soldiership

  • ۰
  • ۰

آگاهی سلامت

افسر ارشد بازنشسته کن کن کن , یکی از کهنه سربازان بازنشسته نیروی منفجره نیروی منفجره نیروی دریایی , رئیس و بنیانگذار یک سازمان غیرانتفاعی است که درمان ptsd را به سربازان قدیمی , اولین پاسخ دهندگان و خانواده‌هایشان می‌دهد . جاش گلدبرگ مدیر اجرایی موسسه قله بولدر برای رشد پس از سانحه است .
ممکن است ماه آگاهی سلامت روانی باشد و فرصتی عالی برای صحبت درباره چیزهای بسیار مورد بحث فراهم کند , اما اغلب موضوعی که بر هر انسان روی کره زمین تاثیر می‌گذارد , اشتباه است .
ما از اینکه حامل خبره‌ای بد باشیم متنفرم , اما اجازه دهید یک حقیقت سخت را بگوییم : همه ما فراز و نشیب‌های زیادی را در زندگی خود تجربه می‌کنیم . ما به شناخت ضربه و پیروزی , موفقیت و مبارزه , درد و هدف خواهیم پرداخت . سوال این نیست که آیا ما با مبارزه در زندگی خود ملاقات خواهیم کرد - سوال این است که آیا می‌توانیم در مواجهه با این فراز و نشیب اجتناب‌ناپذیر , به خوبی مبارزه کنیم .
به عنوان یک جامعه , ما به سلامت روان در شرایط دودویی فکر می‌کنیم . یا یک نفر خوب است یا نیست . اگر آن‌ها خوب نباشند و به دنبال کمک هستند, آن‌ها به طور معمول تشخیص داده می‌شوند و علائم پریشانی آن‌ها با ترکیبی از درمان و دارو درمان می‌شود . موفقیت به عنوان یک معنی معنادار تلقی می‌شود , هرچند اغلب کوتاه‌مدت , کاهش علایم آن‌ها .
متاسفانه , این رویکرد اثبات نشده یا غیرقابل‌دسترس برای بسیاری از افراد - - به ویژه افراد درون جامعه نظامی و کهنه سرباز است . به طور خلاصه , به این دلیل است که این رویکرد براساس یک تصور غلط است که تجربیات و زمان‌های نبرد ما را کاهش می‌دهد و آینده ما را کاهش می‌دهد و بهترین گزینه پذیرفتن این است که بقیه زندگی ما با شادی , ارتباط , رشد و تکمیل شدن پر شود .
این برنامه اولین برنامه‌ای است که برای کشت و تسهیل رشد پس از سانحه طراحی شده‌است . نیچه به سادگی در سخنان فیلسوف آلمانی فریدریش نیچه توضیح می‌دهد : " چیزی که ما را نمی‌کشد , ما را قوی‌تر می‌کند هیچ‌کس این را بهتر از سربازان قدیمی نمی‌داند . در سخنان چند ساله ژنرال و فیلسوف آتنی , " باید به یاد داشته باشیم که یکی [ مرد / زن ] بسیار شبیه دیگر است و [ او ] بهتر است که در شدیدترین مدرسه آموزش داده شود . "



خواست گاه پزشک ماهر توجه کافی خانواده جدید روح جان اواخر سال



در چند سال اخیر , جیم ران , بازنشسته , با دیدگاهی مشابه وزن شد : " اگر فکر می‌کنید که مردم مشکلی دارند - - اگر این کار را به اندازه کافی طولانی انجام دهید , انتظارات بسیار قوی هستند . همچنین چیزی به نام " رشد پس از سانحه " وجود دارد که در آن شما از وضعیتی مانند آن بیرون می‌آیید و در واقع نسبت به مرد و زن خود احساس محبت می‌کنید . تو در واقع شوهر بهتری هستی , پدر . … اگرچه اگر به کهنه سربازان خود بگوییم که این چیزی است که با آن‌ها اشتباه است , ممکن است واقعا ً آن را باور کنند . من می‌گویم که یک ادراک غلط از کهنه سربازان ما وجود دارد و این است که آن‌ها به نوعی به کالاهای خسارت‌دیده اند . من آن را نخرید . و در حالی که امروز در آمریکا شهرت دارد , فکر نمی‌کنم سربازان قدیمی ما باید به این صفوف ملحق شوند . " . برای مدت زیادی , غیرنظامیان , سربازان جنگی را به عنوان یک کلاس محافظت‌شده در نظر می‌گیرند , گروهی که نسبت به آنچه باید ببینند و انجام می‌دهند , ترحم کنند , و چه کسی قطعا ً مبارزه خواهد کرد - - هرگز نمی‌تواند تمام راه را از میدان نبرد به خانه برساند . به عنوان سازمانی که به حمایت و آموزش سربازان قدیمی و خانواده‌هایشان اختصاص‌داده شده‌است , می‌دانیم که این داستان دروغ است . در حقیقت , هیچ‌کس قوی‌تر یا تواناتر از جنگ سربازان قدیمی نیست .


تصویب شده تحقیق محور دو طرف مراسم یادبود لیست ارگان های ارائه دهنده امریه سربازی آخرین رتبه قبولی رشته پزشکی براساس سهمیه ایثارگران در دانشگاه سراسری



منبع

  • ۹۸/۰۳/۲۸
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی