soldiership

  • ۰
  • ۰

طرح دعوی

نیویورک - - از طریق تلاش‌های یک کلینیک دانشکده حقوق ییل ، بیش از ۵۰۰۰۰ سرباز ارتش آمریکا در عراق و افغانستان بخشی از یک طرح دعوی در طبقه بالا هستند که کم‌تر از تخلیه محترمانه ای که دریافت می‌کنند را به چالش می‌کشد .
یک قاضی فدرال در روز جمعه این دادخواست را برای افرادی تایید کرد که اختلال استرس پس از حادثه ، آسیب مغزی ناشی از حادثه و یا دیگر شرایط سلامت روانی را در این سرویس ایجاد کردند و متعاقبا ً به خاطر تخلف‌هایی به سلامت روانی ناشی از خدمات نظامی خود تحت فشار قرار گرفتند .
استیو کندی و آلیشیا Carson ، سربازان قدیمی ارتش که در زمان جنگ‌های عراق و افغانستان خدمت می‌کردند ، به نیابت از خود و ده‌ها هزار تن دیگر که به طور مشابه تحت‌تاثیر قرار گرفته‌اند تا رفتار منصفانه ای را تضمین کنند ، هنگامی که سربازان قدیمی درخواست داده‌اند که ویژگی‌های این خدمات را تغییر دهند .
شاکی در کلینیک حقوق سربازان بازنشسته ییل و مشاور مشترک در بلوک Jenner (Jenner & ) حضور دارند .
از سپتامبر ۲۰۰۱ ، بیش از ۲ میلیون آمریکایی در عراق یا افغانستان خدمت کرده‌اند .
نزدیک به یک سوم از آن‌ها از بیماری PTSD و شرایط سلامت روانی مرتبط رنج می‌برند ، اما ارتش به صدور کم‌تر از حد قابل احترام ( " کاغذ بد " ) به نرخ بالای بالا ، اغلب برای تخلفات کوچک ادامه می‌دهد .



تایید دبیر کل عصبانیت و اظطراب انتقال منافع افسر اطلاعاتی مشاور سیاسی فرآیند استیناف




چنین characterizations اغلب یک عمر ننگ را تحمیل می‌کنند ، چشم اندازه‌ای استخدام سربازان قدیمی را خراب می‌کنند و دسترسی سربازان قدیمی به خدمات حیاتی دولتی مثل لایحه GI ، مزایای معلولیت و درمان سلامت روانی را رد می‌کنند .
با وجود اینکه هیات بازبینی تخلیه ارتش وعده‌های داده‌شده به این سربازان قدیمی را به درستی تخلیه غیرقانونی می‌دهد ، ADRB اغلب ادعاهایی در مخالفت با سیاست‌های دفاعی اخیر وزارت دفاع را رد می‌کند که قصد دارد این روند را برای سربازان قدیمی مرتبط با PTSD مرتبط با خدمات و شرایط مرتبط با سرویس تسهیل کند .
کندی که در عراق خدمت می‌کرد و یکی از بنیانگذاران بخش Connecticut عراق و کهنه سربازان قدیمی آمریکا است ، گفت : " این تصمیم بدان معناست که هزاران عضو خدمات که حمایت منابع VA را رد کرده‌اند ، ممکن است شانس دیگری برای رهایی وجود داشته باشد. "
کندی گفت : " هزینه این امتناع ادامه‌دار برای فکر کردن با واقعیت بیماری روانی در ارتش بیشتر از ناعادلانه بودن منافع است - - این نسلی از وعده از دست رفته و فرصت برای سربازان بی شماری است که از زخم‌های نامرئی جنگ در نتیجه قربانی شدن خود برای کشور رنج می‌برند ."
این تصمیم پس از تصویب یک طرح دعوی در سطح ملی از کهنه سربازان نیروی دریایی و نیروی دریایی علیه هیات بازبینی تخلیه دریایی است که در حال حاضر در منطقه of در حال بررسی است .
جوردن گلدبرگ ، یک دانشجوی حقوق در کلینیک خدمات حقوقی بازنشسته ییل ، گفت : " تقریبا ً پنج سال پیش ، وزارت دفاع به ارتش و سایر شاخه‌های خدمات دستور داد تا نقشی که PTSD و سایر شرایط سلامت روانی در تخلیه کهنه سربازان ایفا می‌کنند را در نظر بگیرند . "
" اما the با سنگدلی ادامه می‌دهد که ادعاهای کهنه سربازان قدیمی را در مقابل این قوانین رد کند . گلدبرگ در بیانیه‌ای گفت : " این طرح دعوی در مورد برگزاری ارتش به تعهداتش و تضمین عدالت برای سربازان قدیمی است که خدمت محترمانه آن‌ها مدت زیادی ناشناخته مانده‌است . " این مقاله از Register Haven ، کن است . و به طور قانونی از طریق شبکه Content Tribune از طریق شبکه ناشر NewsCred مجوز گرفته شد . لطفا ً تمام سوالات مربوط به صدور مجوز به legal@newscred.com را هدایت کنید .


ائتلاف نظامی تامین اجتماعی سرفصل نظامی شرایط سلامت مدارک معافیت تحصیلی خدمت سربازی انتخاب رشته پرستاری و تغییرات آن در دفترچه گروه آزمایشی تجربی






منبع

  • ۹۸/۰۴/۰۷
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی