soldiership

  • ۰
  • ۰

مارکو مارکو روبیو از فلوریدا سناتور ارشد ایالت فلوریدا است . او در کمیته روابط خارجی مجلس سنا قرار دارد .
آینده کار در آمریکا در قرن بیست و یکم تحت سلطه علم , تکنولوژی , مهندسی و ریاضیات ( ساقه ) و علوم کامپیوتر است . برای افزایش بیشتر موقعیت آمریکا به عنوان یک رهبر رقابتی جهانی , سازندگان مشاغل باید به سربازان قدیمی کشورمان نگاه کنند تا این نقش‌های مهم را پر کنند .
سربازان قدیمی ما در جایگاه ویژه‌ای برای برتری در نقش علوم بنیادی و بنیادی قرار دارند . دانشجویان دانشگاه خدمت ما در رشته‌های پایه تحصیل می‌کنند تا آماده رویارویی با خواسته‌های ارتش باشند . در حالی که در خدمت , بزرگی آموزش و مهارت‌های منحصر به فرد - - در آموزش نظامی, هوانوردی , هوانوردی , آموزش سلاح , فیزیک هسته‌ای و پزشکی , برای نامگذاری چند نفر - - اعضای نظامی فعال ما می‌توانند به خوبی در انواع مشاغل غیر نظامی ادغام شوند .




مواد مخدر پیشنهاد قانون گذاری سنگ قبر ریاست جمهوری گسترش مزایا هپاتیت سی






برای مثال در نیروی دریایی پاکستان , تکنسین‌های مواد منفجره در سراسر طیف وسیعی از رشته‌های ساقه آموزش می‌بینند . آموزش خنثی‌سازی مواد منفجره در ساحل شهر پاناما در فلوریدا آغاز می‌شود . در این بخش از آموزش , دانش آموزان از فیزیک و غواصی یاد می‌گیرند . جراحی غواصی نیاز به ریاضیات برای محاسبه تحمل هوا و زمان پایین آن دارد و دانش آموزان یاد می‌گیرند که نقایص عصبی مرتبط با بیماری رفع فشار و علایم آمبولی شریانی را تشخیص دهند .
در پی اچ آی وی , دانش آموزان به مراکز خنثی‌سازی مواد منفجره در پایگاه نیروی هوایی ایالت فلوریدا در فلوریدا گزارش دادند تا مرحله اصلی آموزش خنثی‌سازی مواد منفجره را آغاز کنند . واحدهای خنثی‌سازی مواد منفجره در حال حاضر اقدامات ایمنی مواد منفجره مانند فشار انفجاری انفجاری و فواصل تکه‌تکه شدن خطرناک را محاسبه می‌کنند . در بخش وسایل انفجاری دست‌ساز , دانش آموزان عملیات رباتیک , تئوری برق و مکانیکی و مدیریت ریسک عملیاتی را برای وسایل انفجاری دست‌ساز از راه دور می‌آموزند .
پس از تقسیم وسایل انفجاری دست‌ساز, دانش آموزان ترکیب شیمیایی و شیمیایی , خطرات , اقدامات حفاظتی و روش‌های آلودگی‌زدایی را می‌آموزند . بلوک بعدی آموزش , تقسیم هسته‌ای , شامل فیزیک هسته‌ای و محاسبات زمان باقی مانده در رابطه با سلاح‌های هسته‌ای است . مرحله نهایی آموزش خنثی‌سازی مواد منفجره نیروی دریایی , دانش آموزان را در آب فرو می‌برد و در آنجا باید مهارت‌های خنثی‌سازی مواد منفجره را در محیط آبی یاد بگیرد . در زمان فارغ‌التحصیلی , دانشجویان از بین بردن انبارهای مواد منفجره یک دوره کارآموزی از بین بردن مواد منفجره از بین بردن مواد منفجره را دریافت خواهند کرد و متاسفانه در سال‌های آینده به تدریج پیشرفت خود را در این زمینه ادامه خواهند داد . در حالی که شما فکر می‌کنید که بازگشت به خانه پس از سپری کردن کشور ما , چندین در را به سمت یک شغل جدید موفق باز خواهد کرد , حتی در واقع , بسیاری از سربازان قدیمی به مبارزه با انتقال به این مشاغل غیر نظامی جدید ادامه می‌دهند .
نتایج نشان می‌دهد که بیش از ۹ میلیون شغل بنیادی وجود دارد . در همین دوره زمانی , بیش از ۴۰۰ میلیون نفر از اعضای نیروهای مسلح ناشناس از خدمت بازنشسته خواهند شد و به دنبال شغل جدیدی می‌گردند . علی‌رغم افزایش فرصت‌های موجود در رشته‌های ساقه , سربازان قدیمی ما همچنان با چالش‌هایی روبرو هستند که هنگام بازگشت به خانه به این نیروی حیاتی وارد می‌شوند . اغلب اوقات , این موانع به سادگی مسایل مربوط به انتقال اعتبارهای نظامی به اعتبارهای دانشگاهی هستند تا واجد شرایط خاصی باشند …



عضو خانواده فن آوری چاپ مواد شیمیایی اواخر سال تغییرات طرح فراگیر پیام نور در کد رشته های امتحانی فنی و مهندسی کدرشته ها و ظرفیت های جدید گروه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی - سال 96





منبع

  • ۹۸/۰۴/۰۱
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی