soldiership

  • ۰
  • ۰

VA تغییراتی در مقررات حاکم بر حقوق بازنشستگی و وابستگی والدین ، که به برنامه‌های مبتنی بر نیاز هستند ، کرده‌است .
طبق نظر VA ، این تغییرات تضمین خواهد کرد که تنها افرادی که نیاز واقعی دارند این مزایا را دریافت می‌کنند .
چهار تغییر عمده برای این مزایا وجود داشت :
ایجاد یک حد به ارزش خالص برای درآمد و دارایی‌ها
ایجاد یک دوره برگشت ۳۶ ماهه برای بررسی انتقالات دارایی در کم‌تر از ارزش بازار عادلانه که می‌تواند ارزش خالص را کاهش دهد
تشکیل یک دوره پنج ساله مجازات براساس بخشی از دارایی‌های پوشیده شده که ارزش خالص را دارد ، و
به روز رسانی تعاریف هزینه پزشکی برای سازگاری با دستورالعمل‌های داخلی VA .
ایجاد یک محدود خالص ارزش خالص
VA در گذشته از یک فرمول پیچیده برای محاسبه ارزش خالص استفاده کرد . مقررات جدید مقدار دل‌خواه را ایجاد می‌کنند . VA می‌گوید که این کار محاسبات را آسان‌تر ، سریع‌تر و عادلانه تر می‌کند .
تحت مقررات جدید ، ارزش خالص برای سال ۲۰۱۹ ۱۲۳، ۶۰۰ دلار است . این محدودیت با درصد افزایش امنیت اجتماعی سالانه افزایش خواهد یافت اگر یکی وجود داشته باشد. اقامت اولیه به عنوان بخشی از ارزش خالص حساب نمی‌شود ، بلکه یک وام مسکن به عنوان یک مسئولیت حساب نمی‌شود .
تاسیس یک دوره زمانی ۳۶ ماهه
این قانون باید مردم را از پنهان کردن پول به منظور واجد شرایط بودن برای منافع نگه دارد . برخی فعالان بد سهام یا دارایی‌های دیگر را به منظور واجد شرایط بودن برای مزایای مستمری می‌فروشند ، و برخی دیگر پول را به یکی از دوستان یا اعضای خانواده ارسال می‌کنند تا ارزش خالص خود را به حد بالاتر ببرند .
این قانون جدید به VA برای ۳۶ ماه قبل از درخواست بازنشستگی برای تعیین اینکه آیا هیچ بی‌نظمی‌های مالی وجود دارد ، نیاز دارد .
تشکیل دوره پنج ساله جریمه



بررسی تخلیه فرمانده ملی اقلیم دشوارتر نظامی کهنه کار آموزش نظامی سرفصل نظامی




این قانون مربوط به دوره برگشت ۳۶ ماهه است .
اگر متقاضی پول را به یک منبع غیر واجد شرایط که در بالا تعیین می‌شود انتقال دهد ، VA حقوق بازنشستگی را براساس میزان انتقال پول واریز خواهد کرد . بنابراین اگر یک متقاضی ۱۲ هزار دلار به یک شوهر انتقال دهد تا واجد شرایط بازنشستگی شود و مبلغ حقوق ماهانه آن‌ها ۲، ۰۰۰ دلار باشد ، VA ۶ ماه حقوق بازنشستگی ( ۲، ۰۰۰ تا ۶ دلار ) را نگه خواهد داشت . این قانون جدید به VA این امکان را می‌دهد که حقوق بازنشستگی را تا ۵ سال در چنین مواردی حفظ کنند .
به‌هنگام‌سازی تعاریف هزینه پزشکی
هزینه‌های پزشکی مدت‌ها است که در محاسبه ارزش خالص حقوق بازنشستگی به کار گرفته شده‌اند ، با این حال ، بحث‌های زیادی در مورد آنچه واقعا ً " هزینه پزشکی " را تشکیل می‌دهد ، وجود داشته‌است .
گذشته از این ، the شامل برخی از مراقبت‌های پزشکی مانند مراقبت و مراقبت ، کمک به بیرون رفتن در خانه ، و نظارت خانه است . در حالی که این نوع درمان " پزشکی " از طریق تعریف ، مربوط به یک شرایط پزشکی اساسی است ، بنابراین the آن را به عنوان یک هزینه افزوده‌است .
این قوانین جدید ، اینها و انواع دیگر انواع مراقبت را به عنوان هزینه‌های انتخابی اضافه می‌کنند . صندوق‌های بازنشستگی
حقوق بازنشستگی یک پرداخت ماهانه برای برخی از سربازان قدیمی با درآمد پایین است . این سرباز کهنه‌کار باید حداقل یک روز در زمان جنگ خدمت کرده باشد و باشد :
۶۵ سال یا بیشتر
برای همیشه و کاملا ً از کار افتاده ،
در یک آسایشگاه ، یا
ناتوانی در تامین اجتماعی
دریافت امنیت مکمل برای جزئیات بیشتر در صفحه بازنشستگی سربازان قدیمی ما .
صندوق‌های بازنشستگی
حقوق بازنشستگی که به عنوان " مستمری مرگ " نیز شناخته می‌شود ، به صورت ماهیانه به درآمد کم ، همسران بازمانده از سازمان ملل و فرزندان ویژه سربازان قدیمی زمان جنگ پرداخت می‌شود .


شرایط سلامت صلیب سرخ شرایط تدفین موسیقی دانان مدت زمان معافیت تحصیلی نرخ شهریه دانشگاه آزاد اسلامی در تمام مقاطع اعلام شد



منبع

  • ۹۸/۰۴/۰۷
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی