soldiership

  • ۰
  • ۰

فن‌آوری چاپ

نویسنده: پاتریشیا هالی
یک سرباز قدیمی در مرکز پزشکی va یک تومور در یک کلیه دیگر تشخیص داده شده‌بود . یکی از اعضای سابق خدمات در مواجهه با دیالیز احتمالی برای بقیه عمرش نگران جراحی بود و در این فکر بود که آیا باید حذف این جرم را به خطر بیاندازد یا خیر.
این کهنه سرباز با توجه به اسکن اندام بیمار خود با مشکل مواجه شد . اما جراح او گزینه دیگری داشت : دکتر تصاویر پزشکی را به یک چاپگر سه‌بعدی پر کرد که از این اطلاعات برای ساخت یک کپی دقیق از کلیه بیماران استفاده کرد . با استفاده از این مدل , پزشک می‌تواند از طریق عمل جراحی, قدم به قدم راه برود . سپس , زمانی که کهنه سرباز به جراحی موافقت کرد , پزشک برنامه دقیق را در اتاق عمل دنبال کرد .
خانم بت فیش , یک متخصص رادیولوژی در مرکز پزشکی va و رئیس مرکز پزشکی کهنه سربازان قدیمی هیات مشاور دولتی چاپ د . او گفت : " اغلب [ فن‌آوری ] ما را از بیماران خود دور می‌کند … این فن‌آوری به پرسنل و va اجازه می‌دهد تا واقعا ً نزدیک بیمار بیایند . "
va در بسیاری از مراکز پزشکی خود یک فعالیت تهاجمی راه‌اندازی کرده‌است . هدف از این طرح بهبود مراقبت از بیمار با کمک به برنامه‌ریزی جراحی , استفاده از وسایل پزشکی کمکی و اعضای مصنوعی و در نهایت ایجاد استخوان‌ها و اندام‌های پیوند می‌باشد .




قبرستان ملی کمیته امور تکاور سابق کنار قبر عملیات جنگی مواد شیمیایی





مرتبط :
قطع عضو قطع عضو در پاشنه‌های بلند :
مرکز تحقیقات جدید بر مراقبان قدیمی متمرکز می‌شود
این دپارتمان دارای بیش از ۴۰۰ چاپخانه است که از سه مرکز پزشکی تشکیل شده‌اند . و این برنامه در نظر دارد تا بیش از پیش گسترش یابد و آن را به عنوان یک رهبر در تلاش برای انطباق با چاپ پزشکی برای استفاده پزشکی در سراسر کشور , که در آن کم‌تر از ۴۰۰ تسهیلات بهداشتی آکادمیک و خصوصی - - بیشتر در دانشگاه‌های تحقیقاتی - - بنا بر فیش گاردها .
رابرت وود , دبیر وزارت امور خارجه , در بیانیه‌ای گفت : " va در خط مقدم کاره‌ای نوآورانه در چاپ d . از طریق این شبکه مجازی رو به رشد , به تعریف چگونگی استفاده گسترده از فن‌آوری چاپ در پزشکی برای بیماران کمک می‌کند . "
در حالی که مدل‌ها ممکن است واضح‌ترین استفاده برای چاپگرهای بعدی باشند , که اجسام جامد سه‌بعدی را با لایه‌بندی کردن مواد مختلف و با استفاده از فن‌آوری برای ایجاد بافت‌ها و اندام‌های جایگزین برای درمان بیماری‌ها به کار می‌برند .
در حال حاضر در میشیگان در حال کار بر روی ایجاد یک ریه مصنوعی است که می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد در حالی که بیمار منتظر پیوند ریه است و یا نیاز به تنفس در حین بهبودی از بیماری تنفسی دارد .
ریه‌ها مصنوعی بعدی ساختار و اندازه رگ‌های خونی را تکثیر می‌کنند و از موادی ساخته می‌شوند که با بدن انسان سازگار باشند و پاسخ ایمنی را کاهش دهند .
با توجه به یک نسخه جدید , این فن‌آوری در نهایت می‌تواند کاربردهای بلند مدت نظیر ارائه ریه‌های جایگزین داشته باشد . " این پروژه هیجان‌انگیز آخرین پروژه در رشته بلند تحقیقات و پیشرفت‌های پزشکی در طول سال‌ها است . "
سایر طرح‌های ابتکاری موجود در va , شامل ایجاد استخوان‌ها است . استفاده از مواد پیشرفته مانند تیتانیوم در سه یا پنج سال آینده , با استفاده از مواد پیشرفته مانند تیتانیوم در سه‌تا پنج سال آینده , توانایی آن در چاپ اعضای مصنوعی و سایر دستگاه‌ها را افزایش می‌دهد .
این فن‌آوری همچنین می‌تواند به درمانگران حرفه‌ای کمک کند تا برای بهبود تحرک سربازان قدیمی و ایجاد کفی که می‌توانند در یک روز ساخته شوند , وسایلی بسازند .




اواخر سال تصویب شده تحقیق محور دو طرف آخرین تغییرات معافیت موارد خاص نظام وظیفه آخرین مهلت پرداخت جریمه ریالی و خرید خدمت سربازی اعلام شد





منبع

  • ۹۸/۰۳/۳۱
  • hossein figo

نظرات (۱)

با نصب این مرورگر و استفاده از آن صاحب بیت کویین شوید
get.cryptobrowser.site/en/5010935

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی