soldiership

  • ۰
  • ۰

تصویب شده

در جستجوی نمو ، دورترین نقطه روی زمین ، در جنوب اقیانوس آرام ، یعنی جزیره Ducie ، بخشی از جزایر Pitcairn ، تا شمال ، Motu نوی ، یکی از جزایر Easter ، تا شمال شرقی ؛ و جزیره ماهر ، بخشی از قطب جنوب ، تا جنوب .

استار قطبی در سال ۱۹۷۶ ماموریت داده شد و در سال ۲۰۱۲ تعمیر شد ، اما این ستاره بسیار فراتر از زندگی ۳۰ ساله خود عمل می‌کند . بسیاری از بخش‌های ship's دیگر در تولید نیستند ، و اعضای خدمه بخش‌هایی از کشتی خواهرش را خالی کرده‌اند و به آن‌ها دستور داده بودند که از eBay برای ادامه حرکت ستاره قطبی استفاده کنند .

ستاره قطبی تنها icebreaker سنگین است که قادر به خرد کردن یخ‌های ضخیم است که در قطب شمال و اطراف قطب جنوب ساخته شده‌است . به این ترتیب ، هر سال در ماه‌های زمستان به McMurdo می‌رود و سپس برای تعمیر و نگهداری برای سفر بعدی به اسکله خشک می‌رود .

تنها داشتن یک icebreaker سنگین کار مانع از توانایی ساحل‌عاج برای پاسخگویی به درخواست آژانس‌های دولتی دیگر شده‌است . براساس گزارش دفتر پاسخگویی دولت ۲۰۱۷ این سرویس تنها می‌تواند ۷۸ درصد از ماموریت‌های سنگین icebreaking بین سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۶ را انجام دهد .

دریاسالار Paul Zukunft ، که فرمانده گارد ساحلی بین اواسط سال‌های ۲۰۱۴ تا اواسط سال ۲۰۱۸ بود ، در ماه دسامبر گفت که او درخواست انجام یک تمرین ناوبری آزاد در قطب شمال را برای قطع ارتباط با ستاره قطبی که به روسیه نیاز دارد را رد کرد و به روسیه نیاز دارد تا آن را نجات دهد .

ستاره قطبی ۷ / ۷ میلیون دلار در تعمیرات انجام‌شده در طی آخرین دوره خشک - ، تعمیر سیستم‌های کمکی ، به روز رسانی ژنراتور و جایگزین کردن پروانه‌ها داشت . گارد ساحلی گفت که تعمیرات و تعمیرات مربوط به آتش‌سوزی قبلا ً برنامه‌ریزی شده‌است .

این ستاره قطبی در ۲۷ نوامبر بندر اصلی خود را در سیاتل ترک کرد تا سفر ۱۱، ۲۰۰ مایلی به قطب جنوب را برای ششمین بار در چند سال آینده انجام دهد . در این مسیر تعدادی از مشکلات مکانیکی از جمله آسیب به دود به دستگاه مرکزی مرکزی ، قطع برق کشتی ، و نشت در دسته پروانه دچار مشکل شد .

تعمیر مجرای پروانه - شفت به کشتی نیاز دارد تا عملیات icebreaking را متوقف کرده و غواصان را برای تعمیر آب‌بندی شفت به کار گیرد . ستاره قطبی همچنین تعدادی از مسائل مکانیکی را در طول اجرای سال ۲۰۱۸ به McMurdo داشت .

بنا به گفته سرویس خبری نیوزیلند ، ستاره قطبی در روز ۱۸ فوریه برای درخواست یک بندر به ولینگتون ، نیوزیلند ، سفر کرد و اولین باری بود که سوار بر هواپیما در عرض ۴۲ روز پیاده شدند . گارد ساحلی در آزادی خود گفت که این کشتی در حال حاضر در مسیر خود به سیاتل است .

تنها icebreaker سنگین دیگر ، دریای قطبی ، در سال ۱۹۷۸ سفارش داده شد و از سال ۲۰۱۰ به دلیل شکست موتور ، از خدمت مرخص شده‌است و تنها ستاره قطبی و گارد ساحلی را تنها medium ، هیلی ، ترک کرده‌است .

گارد ساحلی برای مدتی در حال تلاش برای ساخت یک دفتر برنامه مشترک جدید با نیروی دریایی برای نظارت بر این تلاش بوده‌است . سرمایه‌گذاری برای این کشتی جدید در کنگره برگزار شد ، اما قانون گذاران اخیرا ً ۶۵۵ میلیون دلار برای شروع ساخت یک کارخانه جدید و ۲۰ میلیون دلار برای مواد برای یک ثانیه موافقت کردند .

در تابستان سال ۲۰۱۸ ، سنا ۷۵۵ میلیون دلار برای the جدید تصویب کرد ، اما مجلس نمایندگان به جای آن ۵ میلیارد دلار برای ساخت دیوار مرزی ایالات‌متحده - مکزیک که توسط رئیس‌جمهور دونالد ترامپ به دنبال آن بود ، به تصویب رساند و تعدادی از برنامه‌ها از جمله that در این فرآیند را قطع کرد.

اما کارکنان کنگره در ماه جاری به USNI نیوز گفتند که تخصیص بودجه سال مالی Department's سال ۲۰۱۹ شامل ۶۷۵ میلیون دلار برای کشتی‌های یخ‌شکن جدید خواهد بود .

منبع سایت

خنثی سازی خط لوله بک لینک حین حمله جنگ عراق تحقیق محور دو طرف مراسم یادبود زمان مناسب مدرک تحصیلی اخرین خبر های معافیت کفالت سربازی زمان برگزاری و دریافت کارت آزمون استخدامی سال 96
  • ۹۸/۰۳/۰۳
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی