soldiership

  • ۰
  • ۰

اواخر سال

رئیس پرسنل رئیس پرسنل بخش مسکن را بر شکست‌های رهبری سرزنش می‌کند .

سپهبد چارلز جی . Chiarotti ، چپ ، معاون فرمانده ، تاسیسات و لجستیک ، و فیلیس ل . بایر ، مرکز ، معاون دبیر نیروی دریایی نیروی دریایی ، تاسیسات و محیط‌زیست ، در طی بازدید از کمپ اصلی نیروهای دریایی در کمپ Lejeune در کارولینای شمالی در ۱۵ فوریه ۲۰۱۹ آغاز به کار کرد . ( عکس از سرجوخه U.S. by Isaiah )

۲۸ فوریه - ۲۰۱۹

نوشته شده توسط تام Philpott

نیروهای دریایی سه ستاره و افسران ارشد ارتش ، نیروی دریایی ، نیروی هوایی و نیروی دریایی روز چهارشنبه شهادت دادند که شرایط ناامن و گاه scandalous واحدهای مسکونی پایه ، که موج شکایات از خانواده‌های نظامی را برانگیخته است ، می‌تواند تا حد زیادی مسئول شکست‌های رهبری باشد .

آن‌ها بر این باور هستند که پس از اینکه رهبران نظامی و پیمانکاران هم‌کاری خصوصی که بر روی مسکن پایه کار می‌کنند و شکست‌های خود را بررسی می‌کنند و کیفیت زندگی برخی از خانواده‌های نظامی را کاهش می‌دهند ، اصلاحاتی در جریان است .

فرمان‌هایی که در سراسر ارتش صادر می‌شوند به اندازه کافی دقیق نبوده اند تا پیمانکاران ساختمانی که تحت طرح خصوصی‌سازی مسکن سال ۱۹۹۷ فعالیت می‌کنند مسئول ساخت خانه‌های جدید و نوسازی واحدهای میراث در پایگاه شوند . در قراردادهای بلند مدت ، شرکت‌ها از حفظ ، مدیریت و اجاره دادن به مستاجران نظامی سود می‌برند ، که به نوبه خود ، مستمری اولیه خود را برای مسکن از دست می‌دهند و گاهی اوقات حتی کمی پول پرداخت می‌کنند .

رادون که به طور فزاینده‌ای ناراضی هستند می‌گویند که مشکلات نگهداری و خطرات سلامتی ناشی از چکه کردن سقف یا لوله‌ها و سیستم‌های تهویه هوا و یا دفع آفات و جوندگان اغلب به عنوان راه‌حل موقت برای await جدید مطرح نشده است .

محتوای مرتبط :

ارتش تحت عنوان " بحران مسکن " : ' Embarrassing

Here's چگونه هر سرویس شرایط اسکان ضعیف نظامی را از بین می‌برد ؟

قالب ، سرب و vermin : بررسی شرایط سمی در مسکن نظامی

در نوامبر گذشته ، آژانس خبری رویترز این مشکلات را افشا کرد . از آن زمان ، هزاران خانواده از بررسی‌های advocacy یا رسانه‌های اجتماعی برای مستند سازی unresponsiveness پیمانکاران و غفلت از دستورها در رابطه با عملکرد سرمایه‌گذاری‌های خصوصی خصوصی استفاده کرده‌اند .

دو هفته پیش ، برخی از همسران و مدیران اجرایی بزرگ‌ترین پیمانکاران ساختمانی حاضر در برابر کمیته خدمات مسلح سنا شهادت دادند . پیمانکاران اشتباه مدیریت و شکست تجهیزات را تایید کردند و معذرت‌خواهی کردند . این هفته ، روسای پرسنل و رهبران برای شهادت در مورد چالش‌های عمده پرسنلی که با خدمات آن‌ها مواجه هستند ، به شکست رهبری در سطوح چند گانه برای اجازه دادن به بحران حفظ مسکن برای شکوفایی اشاره کرد .

" ملت ما انتظار دارد سربازان ما از ملت محافظت کنند ؛ سربازان ما انتظار دارند که ارتش ما از خانواده‌های خود محافظت کند . سپهبد تامس سی گفت : " صادقانه بگویم ، ما به کار خود ادامه دادیم ." Seamands ، معاون رئیس ستاد کل پرسنل .

" هیچ بهانه‌ای برای آن وجود ندارد . وی افزود : " این موضوع کاملا ً غیرقابل‌قبول است. "

روسای پرسنل هر سرویس به ضعف نظارت و ارتباطات ضعیف بین فرمان‌ها و خانواده‌ها اشاره داشتند . تمامی خانواده‌های توافق‌شده نباید با خطرات سلامتی و سرخوردگی روزانه از زندگی در خانه‌های پایه در بالای تنش‌های معمول ، چرخه‌های آموزش و استقرار بلند مواجه شوند .

سناتورها قول دادند که لایحه اخذ مجوز دفاع ۲۰۲۰ ، که قرار است در اواخر سال جاری تصویب شود ، ترکیبی از اصلاحات قانون گذاری برای حفاظت بهتر از شهروندان در پایه و تقویت مجازات‌های اقتصادی برای پیمانکاران ساختمانی که به neglectful ارباب تبدیل شده‌اند را اجباری کند .

منبع سایت

هفته گذشته صورت سیاه عکس دیوار آب و هوا شکل و رخ تصویب شده تحقیق محور دو طرف مراسم یادبود زمان مناسب روند رسیدگی به امریه سربازی نظام وظیفه رتبه بندی و معرفی بهترین دانشگاه های مهندسی ایران در سطح بین المللی
  • ۹۸/۰۳/۰۳
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی