soldiership

  • ۰
  • ۰

سالم , سنگ معدن . پدر یک سرباز با اختلال استرس پس از ضربه که در یک درمانگاه دولتی در اورگان به ضرب گلوله کشته شد , امور سربازان قدیمی را به خاطر رها کردن پسرش مقصر می‌داند .
گیلبرت " مت " مت " مت ", که در عراق و افغانستان خدمت می‌کرد, پس از آنکه در طی مواجهه با یک حمله در یک درمانگاه در شهر سفید در نزدیکی شهر سفید , چاقویی را به نمایش گذاشت , متهم به حمله و جرائم دیگر شد . یک نگهبان به او شلیک کرد .
گیلبرت گریفیث , پدر او , در یک پیام فیس بوک به آسوشیتد پرس گفت : " ابتدا آن‌ها او را تیرباران می‌کنند , اکنون می‌خواهند او را کنار بگذارند . " " شما فکر می‌کنید که آن‌ها نگران ما خواهند بود . پسرم نیازمند کمک نیست. "


پول کافی مواد کربن فرمانده ملی بودجه برنامه وزارت دفاع ناهنجاری ؟آناتومیک




سخنگوی این اداره گفت که اگر آژانس بازداشت وظیفه ارائه آن را داشته باشد این آژانس به یک کهنه سرباز زندانی توجهی ندارد . در ایمیلی از واشنگتن گفت : " در حالی که یک سرباز یا هر فردی زندانی است , وظیفه تامین مراقبت پزشکی اش عموما ً به زندان یا زندان وابسته است . "
زمانی که او به درمانگاه رفت و بعدا ً به او گفته شد که بعدا ً به بیمارستان برگردد , مت کینان , پدر سه‌فرزند , ناراحت شده‌است . دفتر کلانتر می‌گوید که در مورد خدمات بهداشت و درمان شکایت نکرده است .
هربرت گفت : " او از درمان مبارزه جویی برگشت و بار دیگر به عقب برگشت . "
برنت بروکس که در قسمت بالای کوه یوکا کار می‌کرد گفت او سرباز " واقعا ً محور " بود . واحد آن‌ها چندین هلیکوپتر را نگه می‌داشت و گاهی زیر آتش خمپاره قرار می‌گرفت . بروکس گفت که در افغانستان , استقرار دوم آن‌ها , یک خمپاره به فاصله چند یارد ( متر ) از محل خود جدا شد و همه سربازان داخل آن را زخمی کرد .
لور اف , معاون دادستان منطقه , گفت : " این دادگاه با اتهامات مربوط به حوادث بیش از سه روز , از جمله رانندگی تحت نفوذ یک ماده کنترل‌شده , تلاش برای فرار از پلیس و تهدید - که در حادثه کلینیک به اوج خود رسید , محاکمه می‌شود .
گیلبرت مک گری , که پسرش را به کلینیک هدایت کرده بود و شاهد تیراندازی بود , گفت که از زخم سینه‌اش رهایی پیدا کرده‌است , اما علاوه بر درمان , هیچ کمک روانی دریافت نمی‌کند . بروکس گفت که " va " باید مراقبت بهتری از دوستش داشته باشد و به راهش ادامه دهد .
" او مجازات می‌شود زیرا به نقطه‌ای می‌رسد که دیگر نمی‌تواند آن را تحمل کند . " بروکس در مصاحبه‌ای تلفنی از واترلو , آیوا می‌گوید . " ناراحت‌کننده است چون ممکن است هر یک از سربازان قدیمی ما روی دهد . دیگران می‌کوشند تا به آن‌ها کمک کنند و یا کشته شوند یا در زندان . "
جنگ می‌گوید : سربازان قدیمی ارتش ۸۰ درصد بیشتر از سربازان غیر نظامی را می‌کشند و تا ۱۰ درصد از سربازان قدیمی عراق یا افغانستان در یک سال گذشته دچار ptsd شده‌اند . هربرت تصدیق کرد که موکلش در مرکز va نامنظم است , اما گفت که نشانه‌هایی از یک حالت روانی را نشان می‌دهد .
او گفت : " اعتقاد من این است که این مورد چگونگی حمایت از دامپزشکان آن‌ها در هنگام بازگشت از جنگ به کمک را نشان می‌دهد . " " به دامپزشک , که تجربه ptsd را تجربه می‌کند , هفته‌ها بعد زمانی که " دارو " فعال نیست , پیش می‌آید . "
زمانی که او از اولین استقرار خود بازگشته بود , گفت که او و پدرش تلاش کرده‌اند که او را بارها به او برسانند .
" متیو در پیامی به آسوشیتدپرس چنین نوشت : " متیو به شدت به بازگشت از عراق ادامه داد و بسیار عصبانی بود , او به سختی خوابیده بود و زمانی که تلویزیون پخش می‌شد که نمی‌توانست سکوت کند . " شوهر من مرد مهربان و دلسوز است . او پدر فوق‌العاده‌ای است و بچه‌هایش را شدیدا ً دوست دارد . "



خدمات شما آسیب نخاعی طرح دعوی فرآیند استیناف قوانین معافیت ایثارگری چیست ؟ رتبه آخرین نفرات پذیرفته شده در گروه های ریاضی تجربی انسانی دانشگاه آزاد





منبع

  • ۹۸/۰۴/۰۸
  • hossein figo

نظرات (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی