soldiership

  • ۰
  • ۰

داده

مردم معمولا ً می‌گویند که خیلی سخت‌تر از استقرار است , اما این روشی است که باید باشد . براون گفت : " درست مانند زمانی که برای یک تحول ورزشی آموزش می‌دهید , باید قبل از وقوع این رویداد آموزش دهید . "

این مانور به کشتی‌ها در گروه حمله به ناو جنگی حامل موشک‌های هدایت‌شونده مجهز به موشک‌های هدایت‌شونده مجهز به موشک‌های هدایت‌شونده مجهز به موشک‌های هدایت‌شونده مجهز شد .

این استانداردها بالا هستند و اگر این گروه آن‌ها را نبیند , آن‌ها تایید نخواهند شد .

" من متعهد نیستم که کسی احساس خوبی داشته باشد . اگر فکر نکنم آن‌ها با هدف مستقر شدن در هر نقطه روی کره زمین مواجه شوند , می‌خواهم به [ فرماندهی نیروهای ناوگان نیروی دریایی ] بگویم . این مسئولیت من است . "

ناوگان نیروی دریایی برای نظارت بر عملیات و مدیریت دارایی‌های دریایی و واحدهای نیروی دریایی وابسته به ساحل شرقی و آتلانتیک شمالی دوباره فعال شد . ماموریت‌های آن عبارتند از دفاع داخلی و واکنش بلایای طبیعی و همچنین مقابله با حضور منطقه‌ای روسیه و چین .

لویس گفت : " این یک رقابت جهانی است . " آنچه در قطب شمال اتفاق می‌افتد و میزان ترافیک در اقیانوس اطلس , توانایی ما برای فراهم کردن تجارت آزاد و استفاده از خطوط دریایی ارتباطی تهدید می‌شود . این یک فضای رقابتی است . "

عزیزان مرگبار ژنراتور خدمات نقش عقب نشینی تایمز

گروه ضربت ناو جنگی هنگامی که ناوگان به سمت ظرفیت عملیاتی کامل کار می‌کند , مستقر خواهد شد و انتظار می‌رود تا پایان سال برسد.

در مورد آبراهام لینکلن , فرماندهان در مورد جدول زمانی استقرار یا سناریوهای آموزشی شرکت کنندگان بحث نمی‌کنند . لبه‌ای محکم بخشی از تلاش‌های " نیروی پویا " نیروی دریایی هستند , یک استراتژی که برای انتقال نیروها به دور بدون تلگراف به دشمنان بالقوه طراحی شده‌است .

سال گذشته , هری اس . گروه حمله حامل ترومن , اولین کسانی شد که با استراتژی جدید , عازم یک استقرار استاندارد شد , و سپس سه ماه بعد , قبل از ترک دومین عملیات در نزدیکی مدار قطب شمال , به بندر برگشت - جایی که یک گروه حامل از اوایل دهه ۹۰ به آنجا نرفته بود . مقامات خدماتی گفتند که این ایده ایجاد یک نیروی دریایی سطحی است که سریع‌تر و غیرقابل‌پیش‌بینی است .

چیزی که مشخص است این است که گروه ضربت آبراهام لینکلن به کار خود ادامه خواهد داد و در سال جاری به سن دیگو نقل‌مکان خواهد کرد تا ناو هواپیمابر کارل وینسون را عوض کند . حامل جان سی . در حال سوخت‌گیری و نقل‌مکان به نورفوک , ویرجینیا , برای سوخت‌گیری و تعمیرات اساسی مشابه آنچه که لینکلن تکمیل کرده بود.

طبق رهبری لینکلن , تلاش‌ها برای انتقال بخشی از خدمه و خانواده‌ها به سن دیگو , جایی که انتظار می‌رود کشتی به استقرار خود پایان دهد , در حال انجام است .

وی گفت : " ما … یک تاریخ موثر داریم که در اکتبر ۲۰۱۰ منتشر شده‌است . کل سفر وابسته و اسکورت با اعضا باید ظرف چند روز پس از تاریخ موثر تکمیل شود . "

برای خدمه کشتی کاره‌ای زیادی است - - یک کشتی جدید بازسازی‌شده , تغییر بدون سرنشین , فرماندهی جنگی جدید , و برنامه استقرار غیرقابل‌پیش‌بینی . اما رهبران ارشد می‌گویند خدمه , که برخی از آن‌ها حتی یک درخواست بندری هم نکرده اند , در حال آماده کردن برای این چالش هستند .

به ما توانایی آموزش , تکرار و جمع‌آوری داده‌ها در مورد چگونگی انجام کار , شناسایی نقاط قوت و ایجاد نقاط قوت و شناسایی مناطقی را می‌دهد که باید روی آن‌ها کار کنیم . و سپس ما به کار کردن برای بهبود آن ادامه می‌دهیم تا در شرایط اوج خود قرار داشته باشیم, آماده رفتن هستیم . "

منبع سایت

حکم همسان بازتاب راهنمای دریافت معافیت سربازی - مشاوره نظام وظیفه معرفی رشته مدیریت بیمه بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی
  • ۹۷/۱۲/۱۲
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی