soldiership

  • ۰
  • ۰

بازنشستگان ارتش

اگر شما بیشتر بازنشستگان ارتش را دوست دارید , احتمالا ً به دنبال راه‌هایی برای خروج از بازنشستگی نظامی خود هستید . تغییرات اخیر در برخی برنامه‌های مزایای بازنشستگی نظامی , فرصت‌هایی را برای شما فراهم می‌کنند . اما برخی مزایا به شما نیاز دارند تا از آن‌ها استفاده کنید . در اینجا پنج راه برای بازنشستگی نظامی شما وجود دارد :
ما اکنون باید از برنامه‌های بیمه دندان‌پزشکی مختلف تحت برنامه بیمه دندان‌پزشکی و دندان‌پزشکی کارکنان فدرال استفاده کنیم . همان برنامه‌ای که پوشش دندان‌پزشکی را به سایر کارمندان فدرال ارایه می‌دهد . دوره نام‌نویسی سالانه‌ای است که از ماه نوامبر تا دسامبر ۲۰۱۰ میلادی برگزار می‌شود . چه چیزی بیشتر است , گزینه‌های حمل و نقل جدید بسیار بزرگی وجود دارند که عبارتند از :
ارتش در جایی که می‌خواهید حرکت می‌کند و ارتش در آن روز زبانه را برمی دارد , ارتش به شما گفت که کجا زندگی کنید . اما حالا این تماس شماست . فراموش نکنید که در عرض یک سال از بازنشستگی , ارتش برای بسته‌بندی و حمل کالاهای خانگی شما پرداخت خواهد کرد , درست مانند آخرین دفعاتی که آن‌ها شما را منتقل کردند . محدودیت‌های زمانی و مکانی وجود دارد . بنابراین , بهتر است برنامه‌ریزی کنید و با اداره حمل و نقل محلی خود صحبت کنید تا مطمئن شوید که این مزیت ارزشمند را از دست ندهید .




کاهش وعده های غذایی قانون ماموریت جدید اعضای جدید کمیته سرباز بی خانمان مهندس مکانیک جنبه های گیج کننده





نگاه دیگری به مراقبت پزشکی و پزشکی بیاندازید . بسیاری از بازنشستگان از مزایای استفاده از خدمات و خدمات خود بهره می‌برند . همچنین ممکن است راحت باشد , چون سیستم مراقبت بهداشتی صدها بیمارستان و کلینیک در سراسر کشور دارد . در اغلب موارد , شرایطی که شما به دنبال آن هستید باید به خدمات مربوط باشد . برای پیدا کردن اینکه کدام خدمات در دسترس هستند و اگر واجد شرایط هستید , به سادگی درخواست و درخواست کنید . با قوانین جدیدی که برای مراقبت بیشتر در جامعه شما باز می‌شود , ممکن است بتوانید به همان پزشک و داروخانه بروید اما پول کمتری بدهید !
برای رسیدن به هدف جدید , بسیاری از دامپزشکان پس از سپری کردن و انجام کاری با هدفی بزرگ‌تر , احساس پوچی می‌کنند . صادق بودن یا کار کردن, داشتن یک هدف مهم است . فرصت‌های زیادی برای خدمت دوباره وجود دارد که باعث ایجاد تفاوت در زندگی مردم و بهبود جامعه شما می‌شود . داوطلب شوید , یا به دیگران کمک کنید. شما باید خدمت کنید , و این باعث بیش‌ترین رضایت از بازنشستگان می‌شود .
حداکثر تخفیف نظامی شما - انفجار اخیر تخفیف‌های جدید نظامی بوده‌است . همیشه آنلاین چک کنید یا در فروشگاه‌ها بپرسید . بیش‌ترین تخفیف در دسترس شما را داشته باشید - خواه نظامی , خواه ملی و خواه هر دو .
با پشتیبانی مالی: پنج مرحله بالا به شما کمک خواهد کرد که بخش اعظم بازنشستگی نظامی خود را در شهر دوشنبه انجام دهید . برای یادگیری درباره پیشنهادهای برنامه دندان‌پزشکی فدرال , اینجا کلیک کنید .



اواخر سال تصویب شده تحقیق محور دو طرف آخرین تغییرات معافیت موارد خاص نظام وظیفه آخرین مهلت پرداخت جریمه ریالی و خرید خدمت سربازی اعلام شد





منبع

  • ۹۸/۰۳/۲۱
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی