soldiership

  • ۰
  • ۰

مواد شیمیایی

نویسنده: پاتریشیا هالی
طرفداران نیروهای نظامی که در معرض هوای آزاد قرار دارند , در حال استخدام متحدان خود در کاپیتول هیل هستند تا اداره امور سربازان قدیمی را قانع کنند که مراقبت‌های بهداشتی را گسترش دهند و برای سربازان قدیمی بیمار خسارت ایجاد کنند.



خواست گاه پزشک ماهر توجه کافی خانواده جدید روح جان اواخر سال




پس از مبارزه با کنگره در روز سه‌شنبه , این گروه حفره‌هایی را که توسط پزشکان غیرنظامی و محققانی که درمان و مطالعه سربازان قدیمی آسیب‌دیده را درمان و مطالعه می‌کنند , با قانون گذاران و کارکنان ملاقات خواهند کرد تا مطبوعات را تحت فشار قرار دهند .
اعضای سرویس در عراق , افغانستان و جاه‌ای دیگر در معرض مواد شیمیایی و بخارات حاصل از گودال‌های آتش هوای آزاد بزرگ قرار داشتند که برای دفع زباله , پلاستیک و دیگر مواد خطرناک استفاده می‌شدند . برخی بیماری‌های تنفسی , سرطان‌های نادر و اختلالات عصبی , پزشکان را نسبت به تماس‌های محیطی نسبت می‌دهند .
یک عضو گارد ملی ارتش که در عراق خدمت کرده بود , یکی از اعضای گارد ملی ارتش که در عراق خدمت کرده بود , لایحه‌ای را حمایت مالی کرد که به وزارت دفاع نیاز دارد تا اطمینان حاصل کند که اعضای این سرویس در یک مرکز ثبت و ثبت برای نیروهای در معرض سوختگی ثبت شده‌اند .
محتوای مرتبط :
مجلس به اتفاق آرا لایحه اصلاح ثبت کاواک را تصویب کرد
dod و va در کنفرانس دره‌ای بسته روی گودال‌های سوختگی
کمیته بیماری‌های تنفسی مربوط به سوختگی , گرد و غبار را مطالعه خواهد کرد
واقعیت روزانه این ابر تاریک دود و سمومی بود که از گودال‌های سوختگی در اردوگاه‌ها رخ داد . … بوی زننده همیشه وجود داشت . ما شاهد تلفات ویرانگر بسیاری از دوستانمان بوده‌ایم . "
بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای سازمان در رابطه با خطرات هوابرد و هوای آزاد ثبت شده‌اند . یک کاستی که بر درک تاثیر حفره‌ها تاثیر می‌گذارد , گفت که میلیون‌ها نفر دیگر ممکن است در معرض نمایش باشند اما در ثبت نیستند .
او گفت : " هر روز که بدون اقدام فوری دولت ما می‌گذرد , اعضای خدمات بیشتر رنج می‌برند . "
معیاری مشابه این مورد در سنای ایالت مینه سوتا معرفی شده‌است .
دیگر لوایح در حال حاضر به اعضای خانواده سربازان قدیمی یا ناتوان افتاده اجازه می‌دهند تا نام و تجربیات اعضای خانواده خود را به ثبت و یا حداقل به روز رسانی ثبت زمانی که یک سرباز می‌میرد به روز رسانی کند .
دسترسی یکی از اعضای خانواده به مرکز ثبت کاواک که با حمایت مالی از ایالت تگزاس در ایالت تگزاس و مرکز ثبت ثبت ثبت کاواک می‌سوزد . یک فرد تعیین‌شده اجازه می‌دهد که یک فرد تعیین‌شده یک سرباز یا به روز رسانی ثبت‌نام را ثبت‌نام کند.
کاسترو همچنین لایحه‌ای را مطرح کرده‌است که فرآیند درجه‌بندی ناتوانی va برای برونشیولیت را تغییر می‌دهد , یک وضعیت ریه اغلب در مورد آسم آن اشتباه می‌کند که برخی از سربازان در معرض خطر سوختگی هستند .
با این حال , این لایحه یک کد تشخیصی و یک درجه‌بندی ناتوانی برای این وضعیت ایجاد خواهد کرد .
کاسترو گفت : " ما نمی‌توانیم یک چشم نابینا به سطح مواجهه و با آن داشته باشیم . " ما مردان و مواجهه زنان با این سمیت انکار ناپذیر است و سطح مورد تردید قرار نمی‌گیرد . "
بیش از ۴۰۰ فرورفتگی در پایگاه‌های نظامی در عراق , افغانستان و جیبوتی برای سوزاندن زباله‌های جامد شامل زباله , لاستیک , پلاستیک , نفت و زباله‌های پزشکی استفاده می‌شود .
ده‌ها تن از اعضای خدمات یک طرح دعوی علیه شرکت پیمانکاری را مطرح کردند که بسیاری از گودال‌های سوخته را راه‌اندازی کرد , اما دادگاه عالی در ماه ژانویه درخواست دادگاه پایین را رد کرد که این مساله یک کنگره است و رئیس‌جمهور باید آن را حل کند .
تام کوهن , d - نیو مکزیکو , در ایجاد مرکز ثبت و بازسازی کاواک ابزاری مفید بود . او ابراز نگرانی کرد که این دپارتمان در نظر دارد بودجه تحقیقات خود را به مبلغ ۱۹۰ میلیارد دلار کاهش دهد و احساس کند که دولت باید مطالعات " ردیابی سریع " درباره بیماری‌های مرتبط با کاواک را انجام دهد .
او گفت : " سربازان قدیمی که توسط گودال‌های سوختگی بیمار شده‌اند , استحقاق برخورداری از مراقبت‌های بهداشتی را دارند . " ما باید مطمئن شویم که این میهن پرستان به خاطر بیماری‌ها و آسیب‌هایی که در خدمت ملت ما دریافت کرده‌اند , مراقبت می‌کنند . اساسا ً به همین سادگی است . "


تصویب شده تحقیق محور دو طرف مراسم یادبود لیست ارگان های ارائه دهنده امریه سربازی آخرین رتبه قبولی رشته پزشکی براساس سهمیه ایثارگران در دانشگاه سراسری



منبع

  • ۹۸/۰۳/۳۱
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی