soldiership

  • ۰
  • ۰

خدمات شما

در صورتی که شنیده باشید ، دپارتمان امور سربازان قدیمی یک کارت شناسایی رایگان ارائه می‌کند که می‌تواند برای اثبات وضعیت کهنه سرباز هنگام نیاز به کسب و کارها و مکان‌های دیگر مورد استفاده قرار گیرد .
کارت ID آزاد ، که در اواخر ماه نوامبر منتشر شد ، توسط کنگره در سال ۲۰۱۵ به عنوان راهی برای ارائه مدرک سربازی از خدمت در کسب و کارها بدون حمل یک کپی از فرم DD - ۲۱۴ آن‌ها سفارش داده شد . این روش برای تمام سربازان قدیمی تخلیه بدون در نظر گرفتن زمان یا زمان در خدمت در دسترس است .
سربازان قدیمی که در سیستم مراقبت‌های بهداشتی VA ثبت‌نام کرده‌اند کارت شناسایی صادر کرده‌اند ، اما اکثر سربازان قدیمی را بدون هیچ مدرک معتبری از خدمات که ممکن است برای دریافت مزایای خاص از شرکت‌های خصوصی لازم باشد ، ترک می‌کند .
چگونه کارت شناسایی سربازان قدیمی را به دست می‌آورید ؟


توسط دولت تازه تاسیس تحت پوشش بخش اعظم کمیته فرعی آسیب نخاعی




گرفتن کارت واقعا ً ساده است ، حداقل به همان راحتی که با the سر و کار دارید . حدود ۱۵ دقیقه طول کشید تا به VETS.GOV وارد شوم ، یک حساب ایجاد کنم، اطلاعات سرویس خود را وارد کنم ، و یک سلفی را آپلود کنم که با موبایل گرفته بودم . البته ، من این کار را در ماه نوامبر زمانی انجام دادم که برنامه شروع شد و مشکلات متعددی با وب سایت برقرار شد . طبق نظر VA ، این مشکلات ثابت شده‌اند .
اگرچه من سه ماه پیش درخواست کردم ، هنوز کارت خود را گرفتم ، اما این وب سایت به شما اجازه می‌دهد که یک کپی کاغذی از این کارت را اگر می‌خواهید ، دانلود کنید .
چرا کارت اعتباری VA را انتخاب می‌کنید ؟
Let's با آن روبرو می‌شویم ، اغلب ما وقتی به خانه آمدیم و به خانه آمدیم و می‌گفتیم که " از خدمات شما " به طور منظم تشکر می‌کنیم ، در واقع بسیاری از ما از طرف شهروندان خودمان به پایین نگاه کردیم .
این کارت به حل این مشکل کمک می‌کند . از نظر تاریخی زمان بهتری برای یک کهنه سرباز بودن وجود داشته‌است . اگر در فروشگاه تخفیف می‌خواهید ، یک وعده غذای رایگان ، یک فضای پارکینگ خاص ، منافع خاص از دولت یا دولت محلی این زمان برای شما است .
حالا ، قبل از اینکه صحبت کنید و بگویید که این مزایا برای همه شما بی‌ارزش و کثیف هستند ، اجازه دهید بگویم که اغلب ما نمی‌توانیم به ارتش بپیوندیم که در مدح شهروندان هموطنان ما انباشته شود . بیشتر ما سه سر و یک تخت‌خواب داریم و هر دو هفته حقوق می‌گیریم و این تنها چیزی است که ما از آن‌ها پرسیدیم .
کارت ID چه کاری برای من انجام می‌دهد ؟
در حالی که کارت‌های اعتباری لزوما ً به شما هر گونه مزایای فدرال یا دولتی جدید را دریافت نمی‌کنند ، احتمالا ً برای شما مزایایی مانند وعده‌های غذایی رایگان در روز سربازان قدیمی ، نقاط پارکینگ نزدیک به در و تخفیف در بسیاری از خرده فروشان خواهد داشت .
اگر شرکت‌های بزرگ بخواهند به من یک جای پارک بدهید ، هر از گاهی یک غذای رایگان به من بدهید ، و بعد وقتی فیلترهای کوره را بخرم ، یا چند هزار دلار از یک اتومبیل جدید استفاده کنم آن را خواهم خرید . لعنتی ، حتی اگر بخواهم مطمئن شوم که کارت کهنه‌کار جدید من تحت لیسانس my قرار دارد ، بنابراین اگر به خاطر سرعت بخشیدن به این افسر خوب تلاش کنم ، آن افسر خوب می‌تواند یک کهنه سرباز را ببیند ، هیچ وقت تلاشی برای امتحان کردن نیست .
داشتن این کارت شناسایی قدیمی آماده است تا هر کسی که زیرچشمی به من نگاه می‌کند را نشان دهد که در کنار جایگاه مادران معلول و منتظر پارک می‌کنم و باعث می‌شود احساس خوبی داشته باشم ( به خصوص زمانی که سرد یا بارانی است ) . این به نوعی باعث می‌شود که تمام ساعت‌های دیروقت شب و آرایش و آرایش لباسش را جبران کند . حس می‌کنم در نهایت نسبت به خدمات من احترام کمی قائل می‌شوم و هر روز این کار را می‌کنم - نه یک‌بار یک سال .
توصیه من ؟ کارت را بگیرید . وقتی پیشنهاد می‌شود هیچ وقت احساس قدردانی و قدردانی از خود نشان نمی‌دهد ، هرگز نمی‌دانید چه زمانی دوباره خواهد آمد .
در اوج منافع خود بمانید
منافع نظامی همیشه در حال تغییر هستند - - با امضای یک عضویت Military.com رایگان ، همه چیز را از پرداخت به خدمات بهداشت و درمان رها کنید ، که تمام مزایا را مستقیما ً به inbox شما می‌فرستد ، همچنین به شما امکان دسترسی به جدول‌های پرداخت به روز و بیشتر را می‌دهد .



طرح دعوی فرآیند استیناف ائتلاف نظامی تامین اجتماعی آخرین تغییرات معافیت پزشکی نظام وظیفه کارنامه و نتایج کنکور سراسری سال 96 اعلام شد





منبع

  • ۹۸/۰۴/۰۸
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی