soldiership

  • ۰
  • ۰

هپاتیت سی

چهار سال پیش ، اداره امور سربازان قدیمی یک طرح بلند پروازانه برای درمان همه بیماران VA با هپاتیت سی مزمن آغاز کرد . در حال حاضر، این اداره بیش از سه چهارم از این مسیر را در بر می‌گیرد و حدود ۱۰۰، ۰۰۰ سرباز از این ویروس را درمان می‌کند و ۲۶، ۰۰۰ نفر دیگر نیز این کار را انجام می‌دهند .
هپاتیت ب به طور نامتناسبی بر افرادی که بین سال‌های ۱۹۴۵ و ۱۹۶۵ متولد شده‌اند تاثیر می‌گذارد و با به اشتراک گذاری سوزن‌های آلوده ، داشتن یک خال‌کوبی در یک محیط کنترل‌نشده ، داشتن یک تزریق خون قبل از سال ۱۹۹۲ ، یا داشتن رابطه جنسی با شرکای مبتلا ، مبتلا می‌شود .
بسیاری از آن‌هایی که هپاتیت سی در the دارند ، سربازان قدیمی دوران جنگ ویتنام هستند که ممکن است از طریق انتقال ، واکسن مزرعه یا مصرف مواد تزریقی به این بیماری مبتلا شوند . با توجه به اینکه the بزرگ‌ترین ارائهکننده خدمات هپاتیت سی در کشور است ، اداره در سال ۲۰۱۵ شروع به ریشه‌کنی این بیماری در جمعیت بیمارش کرد و خطر ابتلا به سیروز ، شکست کبد ، سرطان و مرگ را کاهش داد.
رابرت Wilkie ، وزیر VA ، در بیانیه‌ای گفت : " ما در محدوده وسیعی از حذف هپاتیت سی در بین سربازان قدیمی تحت مراقبت اداره بهداشت سربازان قدیمی هستیم .
تا به امروز the میلیارد دلار برای داروها به منظور حمله به این بیماری زیان‌آور ، درمان سربازان کهنه‌کار ۹۹، ۰۳۵ به همراه ۱۶، ۰۰۰ نفر دیگر که در حال حاضر تحت درمان هستند ، گذرانده است . به گفته مسئولان VA ، این اداره قصد دارد تا " با همه سربازان قدیمی باقیمانده با HCV که قادر و مایل به درمان سریع هستند ، رفتار کند ."
یک سخنگوی VA به Military.com گفت " VA به افزایش تلاش‌ها و خدمات پیش‌گیری برای افرادی که در بالاترین خطر ابتلا به یک عفونت جدید یا reinfection و سربازان قدیمی مبتلا به بیماری کبد پیشرفته هستند ، ادامه می‌دهد ."


خواست گاه پزشک ماهر توجه کافی خانواده جدید روح جان اواخر سال




زمانی که داروی هپاتیت سی اچ آی سی در سال ۲۰۱۴ به بازار معرفی شد ، به عنوان پیشرفتی در نظر گرفته شد که زمان درمان بیماران را از یک سال به ۱۲ هفته کاهش داد . اما این دارو گران بود و هزینه برآورد شده حدود ۱۲ میلیارد دلار برای درمان بیماران VA's هپاتیت سی بود .
پس از دادرسی کنگره و اتهامات علیه Gilead Sciences of Sovaldi of Sovaldi of price ، شرکت و سپس رقیب آن ، Therapeutics Janssen ، of Olysio با VA برای کاهش هزینه‌ها مذاکره کردند .
امروزه ، داروهای اصلی مورد استفاده by برای درمان هپاتیت سی عبارتند از Sovaldi و Mayvret که در سال ۲۰۱۷ به بازار معرفی شدند ، یک رژیم هشت تا ۱۲ هفته‌ای که به میزان قابل‌توجهی کم‌تر از دیگر داروهای هپاتیت سی است . یک تامین ماهانه of قبل از تخفیف ، تقریبا ً ۱۳، ۸۰۰ دلار یا ۱۶۴ دلار می‌باشد . VA در درمان موجود برای هپاتیت سی مطمئن است که شروع به ارائه خدمات به بیماران برای پذیرش گزینه مثبت هپاتیت سی که در پی آن درمان ویروس هپاتیت سی مثبت بوده‌است را آغاز کرده‌است .
سیستم مراقبت بهداشتی شهر آیووا در ماه مارس ، کلیه‌ها hepatitis C - عفونی را به ۴ بیمار منتقل کرد و نیاز آن‌ها برای دیالیز را خنثی کرد . طبق نظر دکتر دنیل کاتز ، مدیر جراحی پیوند شهر آیوا ، پس از بهبود زندگی سربازان قدیمی صرفه‌جویی در هزینه‌ها را فراهم می‌کند . کاتز در یک خبر رسمی گفت : " هزینه بالای درمان hep C ممکن است مانع از اتخاذ سریع این عمل در بخش خصوصی شود، جایی که مرکز پیوند ممکن است برای درمان hep C بازپرداخت نشود ، مراکز پیوند در حال ارائه ارگان‌های عفونی به بیماران VA هستند که برای رهایی از لیست‌های پیوند ناامید هستند . ویلیام اس . بیمارستان سربازان قدیمی میدلتون در مدیسون ، ویسکانسین ، و سیستم مراقبت‌های بهداشتی دره تنسی در نشویل ، جگر و قلب آلوده را عرضه کردند ؛ مرکز پزشکی هانتر مک گوایر در ریچموند ایالت ویرجینیا پیوند خواهد داشت .



تصویب شده تحقیق محور دو طرف مراسم یادبود لیست ارگان های ارائه دهنده امریه سربازی آخرین رتبه قبولی رشته پزشکی براساس سهمیه ایثارگران در دانشگاه سراسری


منبع

  • ۹۸/۰۳/۲۷
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی