soldiership

  • ۰
  • ۰

بیشتر سربازان قدیمی می‌گویند که برخی از جنبه‌های گیج‌کننده واجد شرایط برای یک وام داخلی و خارجی , الزامات اشغال هستند. این امر معمولا ً ناشی از زمانی است که یک عضو سرویس , سفارشات شخصی خود را دریافت می‌کند و باید حرکت کند. آیا آن‌ها می‌توانند خانه را اجاره کنند ? آیا آن‌ها می‌توانند به محل جدید خود وام بگیرند ? آیا برای رفع این شرط جریمه یا جریمه وجود دارد ?

در حالی که ممکن است ترسناک به نظر برسد , درک نیازهای اشغال یک وام جدید واقعا ً ساده است اگر آن را قطع کنید .

نیازمندی‌های اقامت اولیه شما باید تضمین کنند که می‌خواهید ملک را به عنوان خانه خود اشغال کنید . خانه‌های دوم و ویژگی‌های سرمایه‌گذاری واجد شرایط وام و وام نیستند .

زمانی که همسر شما در خانه زندگی می‌کند و شما در حال انجام‌وظیفه خود هستید و یا در غیر این صورت نمی‌توانید خانه را اشغال کنید , نیاز به اشغال منزل ارضا می‌شود . یک همسر ممکن است نیاز به اشغال را برآورده کند در صورتی که این کهنه سرباز به دلیل مشکلات شغلی از راه دور ناتوان باشد .

اشغال وابسته به خانواده به یک کودک وابسته ممکن است خانه را اشغال کند در حالی که والدین یا والدین آن‌ها در خارج از خانه مشغول به کار هستند . لازم به ذکر است که تنها با داشتن وابسته به خانه نیاز برآورده نمی‌شود . شما باید با حضور وکیل یا قیم قانونی خود اقدام دیگری کنید . لطفا ً به خاطر داشته باشید که بسیاری از وام دهندگان اشغال وابسته را به عنوان تامین نیاز اشغال و نگهداری وام به رسمیت نمی‌شناسند .

اگر شما پس از خرید خانه خود مستقر شوید , وضعیت سکونت شما تحت‌تاثیر استقرار قرار نمی‌گیرد . شما به عنوان " وضعیت تکلیف موقت " در نظر گرفته می‌شوید و قادر به تهیه گواهی معتبر برای صدور گواهی‌نامه هستید . این الزام بدون توجه به اینکه آیا همسر شما صاحب ملک خواهد شد یا نه , برآورده می‌شود .




خواست گاه پزشک ماهر توجه کافی خانواده جدید روح جان اواخر سال




اگر در عرض چند ماه از تاریخ درخواست وام کناره‌گیری کنید , باید یک کپی از درخواست خود را برای بازنشستگی و اثبات ثبات الزام در نظر بگیرید . علی‌رغم نیاز به حرکت به خانه در یک " زمان معقول " , سربازان قدیمی بازنشسته ممکن است قادر به مذاکره بعدی باشند . شما گزینه درخواست برای تاخیر ( تا ۶ ماه ) را در نیازمندی‌های اقامت دارید .

در اغلب موارد , اشغال به تاخیر می‌افتد . اگر تغییرات گسترده‌ای در املاک حاصل شود که مانع از اشغال آن به هنگام تکمیل کار می‌شود , نیازهای اشغال شما به تعویق خواهد افتاد . " با این حال باید تصدیق کنید که قصد دارید این ملک را به محض پایان کار اشغال کنید .

" زمان معقول " چیست ?

اشغال وام نیازمند این است که این کهنه سرباز در " زمان معقول " وارد خانه شود . اما این یعنی چی ? لازم است که وام‌گیرنده در عرض چند روز پس از بسته شدن وام به داخل خانه حرکت کند . همانطور که خواندید , استثناهایی در این قانون وجود دارد . اگر شما هر دوی این شرایط زیر را ملاقات کنید , قانون روز ممکن است چشم‌پوشی شود : شما تصدیق می‌کنید که دارایی را در یک تاریخ خاص پس از بسته شدن وام به دست خواهید گرفت .

عدم موفقیت در برآورده کردن الزامات در صورتی که خانه را تحت شرایط وام و وام خود اشغال نکنید , آنچه که در آینده اتفاق می‌افتد در اختیار اداره امور ایثارگران است .

اگر چه به نظر می‌رسد که اگر " اگر " قوانین برای تعریف اشغال وجود داشته باشد , اما به همان اندازه که به نظر می‌رسد پیچیده نیست . va به سختی کار می‌کند تا به وام گیرندگان کمک کند درک کنند که چگونه موقعیت خود را در این رهنمودها هماهنگ کنند و به شما کمک کنند تا به موفقیت برسید . درک حقوق و مزایای شما چیزی است که یک متخصص وام مسکن به شما کمک می‌کند تا به شما کمک کند .






تصویب شده تحقیق محور دو طرف مراسم یادبود لیست ارگان های ارائه دهنده امریه سربازی آخرین رتبه قبولی رشته پزشکی براساس سهمیه ایثارگران در دانشگاه سراسری





منبع

  • ۹۸/۰۳/۲۰
  • hossein figo

نظرات (۱)

  • آژانس بازاریابی دیجیتال مارکتینگ میموس
  • سلام خیلی عالی بود ممنون از شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی