه ارتش تشکیل داده‌اند . آن‌ها می‌گویند تقریبا ً یک سوم از بیش از ۲ میلیون آمریکایی که در عراق خدمت کرده‌اند و یا افغانستان از شرایط استرس پس از PTSD رنج می‌برند و ارتش در حال انتشار کم‌تر از حد آبرومندانه در نرخ‌های بالایی است که اغلب برای تخلفات جزئی مربوط به بیماری ذهنی شناخته‌نشده است .
سال گذشته ، صفحه‌های بررسی تخلیه برای ارتش و نیروی هوایی حدود ۵۱ درصد از برنامه‌های ارتقا تخلیه مربوط به PTSD را تضمین کردند ، در حالی که هیات نیروی دریایی تنها ۱۶ درصد مجاز بود . Haight این اختلاف را " استارک " خواند .
شاکی دیگر در دادخواست نیروی دریایی ، که در ماه مارس ثبت شد ، شورای سربازان قدیمی شورای امنیت ملی برای redress قانونی ، گروهی از سربازان قدیمی با تخلیه کم‌تر از شرف است .
گری Monk ، مدیر اجرایی گروه سربازان قدیمی ، گفت : " ما از این پرونده شکایت کردیم تا مطمئن شویم که سربازان قدیمی عراق و افغانستان با سرویس‌های مرتبط با اختلال استرس پس از جنگ ویتنام دچار ستیزه‌جویی نمی‌شوند .
این مقاله توسط دیو کالینز از آسوشییتدپرس نوشته شده‌است و به طور قانونی از طریق شبکه ناشر NewsCred مجوز گرفته شده‌است . لطفا ً تمام سوالات مربوط به صدور مجوز به legal@newscred.com را هدایت کنید .
موضوعات مرتبط
موضوعات مربوط به نیروی دریایی ایالات‌متحده موضوعات مربوط به سلامت روانی و سلامتی افراد مسن معلول بهداشت روانی را از اختلال استرس پس از حادثه آسیب روانی - آسیب‌های مغزی ناشی از آسیب‌های مغزی ناشی از آسیب نخاعی محافظت می‌کنند .
حق نسخه‌برداری از آسوشیتدپرس . همه حقوق محفوظ است . این مواد m


فرآیند استیناف ائتلاف نظامی تامین اجتماعی سرفصل نظامی مدت زمان معافیت ایثارگری تغییرات مهم دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97





منبع

  • ۹۸/۰۴/۰۸
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی